mikä akku näistä kahdesta ois hyvä traxxas e-max 2008 vuoden sähkö monsteriin kun niitähän pitää olla 2kpl.Tuommonen MVIB High Power Stick Pack 4500 mAh 6kennonen vai sit tämmönen Promatch EP4200 6 Cell Stick Pack 7.2volt!!!!NEUVOJA OIS KIVA SAADA!!!!...???? :grin: JA JOS HALUAA KÄYDÄ KATTOMASSA MINKÄLAISIA NE ON NIIN NETTI SIVU ON www.medasec.com/do?action=group&id=27
Eipäs hätäillä, ei täällä sentään mitään online tukea ole.
Itse en hankkisi noista kumpaakaan kahdesta syystä:
- Tamiya-liitin eli heti pitäisi vaihtaa liitin, joka kestää ne virrat jotka se auto ottaa
- Tuo auto suorastaan huutaa 7-kennoisia akkuja
Tuolta listalta ei sitten nämä ehdot täyttäviä akkuja löydykään. Tietty jos vauhti riittää 2x6 kennolla ja liittimet saat vaihdettua itse paremmin virtaa kestäviin niin kumpikin on varmasti hyvä vaihtoehto.
kaveri tekee liitännät samanlailla kun sillä on niin luulis toimivan eikä sula ihan heti :wink: ja kulkee hyvin kun sillä on samanlaiset akut mitkä aijon ostaa ne 6kennoset :undecided: :cheesy:
Ottaisin poikittainkennotetut akut ilman muuta mieluummin kuin pitkipäiset stick'it...
Niitten kennojen välisiä arvoja kun pitää vähän päästä tasailla ennen latailua.
(Ton laiminlyömällä akkumyyjä kyl tykkää susta hitsisti, mut sun lompsa ei)
Stickissä olet neulan varassa, kennoväli kerrallaan käsin, kutisteeseen reikiä tehden, mittari- ja vastus_kuumana -sormissa.
Vertailuksi: poikittainkennotettuihin saa valmista tasaus työkalua(-levyä) joka muutamassa minsassa tekee jokavälin kerralla latausvalmiiksi!
Näköjään aina oppii jotain uutta. Ei vaan näiden pikasudittelevien juniorien kanssa oikein pysty optimoimaan tuota akkujen kestoa, kun aina pitäisi olla akut valmiina latauksessa. Siis jos niiltä sudittelijoilta kysyy.
Minkähänlaisella laitteella 7-9 kennoista akkua tasaisi/purkaisi, etenkin jos kyseessä on jokin Flat Hump Pack (http://www.maxamps.com/MA-4700-9cell-FlatHump.htm)?
Paljon käsitöitä tai usein kauppaan, on vaihtoehdot... :afro:
en ole koskaan noita pakkoja purkanut enkä purkulevyä käyttänyt joten tämä saattaa olla tyhmä idea, mutta jos on vaikka kuudelle kennolle tehty purkulevy niin eikö tuollaisesta voi ensin purkaa ne kuusi kennoa ja sitten laittaa ylösalaisin ja purkaa ne loput siitä päältä?
vai onko tuolle joku este.
kuten sanottu niin en ole moisia koskaan käyttänyt joten teoria voi mennä metsään.
7 rivissä akkua purettiin ainakin just noin!
Mittarilla kattelin et millon ledit on pimeet, jotta osaa vikaa kennoa
(ku yhellä kennolla ledi ei pelaa)
vahtia samaan loppujännitteeseen päätymisen toivossa.
Toimi se akku 37 priimalatausta / -ajokertaa ainakin
Akku pääs lopulta akkujen taivaaseen muusta syystä: yritin sillä kaahata
120A noparilla +5 kilon autolla säälittä... lipot tulikin oppiaineeksi sitte