nyt olisi hiukan isompaa rc härpäkettä tarjolla.
autoa voi joko ajaa perinteisesti ohjaimella tai sitten päällä istuen kuten mönkijällä.
kotisivu josta löytyy video: http://www.3zscale.com/joomla1/ (http://www.3zscale.com/joomla1/)
speksit:
R/C:
Integrated 3Z Scale R/C system with 2.4 GHz transmitter/receiver
Powertrain:
110cc, 4-stroke, electric start engine
Automatic transmission
Adjustable chain drive type
Suspension:
Independent 4-wheel suspension
Dual coil-over shocks per side
Hardened steel axles with support bearings/universal joints
Wheels/Tires:
11"x9" 3Z Scale 5-spoke aluminum wheels
225x30x10 low-profile Bulldog all-terrain tires
Brakes:
Hydraulic 4-wheel disk brakes on twin circuits
Dual brake levers with parking brake
Body:
Single piece plastic Bulldog body with custom paint/decals
Weight and Dimesnions:
195 lbs
50"L X 40"W X 24"H Safety:
Thumb throttle with manual kill switch
World's-first ATV keypad interlock Designed to not function in R/C mode with passenger
Compliance:
EPA, CARB, ANSI/SVIA, and CEN
Ai prkl, eka rc jolla voi ajaa montulle räppäilemään.... Mutta kuka ton jaksaa kantaa kotiin ku se menee rikki :)
Ei hemmetti :cheesy: aika koomisen näköistä kun iso ukko istuu rc auton päällä.
Onhan toi aika erikoinen.
Just, näyttää siltä että on ihan sika p*ska kummassakin, ei toimi ATV:nä eikä liiemmin polttiksenakaan. Kasa p****a sanoisin...
Samaa mieltä. Täysin turha keksintö.
Osta mönkkäri ja pistä siihen radiot lol. ei kauhian kaukana... Aivan turha kampe
Täällähän on jo mönkkäri-osio!
Eikun ideaa sille puolelle, että saavat auton eteensä RC-käskyllä tms
(Varmaan joku pellepeloton pistää aitoon mönkkäriin ohjauksen etäryöstökyvyn.)
Minustakaan autolle ei ole mitään käyttövaatimusta. Toisin olisi, jos, vaikka auto menisi metsässä todella hyvin, voisi vaikka puita raahata tms.. :huh: