Aloitetaan tuloksista:
M4-10
A:
1. Matti Eskelinen
2. Harri Kervola
3. Henri Virta
4. Jani Hovi
5. Matti Niinistö
6. Thomas Sojakka
7. Reijo Mattila
8. Joakim Lundberg
9. Sami Salmela
10. Harri Nyman
B:
11. Mikko Laitinen
12. Toni Rahko
13. Jari Valkola
14. Sami Huhta
15. Tomi Lundberg
16. Janne Aspinen
17. Klaus Björkman
C:
18. Karri Salmela
19. Tomi Jermalainen
20. Pekka Kuronen
21. Aaro Leckin
22. Janne Suutari
23. Niklas Holmberg
24. Jani Salmela
M2-10
A:
1. Matti Niinistö
2. Kaius Perttilä
3. Heikki Valtonen
4. Jarno Siltanen
5. Mikko Laitinen
6. Harry Nyman
7. Marko Eklund
8. Jesperi Jyrkkänen
9. Harri Peltomaa
10. Sakari Penttinen
B:
11. Henri Valtonen
12. Henry Kanerva
13. Tommi Turku
14. Valtteri Rahko
15. Jani Wallenius
M-18
1. Thomas Sojakka
2. Toni Frantsi
3. Niklas Holmberg
4. Roope Jansson
5. Jani Wallenius
6. Kari Tamminen
7. Tomi Jermalainen
8. Aleksi Reiman
Kierrosaikoja voi vakoilla täältä (http://koti.welho.com/pketolai/rc/Kilpailut/7.2.HLC3/).
Olipahan hauska päivä taas kerran, kiitos siitä kuuluu kaikille kilapilijoille, jotka vaivautuivat tänään kilpailemaan!
t. Toni Frantsi
Meidän tiimi lähtee jus saunan lauteille jälkilöylyihin pohtimaan mikä meni vikaan. Kun ei toimi niin ei toimi vaikka mitä tekisi ja lopputulos en mukainen, syö kuskia tollainen päivän aikana.
Nooo, ylös ja eteenpäin sano mummo lumihangessa :grin:
Tänkjuu kisan järkkäreille ja kisakumppaneille, mukava päivä pakoilla viikkosiivousta... :mrgreen:
juu oli hyvät kisat.oli hauskaa ajaa ekaa kertaa kisaa
kiitoksia järjestäjille ja muille kisaajille
ajo suju todella hyvin ja auto toimi täydellisesti ja
tavotteena oli saada auto ehjänä maaliin ilman keskeytyksiä
Kiitos järjestäjille ja kanssakisaajille, oma rooli oli tällä kertaa "sivusta katsoja", niin järjestelyjen kuin ajojenkin suhteen.
Mukavaa oli se, että taas oli iso joukko kilpailijoita mukana ja saatiin aikaan hyvät väännöt. Erityisen mukavaa oli se, että jälleen kerran mukana oli runsaasti myös pitkämatkalaisia Tampereelta, Jyväskylästä ja Kotkan suunnalta, kiitos Teille osallistumisesta.
Mukavaa oli myös huomata, että muutamia uusia naamoja oli uskaltautunut kisaan mukaan. Huomionarvoista oli Joskan ajaminen suoraan A-finaaliin heti ensimmäisissä kisoissa! Myös monet muut ajoi todella hienosti.
Omasta kisaamisesta ei jää raportoitavaa, joten skipataan se, tulokset puhukoon puolestaan. Näköjään harjottelemattomattomuus näkyy, myös meillä lahjattomilla. Muttamutta, trastmii, aillpiipäck...
Jesh, tosiaan hienot kisat, suurkiitos järkkääjille!!
Ensimmäiset sähkökisat takana, ja heti pääsi ajamaan A-finaalissa. Vaikkakin erät tuntuvat polttikseen verrattuna uskomattoman lyhyiltä, niin päivän aikana sai kyllä ajaa koko rahan edestä. Itse kannattaisin toki erien pidentämistä, viidessä minuutissa kuin yksi mälli, omasta mokasta tai toisen avustuksella, riittää tuhoamaan koko erän..
