RC10.FI
Yleiset => Polttisautot => Aiheen aloitti: ibubu - 02.12.08 - klo: 23.41
-
on tuollainen Inferno GT johon vaihetu gx-21 kone ja en saa käymään tolla 25% enää eilen
kyllä kävi ja sain 1.5 tankkia ajetuks ny ei sitten millään strattaa :angry:
paitsi 16% mutta kuumenee niin pirusti heti!!!
kumpaa ainetta pitäis oikeesti käyttää ja miksi ei käy enää tolla 25sel? :huh: :huh: :huh:
-
Taitaa olla joku nyt vähän risana.
-
mistäs kannatas alkaa tutkimaan?
-
mistäs kannatas alkaa tutkimaan?
No ehkä netistä mitä kannattaa tehdä ja mitä ei. Oliko kone uusi?
-
Eihän se nyt vaan olisi jotenkin päässyt laihalle? Tulppa tarkistettu?
-
joo luulen ite kanssa että säädöissä vikaa koska ruuvia kääntelin
.
-
ei ollu uus kone.
-
onko mitään hajua missä tällä hki olis paikka mikä säätää autoja.?
ei konessa kaan varmaan mitään vikaa ole kun kerta käy tolla 16% vaan kuumenee niin mahottomasti . ja mitä poltto ainetta tossa gx-21 ssä pitäs käyttää :huh: :huh: :huh:
-
On hiukan huono vuoden aika saada apua esim. radalta muilta harrastajilta, mutta kysy jos joku kauppias vaikka vilkasis sitä.. Ei ole mitään paikkoja varta vasten jotka säätää polttiksia jos sitä meinasit.
Se on vaan osa tätä harrastusta että koneita pitää säätää(ihan niinkuin muitakin osa alueita pitää säätää ja korjata), joka ajokerralla sitä saa yleensä ruuveja hiukan pyöritellä..ehkei se piha sudituksessa ole ihan niin tärkeää se koneen huippu säädöissä oleminen mutta pitää sen tietenkin oikean lämpöisenä käydä muuten se on entinen melko nopeaan.
-
ok. täytyy kysellä . luulin ekaks että kone meni rikki mutta kyllä käy tolla 16% tiiätkö kupaa pitäs tankkin laittaa? 16 vai 25%???
-
25% käy. Sun tapauksessa se vaan täytyis ilmeisesti saada ensin kunnolla säätöihin.
-
jos kerta käy sillä 16% niin ajasillä kone lämpöseks ja sit säädät sen sillai että joko kierros alueella tulee pakokaauja ja jos omistat infra lämpömittarin niin läämöt siihen 120. Siinä on sitten vähän peli varaa.
-
joo kävin liikkeessä tänään säätämässä ja taas toimi sen 1 1/2 tankilista ja sitten ei enää startaa joko porakone hyyty senverran (roto startti) mutta nyt mietityttää että onkohan kone väljä ja ko ongelmat johtuis siitä ???
-
Ei pahalla, mutta onko tätäkin asiaa pakko vatvoa ihan kahen eri topicin verran? Jos kone ompi käytetty ja liikkessä käytön jälkeen et ole sitä säädellyt ja silti ei pelitä, niin suosittelen avaamaan koneen. Itselle kävi juuri eilen niin että autoa ei tahtonut saada säätöihin, sammuili, käyntiin ei meinannut kirveelläkään, välillä toimikin sitten ihan hienosti kunnes äkkiä kone sammui lennosta. Kone juntturissa. Ei muuta kuin vehkeet auki ja niinhän siellä oli metalli hilua kone täynnä. Männästä oli pala irronnut mikä oli ilmeisesti jonkun aikaa siellä pyörinyt ennenkuin kiilautui lopullisesti kiertokangen väliin ja se oli siinä. Eli kannattaa vilkaista sinnekkin jos kone kerta pitäisi säädöissä olla.
-
Aloitappas tästä http://personal.inet.fi/koti/liljeroos/moottori/moottori.html (http://personal.inet.fi/koti/liljeroos/moottori/moottori.html), lue koko juttu AJATUKSELLA läpi. Pistä vaikka tärkeitä asioita muistiin paperille tai tulosta koko teksti, jonka jälkeen hätiköimättä, oikeaoppisesti yrität saada sen käyntiin ja säätöihin. Jos ei ala onnistua, käytä kone auki. Kyoshon perusmoottorit pitäis kyllä saada ilman lämpöpuhallinta käyntiin, mutta voit vielä käyttää puhallinta apuna. Näillä eväillä etiäpäin.
Edit: muokkailtu kielioppivirheitä.
-
lukasen ilta läksyks kiitän :shocked:
-
http://cgi.ebay.com/team-infinity-samurai-528-rc-1-8-nitro-engine-motor_W0QQitemZ280291277358QQcmdZViewItem?hash=item280291277358#ebayphotohosting
käykö tommonen?
-
Käy, kaikki normaalit isolohkot käy..eli 21-32 koneet. Kyoshon omat koneet on monesti kiinnitetty autoon ilman moottoripukkeja, suoraan pohjalevyn läpi lohkoon pulteilla, eli muun merkkiset koneet vaativat moottoripukit koneen ja pohjalevyn väliin. Eli jos sulla ei ole pukkeja, joudut hankkimaan nekin toisen merkkisen koneen kiinni saamiseksi.