RC10.FI
Yleiset => Sähköautot => Aiheen aloitti: KL - 17.12.08 - klo: 20.48
-
Tuli tos käytyy Hpi sivuilla ja sit pisti silmää tää Flux sarja.
http://www.hpieurope.com/kits.php?lang=fi
Mitäs mieltä ootte noitte hintoje kanssa?
Savage - 649€
Sprint 2 - 399€
Sanokaa mielipiteitä noista.
-
Mä oon sitä mieltä että jostain josta on jo aihe olemassa ei välttämättä tartte tehdä uutta aihetta aina kun mieli tekee.... Itse asiassa voisi olla ihan aiheellista tehdä uusista aiheista luvanvaraisia, anottaisiin aina etukäteen ylläpidolta tms...
-
joo kyllä uusien topicien luomista pitäisi rajottaa! esim. toisen samanlaisen turhasta luomisesta suoraan banaania.
-
Tuli tos käytyy Hpi sivuilla ja sit pisti silmää tää Flux sarja.
http://www.hpieurope.com/kits.php?lang=fi
Mitäs mieltä ootte noitte hintoje kanssa?
Savage - 649€
Sprint 2 - 399€
Sanokaa mielipiteitä noista.
Savage Flux on kyllä lupaavan tuntunen rassi. Onhan siinä hintaa, mutta siinähän on harjattomat systeemit valmiina kiinni.
-
Hommasin "hetken mielijohteesta" tuollaisen Sprint2 Mustangin. Auto on kauttaaltaan takuuvarmaa HPI-laatua, lisäksi nuo harjattomat tekee autosta vieläkin maukkaamman. Tuo harjaton tekniikka on ilmeisimmin kotoisin Castlelta. Sprintin nopari taitaa olla Castlen Sidewinderi, ainaskin ulkoisesti ja toiminnallisesti ihan sama + kaikki ohjelmointipalikat ja -ohjelmat käy siihen suoraan.
Ehkäpä maukkainta tuossa autossa on kuitenkin todella tyylikäs ulkomuoto (66' Mustang), voi olla, että auto jääkin hyllynkoristeeksi. Kokeilin kyllä hieman driftaustakin, mutta vielä ei ollut sopivia renkaita ko. toimintaa varten. Lisäksi auto on ehkä hieman liian takapainoinen driftaukseen, joten ainakin alkuun perä oli aika hankala pitää kontrollissa. Tehoa kyllä piissa, siitä ei drifatukset jää kiinni. Tilaisin autoon vielä erikseen uudemmantyylisen GT-R- korin, joka tyyliltään sopisi paremmin drfting-autoon.
-
Pari kuvaa aiheesta, kun kori oli vielä ehjä..
(http://i274.photobucket.com/albums/jj269/peitsamo/KanariajaLippis359.jpg)
(http://i274.photobucket.com/albums/jj269/peitsamo/KanariajaLippis357.jpg)
-
Pari kuvaa aiheesta, kun kori oli vielä ehjä..
Muutes paljokos toi sprintti kulkee, jos savalle annettu nopeus on n.100km/h
-
Kyl toi sprint sit kulkee sen 220km/h :mrgreen:
-
Joo iha varmana menee. :lol: About jos nyt sava menee 100kmh ja niis on samat sydeemit muistaaksee, jote eiks sprintin pitäs suunillee mennä 150kmh?
-
hulluja vehkeitä jos tota vauhtia kulkee..
-
mustaa tuntuu että sen savangin nopeuksia on liioteltu.
-
Ei, vaan savageen saa kaksi 3S lipoa sarjaan. Ihan realistinen tuo vauhti.
-
No uskotaan mutta mitenhän toi spirit 2 sit liikkuu voi olla jotain 120-130. :shock:
-
Noh, missäs sitten sellasta vauhtia ajetaan ja miten se hallitseminen onnistuu? :)
-
Mikä helkatin vimma on aina ottaa esille se kuinka kovaa auto kulkee? Mitä väliä sillä huippunopeudella todellisuudessa on? Värkit kulkee sen minkä kulkee, toiset hiljempaa ja toiset kovempaa autosta ja paikasta riippuen.