Toinenkin ero tuli huomattua, kurkkku ei ollut kipeä karjumisesta :grin: Tosin viimeisessä finaalissa oli sitten tarpeen(?) avata äänikielet kaikilla tuntemillani suomen kielen sivistyssanoilla kun lähes joka kieroksella tömähti johonkin kolleegaan...
Toivottavasti nähdään vielä vastaavat kisat tänä keväänä..
Jeps, mukavaa oli vaikka tekniikkamurheet vaivasivat pahemman kerran.
10 nelkussa kaasu hirtti muutaman kerran pääsuoralla pohjaan, jonka seurauksena korjattavaa tuli.
Plussaa kuitenkin oli että eka kertaa m4-10 tuntui hyvältä ajaa ja pysyvän kisatilanteessakin hyppysissä.
Hienoa tosiaankin kun kavereita jaksaa tulla jykylästä asti.
Varasosa ja tarvike myynti toimi kun tuli kauppias keskisuomesta asti.
Ei haitannut vaikka paikalliset kauppiaat ovat lomilla sakemanneissa.
Tomppa
Kiitos osallistuneille kilpailijoille, kisat sujuivat, itse asiassa ensimmäisen kerran, ilman minkäänlaisia murheita - näin niin kuin järjestelyiden osalta - eli suuri kiitos teille kaikille!
Omat ajot menivät erittäin kaksijakkoisesti. Tuupparissa alkuerät sujuivat hyvin, mutta finaaleista 2/3 tuli ryssityä asenteella. Nelkku sujui sitten taas aivan toisin... Alkueriin ei löytynyt ajovirettä ei millään vaikka autokin toimi ja käyttäytyi hienosti. Sitten B-finaalit sujuivat hyvin ja ajokin oli kivaa.
Outo homma, mutta nelkusta jäi paljon parempi fiilis, vaikka sijoitus olikin huonompi (11.) kuin tuupparissa (5.). No joo, tästä on hyvä jatkaa seuraaviin kinkereihin.
Oli taas ihan kivat kisat, vaikka mikään ei menny omalta osalta nappiin :)
Kiitokset kanssakilpailijoille ja järjestäjille!
+Team Academy, auto tuntui todella mahtavalta, vaikka setuppi olikin hatusta vedetty ja auto kasattu hätiköiden edellisenä iltana :p
+Buffetti
+Frantsin herrasmiesmäinen odottaminen yhessä m-18 finaalissa :azn:
+Ajanotto ja ylipäätänsä kisojen sujuminen, aikataulu piti todella tarkasti.
-Tekniikkamurheet.. En tainnu ajaa yhtäkään ehjää erää/finaalia Academyllä, tosin ei ollut itse autosta kiinni.. Aluksi vähän vaikeuksia noparin kanssa, sitten se hajos ja yeah racingin iskarikin pilas yhen finaalin. Vikaan finaaliin en edes lähtenyt kun tuli vähän kiire ja unohdin yhden kriittisen osan kun korjailin iskareita..
-Sharkkeilu, voisi vähitellen huoltaa sitä autoa, esimerkiksi täyttää iskarit :grin: Yks finaali ongelmitta maaliin, ja sekin oli köysiä vastaan tappelemista ohjauksen takia. Lopputulos kuitenkin näihin asioihin nähden ihan ok :P
mikä fiilis?
kiitti kisoista. team jyväskylä kiittää ja kumartaa. välilasku tampereelle juuri tehty ja teamin tuella pitää ilmeisesti tampereen yögrillille suunnata. huomenna jatketaan sitten treenejä nokian radalla...
harri, harri ja matti
Lainaus käyttäjältä: m.e. - 07.02.09 - klo: 20.40
mikä fiilis?
kiitti kisoista. team jyväskylä kiittää ja kumartaa. välilasku tampereelle juuri tehty ja teamin tuella pitää ilmeisesti tampereen yögrillille suunnata. huomenna jatketaan sitten treenejä nokian radalla...
harri, harri ja matti
Syfilis!
