Mikä olis hyvä ja KESTÄVÄ polttisauto hintahaarukassa n 500 egee(voi olla käytettykki) . Itselläni on talon nx ei näytä kestävän kuin vartin ajon kerrallaan.. NM: kerran kalastanut sen järven pohjasta :huh:
Savage on minun mielestä todella kestävä auto.
jos savage kiinnostaa niin: http://rc10.fi/index.php?topic=31136.msg285864#msg285864
Sori mainostus.
-jarkko
Mielestäni Cen Matrix arena, on kestänyt todella hyvin. ja tunnetusti hyvä ajattava.
Kannattaisi varmaan kertoa vähän auton käyttö tarkoituksesta.
Radalle,montuille,parkkipaikalle,metsään vai kirjahyllyyn :wink:
Lainaus käyttäjältä: miksalo - 02.11.08 - klo: 15.10
Kannattaisi varmaan kertoa vähän auton käyttö tarkoituksesta.
Radalle,montuille,parkkipaikalle,metsään vai kirjahyllyyn :wink:
No asfaltille jA hiekalle
Eli kyseeseen tulee joku "hiekalle" tarkoitettu, sillä kun voi ajaa assullakin(itse en tosin järkeä siinä nää) mutta assulle tarkoitetulla autolla on aika turha mennä pois kovalta pinnotteelta.
Kun rahaa on käytössä n.500e niin osta 1/8 kokoluokan auto, buggy, monsteri tai truggy.
Hobao ja hong nor merkeiltä ainakin löytyy hyvät ja suositut 1/8 buggyt. 1/8 monstereista ainakin hpi savage on todettu päteväksi vehkeeksi. 1/8 truggyistä ainakin hong nor on laatu peli ja erittäin kestävä.
Jos päätyy buggyyn tai truggyyn niin käytetty "pro" malli voisi olla hyvä vaihtoehto, rtr versioissa on yleensä muutama palikka jotka poikkeaa esim. kestävyydeltään saman merkin pro version vastaaviin.
Nyt syksyllä on myynnissä varmaan paljon kesän ajettuja kisakuskien autoja..
Moro !
Bensa-auto !
Lainaus käyttäjältä: samppa79 - 02.11.08 - klo: 11.20
Mikä olis hyvä ja KESTÄVÄ polttisauto hintahaarukassa n 500 egee(voi olla käytettykki) . Itselläni on talon nx ei näytä kestävän kuin vartin ajon kerrallaan.. NM: kerran kalastanut sen järven pohjasta :huh:
Lainaus käyttäjältä: samppa79 - 02.11.08 - klo: 11.20
Mikä olis hyvä ja KESTÄVÄ polttisauto hintahaarukassa n 500 egee(voi olla käytettykki) . Itselläni on talon nx ei näytä kestävän kuin vartin ajon kerrallaan.. NM: kerran kalastanut sen järven pohjasta :huh:
Menee hieman yli hintahaarukan, mutta toisaalta kestää sitten käytössä pidempään:
http://www.hobbypeople.com/shop/index.php?main_page=product_info&cPath=96_259&products_id=9286&zenid=8gkevqtjgi3rcuc11rt2688870
Lainaus käyttäjältä: peitsamo - 03.11.08 - klo: 12.57
Lainaus käyttäjältä: samppa79 - 02.11.08 - klo: 11.20
Mikä olis hyvä ja KESTÄVÄ polttisauto hintahaarukassa n 500 egee(voi olla käytettykki) . Itselläni on talon nx ei näytä kestävän kuin vartin ajon kerrallaan.. NM: kerran kalastanut sen järven pohjasta :huh:
Menee hieman yli hintahaarukan, mutta toisaalta kestää sitten käytössä pidempään:
http://www.hobbypeople.com/shop/index.php?main_page=product_info&cPath=96_259&products_id=9286&zenid=8gkevqtjgi3rcuc11rt2688870
Umm... mistä lähtien sukellusveneet on olleet polttisautoja? Itseltäni ääni truggylle, niitä on useampia hyviä ja käyvät kivasti sekä soralle että asfaltille. Esim hobaon ST, Honkkari tai vaikkapa Traxxasin Revo. Jälkimmäiseen saa eniten erilaista viripalikkaa, itse kuitenkin kallistuisin ensimmäiseen vaihtoehtoon.
