Onkohan joku saanut noita CVD-tyyppisiä vetareita kestämään enemmillä tehoilla? Aikaisemmin samaisella Novakilla ja NiMh-akulla nuo vielä jotenkuten kestivät (joskin ne pinnit sieltä nivelistä kyllä lenteli melkein joka ajokerralla), mutta nyt polymeerin myötä on murusina milloin mikäkin osa sitä akselikokonaisuutta. Onko se nyt vaan uskottava ettei onnistu ja hankittava tilalle ne alkuperäiset muoviset vai onko olemassa jotain oikeasti hyvää ratkaisua?
Itellä noi tais kestää sellasen 30s harjattoman kanssa, vakio muoviset parhaat.
on ratkaisu ja se tulee tässä.
FML CVD-vetarit ovat kuullemma kestävempiä, kuin muiden valmistajien vetarit.
( http://www.rc-monster.com/proddetail.php?prod=flm26515&cat=31 )
en ole ainakaan kuullut että FML CVD-vetaraita kukaan olisi p*askaksi saanut, mutta muiden valmistajien kyllä on napsunut. jos nyt noikaan ei jostain syystä kestä niin sitten on parasta siirtyä niihin muovisiin.. :shock:
No omasta kokemuksesta voin sanoa että FLM cvd-vetarit on ainoat teräksiset mitkä kestää harjattoman tehot. :tongue:
Lainaus käyttäjältä: -rcmh- - 18.12.08 - klo: 12.09
No omasta kokemuksesta voin sanoa että FLM cvd-vetarit on ainoat teräksiset mitkä kestää harjattoman tehot. :tongue:
Eikö nuo oikeasti käy kun FLM:n omien A-varsien kanssa, vai onko tuo jotain turhaa mainoshorinaa? Mulla olisi Hot Racingin alumiiniset varret tuossa eikä erityistä tarvetta niitä vaihtaa.
Ei ne taida käydä kuin FLM:n omien varsien kanssa.
Jees, no laitoin just ne alkuperäiset muoviset tulemaan kun eivät kovin hirveitä maksa. Jos eivät kestä nekään ni varmaan se on noita FLM:iä sitten osteltava. Tattis.