Tiimin tuella ekan finaalin jälkeen rukattiin nesteytys kuntoon, mutta kettuhan siellä oli haudattu foumi masan suunnitelmissa... :lol:
Hienot kisat ja hyvät järjestelyt, eiköhän team jyväskylä saavu seuraavaakin lippiksen kisaan.
PS. pää täyteen ja tampereen yöhön hän suunnistaa... :afro:
Juu Kiitoksia hyvistä kisoista, niin järjestäjille kuin kilpakumppaneillekkin.
Alkuerät suju suht tasasissa merkeissä ja ennen viimeistä alkueräkierrosta olin jopa A-finaali paikassa kiinni, mutta arvashan sen että sieltä pari kuskia tulee ohi...ei niillä voi kaikki kolme erää epäonnistua :grin:
Eka B-finaalissa tulikin jäätyä eka mutkassa kasan alimmaiseksi ja viimesenä siitä liikkeelle joten se siitä finaalista...lopun yliyritys :mrgreen: vain pahensi asiaa ja sijoitus ei parantunut.
Toinen finaali menikin sitten jo paremmin, vaikka siinäkin oma moka pudotti sijoitusta...
Täytyy näköjään treenata vaan lisää, jos vaikka sitä tasasuuttakin löytys ja virheet vähenis.
Kalustosta tää ei tälläkään kertaa ollu kiinni, laitteet pelas hyvin.
...Jees.. fiilis... CS möyri hyvin eteenpäin.... Onko metsää mollan takana...kynsiharja....teemin puolesta..
ja taas sykkii....
masa= :afro:
kiitokset kisojen järjestäjille! tänään kaikki taisi tosiaan mennä aivan nappiin järjestelyjen ja kierroslaskennan osalta.
Alkuerissä sain molempiin luokkiin kunnon tuloksen vasta kolmannella kierroskella: 1 sija takatuupparin ja 3 sija nelkkuun. Takatuuppareissa oli paikoittain kovaa vääntöä Mikon kanssa ja Kaius pääsi yllättämään ensimmäisessä finaalissa. Muutoin pakka ja auto pysyivät kasassa.
Nelkku ei mennyt ollenkaan niin hyvin, törmäilyä ja romukasoja oli radalla älytön määrä.
Hienoa Joska !!!
Noin sitä pitää. Rauhassa ja hermot kurissa paljon kierroksia per erä eikä lippoja niin heti näkyy tulos luettelossa korkeella. Taas nähtiin että ei siinnä pelissä tarvii olla mitään 'mega moottoria' jotta pärjää.
Onnea !
onko kellään mitään kuvia noista kisoista?
Hyvä Niinistö--(Matti :grin:), pitkä sähkökokemus ja varmat ajo otteet alkaa näkyä,
mielenkiintoinen kesäkausi 09 tulossa !
Aamu rapsa:
Kaikki löytynyt ja kervola syleilee posliinia.... :lol:
Lainaus käyttäjältä: HN - 08.02.09 - klo: 11.19
Aamu rapsa:
Kaikki löytynyt ja kervola syleilee posliinia.... :lol:
Lainaus käyttäjältä: m.e. - 07.02.09 - klo: 20.40
huomenna jatketaan sitten treenejä nokian radalla...
Näinköhän on :grin: :grin:
On tää rankka laji kun noin koville ottaa heti aamusta :wink: :grin:
Haze ottaa raskaasti kakkossijat, varsinkin tiimikavereille. :p
Lainaus käyttäjältä: tomije - 08.02.09 - klo: 13.32
Lainaus käyttäjältä: HN - 08.02.09 - klo: 11.19
Aamu rapsa:
Kaikki löytynyt ja kervola syleilee posliinia.... :lol:
Lainaus käyttäjältä: m.e. - 07.02.09 - klo: 20.40
huomenna jatketaan sitten treenejä nokian radalla...
