Tuollainen onkelma, eli : Tuossa kun parketilla autolla painelee menemään niin jokusen minuutin (n.5min?) kuluttua auto hyytyy aivan kuin ottaisi virrat kokonaan pois, antaa auton jäähtyä siinä hetken ja taas mennään vähän aikaa ja tapahtuu uudelleen. Nyt haluisinkin tietää että onko tosta nopari kärtsännyt vai mikä siellä ottaa itseensä? auto on n. vuoden vanha ja tuota vikaa on tässä jo pari kk ihmetelty. Olen koittanut vaihtaa vakio mottia kun vika ilmeni sen jälkeen kun pistin tuon kyoshon "viri" moottorin paikalleen mutta sama vika motista huolimatta. Sen huomasin että tässä kuvassa näkyvä keltainen/oranssi komponentti kuumenee aikatavalla, mutta mikä tuon tarkotus on? kiitoksia vastauksista jo etukäteen :)
http://whistlerr.1g.fi/kuvat/_MG_4641.jpg/full
Siis ei pahalla mutta on jo avattu ties kuinka monta topiccia mini-z toista. :angry:
Jerzi
On joo, yhdestäkään vaan en löytänyt tälläista ongelmaa saati sitten vastausta.
Mutta olisit voinut kysyä kysymyksesi edellisessä miniz topikissa.. :roll:
Iköhän juurikin sanonut, että "saatika sitten vastausta" Minusta hän tarkoittaa sitä, että on kysynyt, mutta ei ole saanut vastausta.
Tai sitten että kun ei ole löytänyt samanlaista ongelmaa niin ei ole "saatika" löytänyt vastaustakaan :cheesy:
Tuossa jo jerzi sanoikin jo kaiken tarvittava eli kysymyksen olisi voinut laittaa tuohon mini z topikkiin. turhaan tässä sen enempää pilkkua nussitaan :grin:
sen sijasta että nuristaan siitä että olis voinu laitaa kysymyksen muualle nii vois vastatakki kysymyksee jos tietää, sama kirjottamisen vaiva :D
Lainaus käyttäjältä: SuomiKP - 11.01.09 - klo: 04.04
sen sijasta että nuristaan siitä että olis voinu laitaa kysymyksen muualle nii vois vastatakki kysymyksee jos tietää, sama kirjottamisen vaiva :D
Täysin samaa mieltä,vaikkakin OT.
Ps.Jerry saa hellätä.
Lainaus käyttäjältä: JJ57 - 11.01.09 - klo: 07.17
Lainaus käyttäjältä: SuomiKP - 11.01.09 - klo: 04.04
sen sijasta että nuristaan siitä että olis voinu laitaa kysymyksen muualle nii vois vastatakki kysymyksee jos tietää, sama kirjottamisen vaiva :D
Täysin samaa mieltä,vaikkakin OT.
Ps.Jerry saa hellätä.
Eli sinun mielestä on ihan korrektia avata yhden kysymyksen takia TAAS uusi topicci. Vähän sama kuin laittaisin uusi topicci että onko ajoaika pidempi 800 kuin 1100 akuilla :huh:
Jerzi
PS Montakohan mini-z aiheisia topicceja löytyy tälläkin sivulla nyt juuri. Veikkaan 3 kpl.-----> Lasin ja olin oikeassa, 3 kpl :lol:
Lainaus käyttäjältä: keskustelualueen säännöt
Älä perusta uutta aihetta ennen kuin olet tarkistanut onko viime aikoina keskusteltu samasta aiheesta. Pyri pysymään otsikon aiheessa.
Haku (http://rc10.fi/index.php?action=search)-nappula auttaa, esim. mini-z hakusanaksi...
Lainaus käyttäjältä: JJ57 - 11.01.09 - klo: 07.17
Lainaus käyttäjältä: SuomiKP - 11.01.09 - klo: 04.04
sen sijasta että nuristaan siitä että olis voinu laitaa kysymyksen muualle nii vois vastatakki kysymyksee jos tietää, sama kirjottamisen vaiva :D
Täysin samaa mieltä,vaikkakin OT.
