Millä tavoin on mielestänne parasta varmistaa kuulalinkin pysyminen servovivussa?
Noissa mun kuulalinkeissä kiinnitys tapahtuu pienellä pultilla läpi ja olematon mutteri toiselle puolelle.
ei taida ihan sinänsä pysyä.
Olemattoman mutterin korvaaminen nylockilla auttaa jokin verran. Muttereiden tarkistaminen aina silloin tällöin on myös suotavaa.
Koita laittaa vahva lukkoliimaa sinne kierteisiin, sillä se pitää (ehkä liiankin hyvin).
Pistä Würthin ruuvilukitetta
Poistin eräiden "mestareiden" turhia off-topic viestejä...
Pikkasen hävetti kyllä itteäkin se!! :oops:
Ollaan nyt ainakin jonkun lajin mestareita!! :mrgreen:
Kiitos kun poistit ne viestit!!! :D
Laita pitempi ruuvi ja nyloc muteri ja vähän siihen ruuvilukitetta!!!
Lainaus käyttäjältä: "Jukka"Poistin eräiden "mestareiden" turhia off-topic viestejä...
Hyvä, kitoos!!!!
Hiukka kyllä hävettääkin se eilinen PIKKU kinastelu :oops:
Lainaus käyttäjältä: "tux10"
Laita pitempi ruuvi ja nyloc muteri ja vähän siihen ruuvilukitetta!!!
Kaikki muovit yms. materiaalit eivät tykkää kaikista ruuvilukitteista, joten kannattaa tietää mitä tekee, kun laittaa lukitetta arkoihin paikkoihin.
Olen kerran itsekin nähnyt halvahkon lähinnä muoviosaisen polttiksen, jossa kokoomisvaiheessa oli käytetty ahkerasti ruuvilukitetta. Tuloksena oli se, että käytännössä mikään ruuvi ei pysynyt paikallaan muovin muodonmuutoksen tuloksena. Auton omistajaa otti siis hieman päähän, kun joutui ostamaan uuden auton.
No laita pikaliimaa ruuvilukitteen sijasta.
Minä olen ainakin mini-z:tin renkaisiin laittanut pikaliimaa.
jos servovivussa oleva reikä on oikean kokoinen niin se kuulalinkki PYSYY kierteillään vaikka ilman mutteria. Mutta jos välttämättä tuntuu että jotain pitää laittaa niin laita hyvin vähän kierrelukitetta mutterin ja ruuvin väliin (pikaliima ei ole välttämättä hyvä, voi nimittäin jäädä liiankin tiukkaan ajatellen sitä että kuulalinkki tulee vaihtaa kun se on väljä....)