Näinköhän on :grin: :grin:
Piti korjata olotila ja het täydessä iskussa, mutta pojille iski matka väsy ja juna palasi takaisin jyväskylään... :lol:
(vieläkin humalassa)Jyväskylän teamilla oli kyllä hyvä tamppaus päällä koko illan ja erittäin varmaa suorittamista. 02.15 oli hieman tiukka tilanne kun ote herpaantui hetkeksi ja pöydältä tippuminen oli lähellä, mutta pystyin paikkaamaan virheen eikä nostajan apua tarvittu. "Finaalissa" ote pysyi tiukkana ja tulos oli ihan tyydyttävä.
Kiitos järjestäjille ja kanssakilpailijoille. Mallikkaasti meni kisat vaikka ajosuoritukset ei kovin tasaisia olleetkaan mutta tekniikkamurheilta vältyttiin.
Hyvin rullas taas järjestäjiltä järjestelyt ja aikataulu meni nappiin. Kuulutuksia erän aikana voisi ehkä vielä vähän lisätä/selventää. Hankala tietää, että ketkä ovat samalla kierroksella ja ketkä ei, jos tilanne kuulutetaan harvoin.
Aamu alkoi näppärästi vapaissa harjoituksissa hajottamalla Lazerista about kahden kierroksen aikana kaksi kappaletta etuiskaritorneja. Liekkö olleet kuljetuksesta liian kylmänä... No ei muutakun Tamiyan hipohipo-hiilaritorni paikalleen pienillä modauksilla ja auto oli parempi, kun uutena. Kiitos siitä RF:n varaosapalvelulle. :)
M4-10:ssä kuskien määrään suhteutettuna B-finaaliin oli tavoite ja sinne viimeisellä sijalla päästiin. Siellä saatiin sitten yhden sijan parannus lopputuloksiin, eli lopullinen sijoitus oli kuudestoista.
Omalta osalta kisat meni paremmin, kun WJ:ssä. Oma eräennätys nousi kierroksella (17 kierrosta, 18.520s) ja kierrosennätys (15.501) parani sekunnilla.
Auto toimi foameilla Lippulaivan alustalla hieman äkkinäisesti, joka johtui lienee siitä, kun ko. kapine oli säädetty reilusti pienemmällä radalla, jossa kyseistä ominaisuutta ei havaitse. Suuria muutoksia ei päivän aikan viitsinyt kuitenkaan tehdä; hieman haritusta lisää ja steering lockia pienemmälle.
Päivä oli pitkä ja rankka samana aamuna Jyväskylästä tulleelle, mutta hauskaa oli. Pidetään mielessä, jos sitä osallistuisi seuraavaankin HLChallengeen.
Muutamia kuvia (http://picasaweb.google.com/janne.aspinen/HobbylinnaIndoorChallenge3Lippulaiva)
Finaalien viimeiset kierrokset on taas videolla. Ainakin A-finaalit tulevat jossain vaiheessa nettiin.
Sarjatilanne (http://rc10.fi/index.php?topic=33214.msg304000#msg304000) <-klik!
Tässä olis ajettujen luokkien A-finaalien viimeisten kierrosten videot:
M4-10 (http://www.youtube.com/watch?v=psX1V6m63U0&fmt=18)
M2-10 (http://www.youtube.com/watch?v=JH7MFkpqTYI&fmt=18)
M18 (http://www.youtube.com/watch?v=skqw0_u96Uc&fmt=18)
Laiskimmille valmis playlist (http://www.youtube.com/watch?v=skqw0_u96Uc&feature=PlayList&p=0B2ACD2311CD3D6E&index=0&playnext=1), jossa kaikki kolme videota jonossa.
Kantsii tilata toi mun kanava juutuubissa, jos käytätte järjestelmää sisäänkirjautuneena.