Olisi tarkoitus laittaa drifteriin harjatonta kiinni ja kiinnostaisi
käyttäjien kokemukset kyseisestä setistä,eli onko ajettavuus yhtään
sensorilliseen verrattava vai onko selvästi havaittavaa viivettä kaasussa?
Kokemuksia löytyy jo kunnon sensorillisistä seteistä,mutta kiinnostaisi
millainen ajettavuus näissä vehkeissä on,ettei tarvitse ostaa ja pettyä.
Noparista ei kokemusta mutta itselläni Speedpassionin GT LPF nopari sekä Sport Tuned JR moottori drifterissä. Tatsi on ihan riittävän hyvä ainakin tuolla noparilla vaikka ilman sensoria mennäänkin. Yokomon renkailla tehoakin on aivan riittävästi 6 nimh kennolla, tai paremminkin sopivasti eli ei myöskään liikaa. Todella helppo ajettava. Varmasti hintaan nähden hyvä setti drifteriin.
Kokemuksesta sensorillinen on paljon parempi pehmeämpi ja tarkempi exige satsin omistjana tämän tiedon kerron. Nyt on LRP Eraser 13.5 sarja käytössä ja paljon parempi ja helpompi viedä.
Itse en juuri eroa huomaa tuon nykyisen setin ja sensorillisen 5,5 koneen välillä tuntumassa. Exigestä drifting käytössä saadaan kokemusta jatkossa, juuri tänään laitettiin kaverin drifteriin paikalleen.
Molempia on kokeiltu ja sensorittomaan ei ole paluuta. Drifterissä Nosramin sensorellinen paketti ja hyvin rokkaa, sama setti mitä löytyy LRp:ltä.
SP:n ja LRP:n hinta sijoittuu samoille lukemille, itse en ainakaan miettisi kumman ottaisin, saman hintaisen sensorellisen vai sensorittoman combon...
Lainaus käyttäjältä: Divi - 28.09.08 - klo: 23.50
Itse en juuri eroa huomaa tuon nykyisen setin ja sensorillisen 5,5 koneen välillä tuntumassa. Exigestä drifting käytössä saadaan kokemusta jatkossa, juuri tänään laitettiin kaverin drifteriin paikalleen.
Jos on RC autoa vähänkään enemmän ajanut ni ero on aivan julmetun suuri, mutta jos kaasu on mallia on/off ni sit hyöty ei varmasti tule esille. Liikkeelle lähdössä ja keskiaulueen kaasussa on isoin ero ja se on se tarkkuus/pehmeys.