RC10.FI
Yleiset => Polttisautot => Aiheen aloitti: jace76 - 06.06.03 - klo: 15.48
-
Aloitella pikku hiljaa harrastusta ja
Tollanen olis kaverilla myynnissä ja pikaiseen kerkesin puhua sen kanssa ja huomenna tehdä kaupat,mutta paljonkohan tuosta kantsis maksaa ?
Siihen on laitettu 1.7 hv kone ja vahvempi servo,mutta mäntä pitäs vissiin uusia tosta moottorista.Kaikki sähköt ja ohjaimet tulis mukana ?
-
Oletko ajanut sillä, toimiiko kaikki? Toi auto ei kyllä kestä noita hevosia... paljonko pyytää? Suosittelisin itse uutta.
-
älä ikinä??? :mrgreen:
-
Vähän epäillyttää tuo 1.7hv, että miten se kestää (varsinkin pitemmän päälle). Vakiona tuossa autossahan on 0.5hv. Autona tuo on ihan sopiva aloittelijalle ja varsinkin pihasuditteluun. Hintaa en osaa sanoa mitä kannattais maksaa, mutta kannattaa katsoa kuntoa ja varusteita mitä tulee mukana, niin eiköhän siitä vois päätellä sopivan hinnan... :roll:
-
Joku 200-300e, riippuen radiosta,servoista.
-
Aika huimalta kuulostaa kyllä toi teho :shock: Mahtaako se olla ihan todellinen? Ettei vaan olisi tyyliin koneessa 0.5hv ja Kyoshon "teharilla" 1hv lisää ja hyvä tulppa 0.2hv :D Ei ollut tarkotus väittää, ettet tiedä todellista tehoa...aika kova peli voi kyllä olla...
Onko auton omistaja sanonut, että mäntä pitäisi vaihtaa? Aika pitkään noi männät yleensä pelaa...
Varmaan ihan hauska auto ja jos tehotkin on kohdallaan ja ajettavuus hyvä, niin mikäs siinä. Ei välttämättä paras aloittelijan valinta...
-
Ihan mukava auto. Kaverillani on tuollainen ja kyllä se ihan kiva auto on, kunhan vielä lisäät siihen 2-portaisen vaihteen ja vaihdat ne kitkaiskunvaimentimet öljyvaimentimiin. Jos siinä on se 1,7 hv: motti hinta voisi olla jossain 300 kieppeillä.
-
Itsellänikin on tuommoinen "lelu". Vaikka onkin joiltain henkilöiltä saanut kielteistä palautetta ( :!: ), on se silti ihan hyvä auto. Kannattaa pitää se ilmansuodatin kiinni!!! Kokemusta on. Ne elementit tuppaa lennellä kesken ajon ja sitten on kone väljä. Laita siihen jokin kiinnityssysteemi!
-
Niin ja muista kuulalaakerit ja vespel kytkin.
-
Kyllä ne valkoiset kytkinpalat saa kestämään, meinaan omassa PureTenissä ne ovat kestäneet kaksi sisäänajoa ja kohta 5 litraa löpöä... :roll:
-
Mutta ottaen huomioon sen kuinka parempi pito on vespel -paloissa. Eli menee kovemmin auto.
Meinaan kokemusta itseltäni ja kahdelta kaverilta.
-
Kannattaa ostaa alpha se kestää ihan hyvin ja on erittäin hyvä eka polttis. VIHJE: Minulla on myynnissä kyseinen tod. vähän ajettu auto ja erittäin hyvässä kunnossa. YV:tä voi pistää tulemaan jos kiinnostaa.
-
Älä osta koska Pure Ten on aina Pure Ten!!! :)
-
Huom! Hieman Offtopic
Kun kerran on niinkin paljon PureTen autoja porukalla, niin eikö voitais pitää "tyyppikisoja" ko. autolla? Viritysaste vapaa tjsp! Moottorin pitää olla vakio. Ilmoitelkaa jos kiinnostaisi.
-
No kävin kattoo sitä autoo ja ostin sen.Se kaveri kyl muisti väärin tuon merkin ..
Ei ollut pure ten malli...Oli Super eight.Kuiteskin kiitoksia vinkeistä..
Täytyy alkaa opiskelee noita säätöjä yms...
-
No kävin kattoo sitä autoo ja ostin sen.Se kaveri kyl muisti väärin tuon merkin ..
Ei ollut pure ten malli...Oli Super eight.Kuiteskin kiitoksia vinkeistä..
Täytyy alkaa opiskelee noita säätöjä yms...
Superi taitaakin kestää paremmin noita tehoja ja onhan se autona muutenkin parempi. Tiedä sitten mitä siitä pitäisi maksaa.
-
Super Eight on siis sama kuin LandMax, joten voitkin siirtyä foorumin LandMax-sivuille kirjoittamaan kysymyksiä ja ajokokemuksia :wink:
Mahtaako olla I vai II versio?
-
kato toi http://forum.wmhost.com/viewtopic.php?t=2856&start=30
samanlaisia ralliautoja ne on, Mitsu, Lancia, Subaru jne