Kauan ollaan haettu tommosia, mutta ei oo tullut vastaan. Tarvis olla lukko diffit kun muuten ei oikein käänny hiekkarinteessä. Tehoina 11,1 V MaxAmps LiPo.
Onko kellään neuvoa?
½ -miljoonainen tai täyden miljoonan viskositeettinen diffirasva olisi teknisesti paras: jos mennään rajalle missä rautakin katkeaa, niin on vielä pikkunen jousto. Tuntuu lukolta siihen asti. Ja lukitusvoimaa voi säädellä mixaamalla mömmöjä.
Siitä lukitsevampaa on kovettuva tiivistyssilikoni,kuumaliima tai superepoxi, pantuna
"loppuunajetun" diffin sisärattaiden "diffirasvaksi". Monilla on vanhoja jo hätävarana.
Twinissä, on polttiskrossarien (inferno, hobao-hyperit jne) kanssa samat diffit, joten välimuotona Spider- tai Torsen-diffit käy: uusimalla pinionakselin (+ shimmisarjalla säätö).
Pari twiniä omistanut ja piirissä on yhä...
Lainaus käyttäjältä: 4wdkanootti - 13.09.08 - klo: 15.19
½ -miljoonainen tai täyden miljoonan viskositeettinen diffirasva olisi teknisesti paras: jos mennään rajalle missä rautakin katkeaa, niin on vielä pikkunen jousto. Tuntuu lukolta siihen asti. Ja lukitusvoimaa voi säädellä mixaamalla mömmöjä.
Siitä lukitsevampaa on kovettuva tiivistyssilikoni,kuumaliima tai superepoxi, pantuna
"loppuunajetun" diffin sisärattaiden "diffirasvaksi". Monilla on vanhoja jo hätävarana.
Twinissä, on polttiskrossarien (inferno, hobao-hyperit jne) kanssa samat diffit, joten välimuotona Spider- tai Torsen-diffit käy: uusimalla pinionakselin (+ shimmisarjalla säätö).
Pari twiniä omistanut ja piirissä on yhä...
Mistä tommosta miljoonallista sais? Mulla Spiderit edessä ja takana.