Aivan kuin jumalaton huippunopeus olisi se tärkein asia RC autossa :roll:
-
Ajo tapahtuu niin että mennään lentokentälle suljetaan silmät ja urku auki voidaan välissä myös rukoilla jos vielä on sitä ylimääräistä aikaa. :laugh: . enempi muakin tietenkin kiinnostaa se auton ohjattavuus niisä nopeuksissa mitä se auto ottaa. Mutta tietenkin sekin asia eli nopeus kiinnostaa vaikka sitä omaan käyttöön ei tarviis.
-
Varsinki tuo Savage Flux, niin satanen alkaa jo olemaan vähän liikaa vauhtia monsterille.
4s lipollakin varmaan kulkua riittäis ihan hyvin, mutta mikäs siinä jos paikat siinä kestää sen 6s lipolla pommittamisen.
Onhan siinä kaikki voimansiirron ja laatikon palikat metallia, toisin kun Revossa.
-
Mikä helkatin vimma on aina ottaa esille se kuinka kovaa auto kulkee? Mitä väliä sillä huippunopeudella todellisuudessa on? Värkit kulkee sen minkä kulkee, toiset hiljempaa ja toiset kovempaa autosta ja paikasta riippuen.
Aivan kuin jumalaton huippunopeus olisi se tärkein asia RC autossa :roll:
Lienee aloittelijoille ja aiheesta vähemmän tietäville nopeus on ainoa konkreettinen asia, mitä voi mitata luvuilla ja näin tehdä jotain vertailua.
Jonkun pitäis kehittää joku mitta-asteikko ohjattavuus vs nopeus. Vähän niinku oikeissa autoissa on Nürburgring kierto muodostunut jonkinlaiseksi epätieteelliseksi mittariksi.
-
Aika sama jos nyt kulkee vaan, vaikka 30-40 km/h. Autothan ovat vaa nii viritys vapait, et aika sama ottaako nopeen vai hitaamman.
-
tämä sprint 2 fluxi on hihnavetoinen peli ja mukana tulee aika jämäkät sähköt, mahtaako hihnat kestää jotain 3s tai 2s lipoa ja toinen että mahtaako edes lipot mahtua tähän autoon?
-
tämä sprint 2 fluxi on hihnavetoinen peli ja mukana tulee aika jämäkät sähköt, mahtaako hihnat kestää jotain 3s tai 2s lipoa ja toinen että mahtaako edes lipot mahtua tähän autoon?
2S lipoilla menee hienosti, 3S en ole kokeillut. TrakPowerin hardcase satulalipot mahtuu kyytiin ilman sen kummempia modauksia.
-
Kuis kovaa toi Sprint 2 sport(rtr) menee ihan pakasta vedettynä?? :tongue:
-
Täysii liipasin pohjassa.
-
Täysii liipasin pohjassa.
Eräs kavereistani voisi todeta tähän
"Hehe, eihän se mene edes täysii"
Ja aiheeseen, taitaapi monsuista loppua ajo-ominaisuudet jo tuolla 60km/h tienoilla (riippuu erinäisistä asioista, mutta karrikoiden). Itse en laske, että auto on ajettava jos sillä pystyy ajamaan suoraan.
-
Mistä monsuista? tyyppi kysyi että mitä Sprintti 2 kulkee, eikö se ole ihan tourinki?
-
Nii siis käsittääkseni se on tourinki :laugh:
-
Ja käsittääkseni Jagemon puhuu Savagesta, joka ei taida olla tourinki :laugh:
-
Kuis kovaa toi Sprint 2 sport(rtr) menee ihan pakasta vedettynä?? :tongue:
Se menee 0 km/h suoraan pakasta koska siinä ei ole akkua eikä laturia (käsittääkseni) mukana. Ja LiPo akkuja voi tuossa käyttää moni eri volttisia niin eri huippunopeudet.
-
Kyllä se ainakin parisataa ottaa ilman akkuakin.
Kun lentokoneesta puottaa :lol: :lol:
No sit asiaa.
Kyllä itsellekin on tärkeämpää auton ajettavuus kuin hillitön kulku suoraan
Ei vaan jaksa kiinnostaa kiihdyttely keula pystyssä etes takas holtittomasti.