Moi.
Olisi tarvetta pienelle vastariboxille johon mahtuisi hump tyylinen akku ja tietysti vastari. Boxin maksimi mitat pitäis olla 60x70mm.
Jaksaisko kukaan mittailla boxien kokoja. Itellä on infertno GT jossa on vähän liian iso boxi kyseiseen projektiin.
Projekti:
Tuo auton aihio on sg columbia. Se oli semmoinen peli että kuin kaasun avas niin auto kampes toiseen suuntaan :p
Jerzi
Jos siirrät servoja vähän eteen päin, jää vastariboksille hiukan enemmän tilaa.
Jerzzi, joo columbia mk4 vuodelta -85.
Ajelin sillä viime kesän lähes orkkiksena.
Ens kaudeks koitan hiukan muuttaa kostruktiota poistamalla radiolevyn osittain.
Ja joo kampeaa jonkun verran mutta sain kohtuu hyvin oireen pois tiukkaamalla etuakselin kitkakytkintä,
ilmeisesti siis perä pyrkii sutimaan rinnalle kun keula ei vedä tarpeeksi.
Niko, tossa on servoille optimaalinen paikka jolloin tosiaan mahtuu noin 60-70mm
boxi. Towerissa on joissain boxeissa kerrottu mitat, ovat vaan aika pieniä
ilmesesti tarkoitettu pelkästään vastarille tai akulle ei molemmille.
Olis vaan kiva kun sinne mahtus toisiaan myös se akku.
Jos olisin sinä, unohtaisin koko boksin. Laittasin vastarin ilmapallon sisälle ja nippusiteillä kiinni. Akkua ei tarvitse suojata.
Lainaus käyttäjältä: Niko - 10.01.09 - klo: 17.33
Jos olisin sinä, unohtaisin koko boksin. Laittasin vastarin ilmapallon sisälle ja nippusiteillä kiinni. Akkua ei tarvitse suojata.
Miten olis NIKO nuo tq7 vastarinboksi hässäkkä.
Jerzi
Lainaus käyttäjältä: Niko - 10.01.09 - klo: 17.33
Jos olisin sinä, unohtaisin koko boksin. Laittasin vastarin ilmapallon sisälle ja nippusiteillä kiinni. Akkua ei tarvitse suojata.
itselläni oli vastari minicrip pussin sisällä tiiviisti ja se sitten yli kuumeni kun ei päässyt ilma kiertämään ja niin se sitten meni rikki! eli en suosittele tuota sinun ideaa.. :undecided:
Lainaus käyttäjältä: joonas93 - 10.01.09 - klo: 23.29
Lainaus käyttäjältä: Niko - 10.01.09 - klo: 17.33
Jos olisin sinä, unohtaisin koko boksin. Laittasin vastarin ilmapallon sisälle ja nippusiteillä kiinni. Akkua ei tarvitse suojata.
itselläni oli vastari minicrip pussin sisällä tiiviisti ja se sitten yli kuumeni kun ei päässyt ilma kiertämään ja niin se sitten meni rikki! eli en suosittele tuota sinun ideaa.. :undecided:
Ei se ilma kierrä paljoa siellä vastari boksissakaan :roll: ja aina sen pussin voi laittaa löysemmällekkin.
Ja esim. C8 ratavehkeistä(mikä tuokin on) ei nykypäivänä yleensä enään löydy bokseja vastarille eikä akullekaan, eikä ole mitään ongelmia. Ehkä märällä kelillä voisi vastarin kanssa tulla ongelmia mutta eihän C8 märälle oikeen sovikaan..jos haluaa kuitenkin vesikelillä ajaa niin pelkälle vastarille suoja, ainakin nykyaikaisiin c8:hin joissa vastari on kyljellään auton sivulla paljaana, löytyy esim. border:sta vastarin päälle laitettavaa hiukan elastista kumia/muovia tms. materiaalia oleva suoja, joka ainakin roiskeilta suojaa.
Jos on tarvetta tai kuitenkin muuten halua suojata vastari niin itse hankkisin vain sille pienen boksin(vaikka ei se sitä tarvi jos ajaa kuivalla asfalttiradalla) ja akulle rakentaa pannan tai muun systeemin jolla se pysyy kyydissä mukana...miksei vaikka teipillä kuten omassa autossani on.