RC10.FI
Yleiset => Polttisautot => Aiheen aloitti: kira - 18.04.09 - klo: 20.19
-
niin, ajattelin ostaa atalasta mad force readysetin, mutta kannattaako? :huh:
-
Ei.
Surkea alusta ja kalliit varaosat. Mun mielestä ihan p.... :evil:
Lue enemmän foorumia niin löydät paljon paremman samaan hintaan :wink:
-
Osta hpi:n savage on varmasti huomattavasti parempi valinta kuin tuo atalan rahan lypsy kone.
-
Osta hpi:n savage on varmasti huomattavasti parempi valinta kuin tuo atalan rahan lypsy kone.
mutta budjetti olis 400, savage menee yli :undecided:
-
olisikohan kyosho mfr hyvä valinta?
-
Unohda kyoshot ja osta vaikka käytetty hobao tai joku muu laadukas auto.
-
Saahan tolla 400€ esim uutta Hobao Hyper ST RTR.
-
mul olis hobao hyper7 tarjolla vielä ja on black edition malli
-
---
edit: väärä paikka
-
Osta hpi:n savage on varmasti huomattavasti parempi valinta kuin tuo atalan rahan lypsy kone.
mutta budjetti olis 400, savage menee yli :undecided:
Jos on rahan kanssa kovin tiukkaa niin älä osta mitään. Nämä laitteet on vähän sen sorttisia et varaosia saa kyl hommailla aika usein ja ne on aika kalliita oli merkki mikä tahansa.
-
varinkin kyoshan :wink: tosin ei TT:n osatkaan ole kovin halpoja.(sori jos oli oftopicci) joten valitsit huonon harrastuksen jos raha on este :laugh:
-
Mikä vika kyoshossa on? :huh: Mäoon saanu sellase käsitykse että se olis aika laadukas. :shock:
-
ÄLÄ suotta pistä rahojasi rtr-kössiin. Äkkiä menee kaikki rahat varaosiin. Itsellä oli rtr mad force ja siitä vähittelen joutuu vaihtelemaan kaikkia osia. Rtr mallista ensin menee taka diffistä pikkurattaat, kun lyö lämää asvaltilla. Sitten takadiffin kotelosta menee kierteet. Kun kotelo aukeaa ajossa niin menee lautasratas.Sitten hajoaa vanteet. Seuraavaksi tulee ongelmia vaihdelaatikon kanssa ja uusitaan sen osia. Sitten kampiakseli katkeaa koneesta. Gallona tämän jälkeen niin katkeaa kiertokanki. Kaikki nämä tapahtuu noin 0-3 galonan ajalla. Ja noin 10 kertaa on ajot päättyneet siihen, että vetostartti ei pelitä. Äkkiä mennyt 500e varaosiin.
-
Nykyään Mad Forceni liikkuu sähköllä ja vahvistettu mm. 13mm paksulla 7075 alumiinilla :cool:.
(http://s535.photobucket.com/albums/ee354/JVmade/Mad%20force/PICT1253.jpg)
(http://s535.photobucket.com/albums/ee354/JVmade/Mad%20force/PICT1249.jpg)
-
Mikä vika kyoshossa on? :huh: Mäoon saanu sellase käsitykse että se olis aika laadukas. :shock:
Mistä oot sen käsityksen saanut???
Akuankan takakannestako???
Jokainen joka vähänkään harrastusta viitsii seurata edes keskustelufoorumeilta, tietää minkälainen peli tuo Mädi on...
Sitä vois melkein pitää referenssinä... tosin ei todellakaan laadukkaan pään....
-
ÄLÄ suotta pistä rahojasi rtr-kössiin. Äkkiä menee kaikki rahat varaosiin. Itsellä oli rtr mad force ja siitä vähittelen joutuu vaihtelemaan kaikkia osia. Rtr mallista ensin menee taka diffistä pikkurattaat, kun lyö lämää asvaltilla. Sitten takadiffin kotelosta menee kierteet. Kun kotelo aukeaa ajossa niin menee lautasratas.Sitten hajoaa vanteet. Seuraavaksi tulee ongelmia vaihdelaatikon kanssa ja uusitaan sen osia. Sitten kampiakseli katkeaa koneesta. Gallona tämän jälkeen niin katkeaa kiertokanki. Kaikki nämä tapahtuu noin 0-3 galonan ajalla. Ja noin 10 kertaa on ajot päättyneet siihen, että vetostartti ei pelitä. Äkkiä mennyt 500e varaosiin.
Ei minulla ole noin käynyt!!
olen ajanut 6-7Gallonaa!!! :wink:
-
En mitenkään päin voi suositella kyoshoa ensiautoksi ,varsinkaan polttista tiukalla budjetilla.
-
Nii jos on tiukka budjetti nii en ostas mitään! :cry:
-
Mitä muuta ois? :shock:
-
Nii jos on tiukka budjetti nii en ostas mitään! :cry:
on muuten hyvin sanottu!
Osta Kyosho DRT rally. Kestävä ja simppeli. Menee myös hiekalla, korkea alusta & jousitus. Näyttävä koko. Hyvä .18 moottori, riittävän tehokas ja kuitenkin helppo.
-
Mitä muuta ois? :shock:
Melkeen mikä vaan muu kun kyosho.