https://www.karkkainen.com/webapp/wcs/stores/servlet/ProductDisplay?catalogId=10101&storeId=10551&productId=55651&langId=-11&parent_category_rn=20381&top_category=20379&selectedTopCategory=20244&selectedSecondLevel=20362&selectedThirdLevel=20379&categoryId=20381&entryIdCsv=146001%3b143601%3b141603%3b141551%3b141501%3b92001%3b90601%3b55651%3b55159%3b52801%3b&searchMethod= (https://www.karkkainen.com/webapp/wcs/stores/servlet/ProductDisplay?catalogId=10101&storeId=10551&productId=55651&langId=-11&parent_category_rn=20381&top_category=20379&selectedTopCategory=20244&selectedSecondLevel=20362&selectedThirdLevel=20379&categoryId=20381&entryIdCsv=146001%3b143601%3b141603%3b141551%3b141501%3b92001%3b90601%3b55651%3b55159%3b52801%3b&searchMethod=) onkohan tosta mihinkään??
On siitä ainakin järjettömän pitkäksi linkki helvetiksi...
No mut joo... Ihan ajettava peli.
Tosin kehotan vilkaisemaan kilpailijoiden vastaavia härveleitä.
Esim HoBao tai Hong Nor
hobao finland = HoBao
rc-garage = Hong Nor
Onhan ST-infernokin erittäin hyvä auto, siitä ei pääse mihinkään.
Siis jos ostaa PRO-mallin.
RTR:ssä on huonot iskarin yläpäät,niiden kierteet korkkaa ja ihan surkeat vanteet ja renkaat.
Vanteet ovat tosi heikot ja renkaat huonot ajaa.
Vielä kun ne tulee kiinni hiukan ihmeellisesti niin aika kallis paukku uusia renkaiden takia takanavat ja etuvetarit.
Moottorissa on kyllä ihmeestikkin paukkuja.
Hong Nor on tähän mennessä osoittautunut tuttavapiirissä olevista autoista kaikkein parhaaksi suoraan paketista.
Eli siis juurikin tuo uusi yllättävän tehokkaalla .32 Forcen moottorilla oleva.
http://www.modelsport.co.uk/_site_map/products/X1CRTRB.html
Saaneeko suomesta vielä mistään?
Siihen ei tarvi tehdä muuta kuin vaihtaa öljyt diffeihin, heittää paikoilleen 15T kytkinkello ja uusi nätimpi siipi.
Pakettiin kuuluu Futaban perusradiot jossa on tarvittavat säädöt, jopa EPAt.
Eikä hintakaan tuolta tilattuna mene lähellekkään budjetin ylärajaa, jää rahaa vielä starttiboksiin ja sen akkuun, varatulppiin, laturiin, hehkuun, ohjaimen ja vastarin akkuihin, kiinteään moottorin takakanteen, diffiöljyihin ja löpöön.
Ostaisin itse tuon jos nyt autoa olisin hankkimassa.
Ja tekisin siihen yllämainitut muutokset ja vielä lisäksi moottoriin OS:n kaasutin.
(juuri noin kaverikin suunnitteli tekevänsä viime viikolla saapuneeseen autoonsa)
Hobaokaan ei huono ole mutta moottori on säälittävän laiska.
Ainakin jos samalla viivalla on OS:N XZ28:lla varustettu auto.
Varaosista sen verran että parhaiten niitä saa käsittääkseni juuri honkkariin, hobao hyvänä kakkosena ja inferno kaukana jossain kolmantena.
(siis näistä kolmesta mainitsemastani autosta)
Mielenkiintoisia vertauksia jne...
Ei se HoBao vakiokoneella laiska ole, mutta totta helkkarissa Ossin kisapannu on pirteempi.
Mikäli hobaon vakio moottoria sanoo säälittävän laiskaksi, on säätäjä ollut lähes samoja vertauskuvia käyttäen huono.
Jos otat jokaiselta noilta kolmelta valmistajalta rtr autot niin hobao ja hong nor ovat samalla viivalla kärjessä ja kyosho armotta perässä.
Niin auton suorituskykyä, moottoritehoa jne katsottaessa.
.32 moottorilla ei suomessa ole tainnut saada ihan puhtaasti siksi että sillä moottorilla ei saa osallistua yhteenkään kerhokisaan edes.
Mikäli siis yhtään miellii ajaa radalla ja ehkä jopa osallistua rentosävyisiin finnish open kisoihin niin kannattaa hankkia suoraan auto jossa on sopivampaa kokoluokkaa oleva .28 moottori.
Tuo .28 vakio konekin kuljettaa autoa erittäin kovaa jos vaan säätää moottorin likimainkaan kohdalleen.
Jo mainittu ossin 28 kone onkin jo sitten niin kireä että kyllä sitä on kisapiireissä hieman karsastettu, koska tehoa on niin paljon ettei meinaa rattimieskään pitää autoa radan ihanne linjalla päinkään.
Moni kisaaja siis ajaa .21 koneella ja joillain edullisilla .28 koneilla.
oiskohan tuo savaga remmiahtimella hyvä??
Remmiahtimella mikään nitrovehe ei ole hyvä perus harrastajalle... Hyvä että rajummallekkaan harrastelijalle.
No ainakin oman hoppani vakiokone oli säälittävä.
Tulppana oli se mitä tässä ketjussa suositeltiin, polttoaine 25% sidewinderiä eikä silti kulkenut mihinkään.
Jos sääti niin että olis kulkenu, lämmöt karkasi 150 asteen pahemmalle puolelle.
Koneella oli ajettu noin pari gallonaa, eli sattoi olla jo hiukan harvakin.
Aika iso apu oli kun otin yhden kansiprikan pois niin että puristussuhde kasvoi reilusti ja hiukan viilasin sylinteriä.
Moottorista tuli noin jo ihan käyttökelpoinen.
Mutta, kerran xz 28:a kokeiltuani, paluuta ei enää ole.
kyllä mun hobao menee ku mikäkin gepardi konsanaan!Tän tason kyläkaaharilla ei meinaa pihdeissä pysyä :afro:
Hyvä jos muut on hopan rtr-moottorista vahvasti erimieltä. :azn:
Itselleni kun ei mikään koskaan tahdo riittää.
Olet ilmeisesti pihasudittelija ja ajelet hiekkamontuilla jne????
Jos menet autolla sinne mihin se on tarkoitettukin, eli radalle niin huomaat mikä teho on tarpeeksi.
Ja kuten jo aikaisemmin totesin niin tottakai ossin .28 kone on tehokkaampi.
Se kun on jopa niin tehokas ettei sillä meinaa rajuinkaan kisaaja saada radalla kaikkea tehoa rataan ja monet tosiaan ajaa halvoilla.28 koneilla tai kisakireillä .21 moottoreilla.
Bashaamisessa tietenkin eri juttu kun räpätään kaasu pohjassa soramontuilla.
Erikoisia "rattimiehiä" täälä, jos autossa voi olla liikaa tehoa...
Hoke on oikeassa, ns. tyhjänpäiväinen pihasuttailija olen. Tai pääasiassa ajan yksityisellä soramontulla vaikka pihanikin on varsin iso.
Pihalla ei oikein saa yli viisimetrisiä hyppyjä yli ison sorakasan. =O)
Radallakin ajaisin enemmän kuin mielelläni, jopa kisoja olis kiva kokeilla, mutta lähin rata kun taitaa olla oulussa jonne on matkaa 180km.
