Haluaako joku kokeilla World GT luokkaa kapinoissa?
1:10 urheiluauto
4 kennoo
5 min ajoaika
Jos riittävästi halukkaita ilmestyy niin laitetaan luokka pystyyn.
Vaikka hieman aiheen vierestä meneekin, niin haluaisin ehdottaa että Kapinoissa TSP-10 -luokassa saisi ajaa myös LRP "Stock Spec" 9.5R moottorilla. Kyseinen kone on sama jolla ajetaan "17T" -luokka LRP Mastersissa ja olisin kovin halukas kokeilemaan kuinka kyseisen koneen vauhti on verrattavissa meillä käytössä olevaan Novak 8.5R moottoriin.
OT: Menee pahasti offtopiciksi (siksi voisikin jo Kapina topikin aloittaa)... mutta joko tiedetään millä renkailla kapinat ajetaan?
Mäntsälän Kapinat 2008 17-19.10
Kisatopic
Onko akkukennoissa rajoituksia (vapauksia)? Mitkä renkaat touringissa?
Siirsin viestit tuolta toisesta aiheesta tähän perään. Eli siis jatketaan keskustelua perinteisistä Kapinoista tässä ketjussa.
Oisko Minitonni luokalle tässä mahdollisuus?
Renkaina viime talven sorex setti.... toimiva ekan akun jälkeenkin.
Akkusääntö on kesän akkusääntö; eli Euro spec akut.
Harkitaan Mini-luokkaa. Olihan Mäntsälän MINI-cupissa lähes 30 kuskia per osakilpailu! aikataulu voi tehdä tiukkaa....
Lainaus käyttäjältä: copter - 23.08.08 - klo: 11.15
Vaikka hieman aiheen vierestä meneekin, niin haluaisin ehdottaa että Kapinoissa TSP-10 -luokassa saisi ajaa myös LRP "Stock Spec" 9.5R moottorilla. Kyseinen kone on sama jolla ajetaan "17T" -luokka LRP Mastersissa ja olisin kovin halukas kokeilemaan kuinka kyseisen koneen vauhti on verrattavissa meillä käytössä olevaan Novak 8.5R moottoriin.
Käsittääkseni kone pitäisi olla hitaampi... Joten kokeile minun puolestani.
Kyselyitä on tullut ProStock luokkaan myös 6 kennoo + stanu kone kokeiltavaksi. Mitäs mieltä?
Kuun lopulla lähtee Jenkeistä CRC Fast Track HD matot tännepäin. Toivottavasti ehtii kisoihin.... menee tiukoille!
Onko tarkoituksena ajaa foamitourinkia? Innostus olisi kova.
Tai Prostockiin Lipo ja 13,5 novakki?
Lainaus käyttäjältä: CAi - 08.09.08 - klo: 20.26
Kyselyitä on tullut ProStock luokkaan myös 6 kennoo + stanu kone kokeiltavaksi. Mitäs mieltä?
Lipo + Stanukone! Saadaan vähän lipokokemuksia! Lämpötilarajat tiukiksi ja liposäkit vaan pakollisiksi... =)
(Tai jos tuo on liian tehokas, niin lipo + joku miedompi kone)
Lainaus käyttäjältä: TomiM - 08.09.08 - klo: 20.55
Onko tarkoituksena ajaa foamitourinkia? Innostus olisi kova.
Sama täällä.
Viime vuotisen perusteella todella mukava luokka.
Täältä lähtisi myös yksi kuski TSF-10:iin, jos sellainen saadaan tänäkin vuonna pystyyn.
Lainaus käyttäjältä: CAi - 23.08.08 - klo: 10.07
Haluaako joku kokeilla World GT luokkaa kapinoissa?
1:10 urheiluauto
4 kennoo
5 min ajoaika
Jos riittävästi halukkaita ilmestyy niin laitetaan luokka pystyyn.
Mahtaako olla yhtään kappaletta World GT autoja Suomessa. Autohan on 1/10 kokoinen 200 mm leveä mattis ja suunniteltu joko kuudelle kennolle/vaihtoehtoisesti saman kokoiselle lipo-paketille tai sitten neljälle kennolle. Valmistajia ovat perinteiset 1/12 mattisten tekijät mm. CRC, BMI, Speed Merchant, DB. Koreina GT-tyyppiset 200m leveät korit.
Olisi jännä nähdä nämä vehkeet tosi toimissa.
Lainaus käyttäjältä: CAi - 23.08.08 - klo: 10.07
Haluaako joku kokeilla World GT luokkaa kapinoissa?
1:10 urheiluauto
4 kennoo
5 min ajoaika
Jos riittävästi halukkaita ilmestyy niin laitetaan luokka pystyyn.
Miksei viisi kennoa?? Nämä autot ovat periaatteessa uudelleen henkiinherätetty C-10:luokka, jossa on aina ollut meininkinä se että ajetaan lujaa. Alustassa on hyvin tilaa sähkökamoille ja painojakauman saa nykysäätimellä kompensoitua niin ettei epäsymmetrinen akku haittaa.
Takaveto ja touring-mallinen kori rajoittaa kyllä ylimääräistä tehonkäyttöä riittävästi. Neljällä kennolla nuo ovat vain isoja, kömpelöitä ja ylipainoisia mattoautoja.
-A-
======>> Vedetään takaisin, näköjään ajavat maailmalla neljällä kennolla noita, ehkä se on parempi niin.
Joo. tuo ehdotus oli suoraan IIC:n säännöistä.