Ps.Jerry saa hellätä.
Aivan samaa mieltä
Otsikkohan on mainio! On hyvä olla topikki tuolla otsikolla.
Jos jollain on samanlainen ongelma, niin tämän topikin löytää helposti, ainakin paljon helpommin, kuin pitkän keskustelun seasta. Eikö tänne mahdu keskusteluja?
Jospa sitten asiaan... se mötikkä siinä moottorin johdossa on sulake.
Automaattisulake joka suojelee elektroniikkaa, eli fettejä lähinnä.
http://www.spelektroniikka.fi/kuvat/50%20sulake,%20kojeliitin.pdf
Keskellä sivua.
Nyt kun 11 vastausta on tullut joissa puhutaan vaan topicin tarpeellisuudesta niin tämä 12. viesti oli sentään sisällöltään sellainen jota odotinkin, kiitost tästä! nyt seuraakin jatkokysymys, voiko tuollaisen vian aiheuttaa fetit vai onko kyse vain tuosta ylivirtasuojasta? jään kiinnostuneena odottamaan vastausta tähän kysymykseen...
Mulla oli vähän vastaavanlainen ongelma ja luulen et johtuu siitä että fetit pääsee lämpenemään ja vielä kun vastarin kansi on niin tiivist niin lämpö ei pääse pois sieltä kanne alta joten otin kannen kokonaan pois ja eipä ole sen jälkeen pätkinyt.
Mulla ilmenee sama vika vaikka olisi kansi pois (unohdin mainita , my bad)jossain sitten taas luki että pisti tohon mitä virimottia tahansa niin tarttis fetit vaihtaa "parempiin".. tiiä sitten mikä koko totuus on.
Lainaus käyttäjältä: matti1983 - 11.01.09 - klo: 12.21
Lainaus käyttäjältä: JJ57 - 11.01.09 - klo: 07.17
Lainaus käyttäjältä: SuomiKP - 11.01.09 - klo: 04.04
sen sijasta että nuristaan siitä että olis voinu laitaa kysymyksen muualle nii vois vastatakki kysymyksee jos tietää, sama kirjottamisen vaiva :D
Täysin samaa mieltä,vaikkakin OT.
Ps.Jerry saa hellätä.
Aivan samaa mieltä
Jaa määkin haluuna mukaan kinasteluun. Minusta jerry on taas oikeassa pojat. Ei se ole kovin hauska kun uusia ja turhia topicceja tullee koko ajan, turhaan vaan rasittaa sivustoa. Tää ei ole mikään peliplaneetta vai onko?
Mutta jos on ihan aiheellinen kysymys ja vastausta ei haulla löydy, niin onko pakko venyttää pitkiä ketjuja vielä lisää? Turhia topiceja tulee enemmän jos tieto on vaikeasti saatavilla.
Niin, yleensä kun laitetaan tehokkaampi moottori niin pitää varmistaa että säädin/fetit siellä kestää sen. Kuumenevat enemmän isoilla virroilla.
[OT]
Ei terve :D
3/4 topikista on kinastelua siitä, olisiko pitänyt avata uusi topikki vai kysyä vanhassa jne... MIKSEI VAAN VOI OLLA ***TUILEMATTA, JA VASTATA JOS TIETÄÄ ASIASTA JOTAKIN..... HUHUH, höllätkää pipojanne!
[/OT]
Oho, nyt jo ihan asiasisältöinen vastaus. Jees, täytyy tonne (K)atalaan ottaa yhteyttä että missä mennää, ei meinaan sanonu myyjä mitään tuommosista kun tuon motin ostin.
Ja olen ihmetellyt samaa kuin Isosuo, asiasta sen enempää välittämättä.
Ei välttämättä ihmetytä ettei sanottu, sullakaan. :sad: Kaikki kauppiaat ei oo reiluja