Kokkolasta en tiedä, sinne ei olis kuin sata kilometriä.
Uskon kyllä että ossin 28:ssa on varmasti radalle liikaa tehoja.
Sama juttuhan se on crossipyörissäkin, 125-kuutioinen on radalla erittäin hyvä mutta metsäautoteille ja jäälle pitää olla 500cc...
minäkään en pitäisi hobaon vakiomosaa laiskana..sopivasti kun on säädöissään niin kulkee kyllä melko mukavasti.
nyt kun on kisakiree pannu kiinni,niin ei meinaa yhtään pysyä räpylässä.
radalla on huomannu että kierrosajat ei välttämättä parane vaikka tehoa olis enemmänkin :grin:
miten nuitten vaihteitten laita... miten muissa merkeissä kestää tuo ns. vaihteisto??
Trukeissa ei ole vaihteita.
Siitähän se kestävyys muodostuu pääosin, että on tarpeerksi yksinkertainen rakenne. Jos rupee olemaan kaikenmaailman 3-vaihteisia askeja ja diffilukkoja ja muuta kivaa, niin aina on niitä helpommin särkyviä paikkoja enemmän.
Kyllä nuo kisapelit/vastaavat yksinkertaiset ja johdonmukaiset laitteet kestävät kovaakin käyttöä mukisematta. Itsellä ainakin tuo HongNor crt.5 on kestänyt suht armotonta pommittamista ja bashausta ilman minkäänlaisia ongelmia so far...
Kolmen lelun ja yhden vähän "vakavamman" rc-auton omistajana mielipiteeni on että osta jonkun tunnetun valmistajan buggy tai truggy mihin saa osia suomesta iisisti. Edellämainitut tunnetusti hyviä truggyjä, buggyjä harkittaessa tarjonta jo kasvaakin, mutta jos ei käy , niin tosiaan joku noista yllämainituista kolmesta on varmasti hyvä vaihtoehto.
ps. tämä tosiaan ihan pihasudittelijan näkökulmasta, on siellä pihallakin mukavampi ajaa, jos auto käyttäytyy johdonmukaisesti ja kestää...
Lainaus käyttäjältä: - JP - - 05.11.08 - klo: 15.52
Erikoisia "rattimiehiä" täälä, jos autossa voi olla liikaa tehoa...
Jos yhtään ymmärrät kilpa-autoilusta mitään niin tajuat että tehoa voi olla liikaa.
Sitä on liikaa silloin kun tehoresursseja ei yksinkertaisesti pysty kisatilanteessa hyödyntämään.
Tehot katoaa turhaan sudittamiseen ja ajamisesta tulee hankalampaa sekä epävarmempaa.
Hiekkamontuilla, kentällä jne tehoja ei koskaan ole liikaa kun koko homma on puhtaasti hauskanpitoa, mutta radalla kilpaa ajettaessa tehoa todellakin voi olla liikaa.
Vai kuvitteletko että jos räikköselle pläjäytettäis ferrariin puolet enemmän tehoa, se olis ylivoimanen monacossa sadekelillä??????
no mikä ton hong nor autojen varaosien saatavuus on ?? Ainakin ceniltä tulee jenkeistä 6 päivässä osa ku osa.. :)
RC-Garagella taitaa olla lähes kaikki varaosat hyllyssä --> Postilla toimitus öpaut 2 päivää, jos hakemaan menee, saa samantien.
Lainaus käyttäjältä: Casull - 04.11.08 - klo: 01.08
Onhan ST-infernokin erittäin hyvä auto, siitä ei pääse mihinkään.
Siis jos ostaa PRO-mallin.
RTR:ssä on huonot iskarin yläpäät,niiden kierteet korkkaa ja ihan surkeat vanteet ja renkaat.
Vanteet ovat tosi heikot ja renkaat huonot ajaa.
Vielä kun ne tulee kiinni hiukan ihmeellisesti niin aika kallis paukku uusia renkaiden takia takanavat ja etuvetarit.
Moottorissa on kyllä ihmeestikkin paukkuja.
Hong Nor on tähän mennessä osoittautunut tuttavapiirissä olevista autoista kaikkein parhaaksi suoraan paketista.
Eli siis juurikin tuo uusi yllättävän tehokkaalla .32 Forcen moottorilla oleva.
http://www.modelsport.co.uk/_site_map/products/X1CRTRB.html
Saaneeko suomesta vielä mistään?
Siihen ei tarvi tehdä muuta kuin vaihtaa öljyt diffeihin, heittää paikoilleen 15T kytkinkello ja uusi nätimpi siipi.
Pakettiin kuuluu Futaban perusradiot jossa on tarvittavat säädöt, jopa EPAt.
Eikä hintakaan tuolta tilattuna mene lähellekkään budjetin ylärajaa, jää rahaa vielä starttiboksiin ja sen akkuun, varatulppiin, laturiin, hehkuun, ohjaimen ja vastarin akkuihin, kiinteään moottorin takakanteen, diffiöljyihin ja löpöön.
Ostaisin itse tuon jos nyt autoa olisin hankkimassa.
Ja tekisin siihen yllämainitut muutokset ja vielä lisäksi moottoriin OS:n kaasutin.
(juuri noin kaverikin suunnitteli tekevänsä viime viikolla saapuneeseen autoonsa)
Hobaokaan ei huono ole mutta moottori on säälittävän laiska.
Ainakin jos samalla viivalla on OS:N XZ28:lla varustettu auto.
Varaosista sen verran että parhaiten niitä saa käsittääkseni juuri honkkariin, hobao hyvänä kakkosena ja inferno kaukana jossain kolmantena.
(siis näistä kolmesta mainitsemastani autosta)
Paljonkohan tommonen honkkari huilaa??
Kiva lainaus hei. Oikeen mukava ja tarpeellinen. Eikä kysymyksesikään ole ollenkaan huono. Käyttämäsi slangi sen sijaan on. Voitko nyt kertoa kaikille suomenkieliselle foorumin lukijoille mitä "huilaa" sana tässä tapauksessa Suomen kielellä mielestäsi tarkoittaa.
Ilmeisesti tällä huilaamisella tarkoitetaan että mitä auto kulkee?
Mulla taas tuli mieleen, et mitä maksaa... Honkkarihan kulkee kovaa (vaikka 100km/h) tarpeeks pitkillä välityksillä ( siis , jos tehoa riittää) :afro:
Ja saman tekevät sitten kaikki muutkin, ei pelkästään Honkkari. Kannattaa varmaan soitella kaikilata myyjitlä myyntipuheet ja käyttää vähän omiakin hoksottimia.
Kyllä se sopiva sieltä löytyy.
Lainaus käyttäjältä: ToniP - 06.11.08 - klo: 14.27
Kiva lainaus hei. Oikeen mukava ja tarpeellinen. Eikä kysymyksesikään ole ollenkaan huono. Käyttämäsi slangi sen sijaan on. Voitko nyt kertoa kaikille suomenkieliselle foorumin lukijoille mitä "huilaa" sana tässä tapauksessa Suomen kielellä mielestäsi tarkoittaa.
Sori jos kaikki ei ymmärtäny,siiis paljonko tämmönen RADIO-OHJATTAVA auto KULKEE.... KM/H ??? http://www.modelsport.co.uk/_site_map/products/X1CRTRB.html (http://www.modelsport.co.uk/_site_map/products/X1CRTRB.html)
osta hobao hyper 7 auto on hyvä auto.
No niin. Vastataan nyt sitten vielä kerran vaikka tämäkin asia monen muun ohella selviää vaikka käyttämällä foorumin hakua tai Googlea.
Kyseinen malli siis kulkee sen saman kuin muutkin eli "normaali" välityksillä noin 60-70km/h ja välityksiä muuttamalla vaikka 150km/h. Teho/painosuhde on hyvin pitkälti samaa luokkaa kuin WRC-ralliaautoissa eli sanalla sanoen huikea.
Huippunopeus ei kuitenkaan ole mitenkään merkittävä asia koska kyseiset laitteet ei ole nopeusajoon tarkoitettuja. Tehon riittävyys muuten ja alustan toimivuus sekä varsinkin aloittelijalle tärkeimpänä ominaisuutena kestävyys sen sijaan ovat erittäin merkittäviä asioita.
Voin ihan kokemuksesta kertoa että juurikin Honkkarin buggyt ja truggyt tuntuvat olevan erittäin toimivia ratkaisuja niin suditteluun kuin kilpailemiseenkin. Varsinkin RC-Garagen myymät HongNor Garage-edition versiot.
Ei muutkaan huonoja ole, vertailu kannattaa kuitenkin tehdä kokeneen harrastajan kanssa. Sellaisen jolla on kokemusta myös huoltamisesta ja varaosien hankkimisesta. Samalla todennäköisesti saat neuvoja jotka perustuvat omakohteiseen kokemukseen ja tietoon. Valintaa tehtäessä täytyy myös tietää millaiseen käyttöön autoa ollaan hankkimassa. Pelkästään markkinointiin perustuvaa valintaa en missään tapauksessa voi suositella.
Lainaus käyttäjältä: samppa79 - 07.11.08 - klo: 07.22
Lainaus käyttäjältä: ToniP - 06.11.08 - klo: 14.27
Kiva lainaus hei. Oikeen mukava ja tarpeellinen. Eikä kysymyksesikään ole ollenkaan huono. Käyttämäsi slangi sen sijaan on. Voitko nyt kertoa kaikille suomenkieliselle foorumin lukijoille mitä "huilaa" sana tässä tapauksessa Suomen kielellä mielestäsi tarkoittaa.
Sori jos kaikki ei ymmärtäny,siiis paljonko tämmönen RADIO-OHJATTAVA auto KULKEE.... KM/H ??? http://www.modelsport.co.uk/_site_map/products/X1CRTRB.html (http://www.modelsport.co.uk/_site_map/products/X1CRTRB.html)
Huilaaminen on lepäämistä...
Kyseisen luokan autot lepää just sen verran kun sen annat hyllyllä huilailla...
Vaikka vuoden tai ihan mitä vaan.
Puhu niin että ymmärretään, äläkä käytä jotain sanoja mitä käytätte parin kaverinne kanssa jossain yhteydessä.
Puhu siis suomea, äläkä varsinkaan rupee kiukuttelemaan jos ei porukka ymmärrä sun siansaksaa.
Torsti.
Eli osta jonkun hyväksi havaitun valmistajan truggy, tai buggy. Myös revot sun muut ajavat varmasti pihalla asiansa hienoine hilavitkuttimineen ja myyntipuheineen, mutta sit kun haet kestävyyttä, ni jäävät pian puolitiehen...
Itehän valintas teet, ja jos haluut oikeen nopeeta. ni osta turisti. Ja pihalle sit vaikka se Revo, mut vakavampaan hommaan sit truggy (esim. HongNor, Hobao, Cen , Kyosho) , tai buggy edellisiltä valmistajilta, tai sitten edellisten lisäksi löytyy esim. Team Magic, Mugen, Asso, HB ja muutamia muita.
Valinnat hankalia ja loppumetreissä vain budjetti määrää laitekannan koon...
Itse päädyin Hobaoon varaosien hinnan ja niiden helpohkon saatavuuden vuoksi.
Ja siksi kun sattui kohtuuhintainen käytetty löytymään.
Honkkarin ja Cenin varaosapolitiikasta en tiedä mutta Kyoshon kanssa olen joutunut hiukan pettymään, toimitusajassa ja etenkin hinnassa.
Muut kertokoot oman mielipiteensä HN- ja CEN-varaosapalvelun tasosta suomessa.
Sekin kannatta huomioida että minkä merkin autoon saa halvimmalla ja nopeimmin yhden ainokaisen pikkuosan, esim C-palan tai alatukivarren.
Eli mihin merkiin esimerkin osan saa tilattua halvimmilla toimituskuluilla.
Ottaa varsin kovasti päähän jos autosta menee rikki ajamisen estävä viiden euron osa, jota saa odottaa kolme viikkoa ja postikulut ko osalle on 11,50€
Jos on aikaa ja visa niin kaikkiin aiemmin mainittuihin merkkeihin saa kyllä osia kohtuulliseen hintaan ulkomailta, esim eBaystä.
Autotyypistä sen verran että truggy on ollut tähän mennessä ylivoimaisesti kaikkein mukavin auto ajella.
Buggy varsin hyvänä kakkosena.
hobao on jees ja ittelläni on kanssa mutta maahantuojalta en tilaa koska toimitusvarmuus joka tilauksessa ollut kehno,mutta onneksi on muita liikkeitä mistä saa.
Mulla olis Kyoshon Inferno Neo! Laita YV:tä jos kiinnostaa!
Lainaus käyttäjältä: kallle.k - 20.10.11 - klo: 00.51
Mulla olis Kyoshon Inferno Neo! Laita YV:tä jos kiinnostaa!
Hieno nosto n.3 vuoden takaa.
Morjensta kaikille pitkästä aikaa!
Lähes varmasti en kirjoita oikean otsikon alle, mutta omaa tilannetta on vaikea kohdistaa jo olemassa oleviin. Päätin silti olla aloittamatta uutta, sillä näitä riittää ihan tarpeeksi.
Eli siis:
Ostin n.4 vuotta sitten Kyoshon Mad Forcen käytettynä huutokauppasivustolta. Rahaa siitä pyydettiin 260e. Ensimmäisen RC-autoni saavuttua postiin olin innostusta täynnä, enkä tarkastanut sitä kovinkaan huolellisesti. Eihän se tietenkään toiminut ja vikoja oli enemmän kuin osia. En tietenkään lannistunut (omaa tyhmyyttä!), vaan hääräsin polttikseni parissa tunnin jos toisenkin ja aina ajoittain se toimi moitteettomasti.
Lähes vuoden kestäneen "vika --> korjaus" harrastukseni jälkeen aloin kuitenkin hermostua koko hommaan. Rahaa oli palanut n.1000e euroa (eli yli 700e pelkkiin varaosiin!) ja siltikään se ei kestänyt edes tuntia ilman hajoamista. Viimeisena niittinä takatasauspyörästön vetoratas (ei taida olla oikea termi) humahti sileäksi kesken ajon. Siihen loppui se RC-harrastus...
No nyt kuitenkin kolmen vuoden jälkeen kiinnostus on alkanut taas nousta ja kysynkin teiltä arvon foorumilaiset, mitä tekisin? Rahaa ei kovinkaan paljoa ole käytössä, joten pienellä budjetilla edetään. Mad Forcea en raaski myydä pelkästään siihen upotetun omaisuuden takia. Nitroautoiluakaan ei ole juuri varaa jatkaa.
Mielessä on käynyt polttikseni muuttaminen sähkökayttöiseksi ja sen ansiosta halvemmaksi. Toisaalta olen myös ajatellut ostavani Losin pikkuruisen Micro- tai Mini-T:n purkaakseni innostustani.
Terveisin, Lauri
Onko tarkoitus ajaa uslkona vai sisäradoilla?
Lainaus käyttäjältä: RoddeR - 29.11.11 - klo: 15.41
Onko tarkoitus ajaa uslkona vai sisäradoilla?
No sisäradoille en aio. Losin Micro-T:llä ajelisin kotona sisällä ja muussa tapauksessa auto tulisi ulkokäyttöön.