-
säästä vähän enemmän rahaa ja osta savage. :cool:
-
Osta vaikka joku HongNor. Garagessa pelaa palvelu ja varaosat. Samoin hyviä merkkejä vaikka X-ray tai hobao. Riippuen missäpäin asut ja mitä liikkeitä lähistöllä. Kyoshon varaosapalvelun toimimattomuudesta on paljon juttuja tällä foorumilla. Lisäksi varaosat on suomessa kalliita. Jos on tiukka pudjetti niin osta käyttetty peli. Saa yleensä kaikki tarvikkeetkin päälle ja varaosia. Tietysti pitää vähän tietää mitä on hankkimassa.
-
Ei mad forcea kannata nyt ihan pilkkana pitää. Pirun hyvä auto siinä mielessä, että auto kulkee liiankin kovaa ja itselläni ei mitään kummempia vikoja siinä ollut. Etu diffi siitä hajosi ja taka diffin sisällä oleva tappi meni poikki ja rikkoi samalla rattaat sieltä sisältä. Kytkin palojen jousi meni poikki, mutta se ura oli helppo dremelillä kaivertaa syvemmäksi ja jousi kiinni. Ei menny sen jälkeen kertaakaan. Taka kardaanin kupit menee ihan tuusan nuuskaksi suuren kulman takia, joten siihen kannattaa ostaa suoraan nivelellä varustettu kardaani. Hyvänä puolena tuo rakenne ratkasu mädissä tuo sen, että auton muut kardaanin ja vetareitten kupit eivät kulu lähes laisinkaan ja laakerit ovat hyvässä suojassa.
Kunhan RTR mädin ruuvien kantaan (kaikkiin mitä vain näkee) laittaa jotai liimaa tai kynsilakkaa ja saa koneen säädettyä kuntoon niin meno on aika hurjaa. Myös jousituksen madallusta kannatan ehdottomasti, koska auto on muuten erittäin kiikkerä ja varsinkin vakio iskareilla. Vanteet myös hyvin heikkoa muovia, muta kyllä niitä uusia ja parempiakin saa.
Siinä lyhykäisyydessään :D. Ite ajoin tolla melkeen 2 gallonaa. Nuo nykyiset mädit ovat täynnä päivitettyä osaa kun vertaa omaani.
Kevennys video. Laitettuna mädi voi toimia hienostikkin :afro: http://www.youtube.com/watch?v=Jr8HI3VPlnI
Pikku muokkausta vielä: Sitten mädissä ja miks ei vaikka muissakin monsuissa suosittelen takadiffin lukkoa. Tasauspyörästö on aivan suolesta kun ei voi kääntää tai liipata edes kunnolla. Aina sisimmät renkaat alkavat vetämään vimpuraa.
-
Hahha :D , hyvä mainospuhe.
"Madi on hyvä auto kunhan rakentaa sen alusta asti uusiks ja ostaa läjän varaosia"
Kira , Vator älkää ostako rtr kyoshoa. tämä foorumi tarjoaa kattavat tiedot kyoshon rtr autoista , useita sivullisia näiden autojen ongelmista ja hinta/laatu suhteesta.
Kuten myös varaosien hinnoista ja niiden toimituksista.
Ja kenenkään kössöharrastajan ei tarvi tästä ottaa nokkiinsa , tämä on raaka totuus.
-
Ja täällä yksi kössö-harrastaja joka yhtyy edelliseen mielipiteeseen. Markkinoilta löytyy hinnoiltaan ja laadultaan parempia rtr-autoja kuin Kyosho.
-
Osta Kyosho DRT rally. Kestävä ja simppeli. Menee myös hiekalla, korkea alusta & jousitus. Näyttävä koko. Hyvä .18 moottori, riittävän tehokas ja kuitenkin helppo
lainaus
Eikö kyosho mfr:ssä ole myös 18 mottori? :huh:
-
Unohtakaa suosiolla noi edullisimmat Kyoshon autot, .. niistä ei tosiaan ole kuin harmia ja varaosat kalliita jos niitä sattuu saamaan.
.. jos auton pitää olla monsteri ja nitro käyttöinen, niin katsokaa mielummin HPI:n Savagen eri mallit tai Traxxasilta Revo, T-Maxx ja jne. Saatte paremmin rahoillenne vastinetta, autot ovat melko kestäviä, varaosat edullisia ja ennenkaikkea niitä varaosia saa.
-
Oisko hyviä rata käyttöön soveltuvia? :cool:
-
Ratakäyttöön paremmin sopii M8 ja T8 luokkien autot eli 1/8 Buggy ja 1/8 Truggy. Revonkin saa menemään radalla suht mukavasti, mutta varsinaista kilpailuluokkaa ei monstereille ole.
-
Niin ja tietenkin tarkennuksena että krossi radalle nuo...
Yleensähän kun puhutaan rata-autoista niin kyse on asvaltti härveleistä.
Ja erikseen sitten krossi autot...
Mutta joo... eiköhän tässä kysyjä juuri krossirata käyttöön olevia autoja kysele.
Tai no jaa... Aika sekava topicki tämäkin taas.
Otappa ny selvää sitten mistä radasta on taas kyse.
-
Osta Kyosho DRT rally. Kestävä ja simppeli. Menee myös hiekalla, korkea alusta & jousitus. Näyttävä koko. Hyvä .18 moottori, riittävän tehokas ja kuitenkin helppo
lainaus
Eikö kyosho mfr:ssä ole myös 18 mottori? :huh:
on. Käy katsomassa DRT:tä liiikkeessä vaikka Pro Shopissa. Autosta on todella hyviä kokemuksia porukalla ja se toimii sekä asfaltilla että soralla. Olen nähnyt MFR:n mm. Nummelan radalla ja pirteä peli sekin.
.18 kone on huomattavasti parempi vapaa-ajan ajeluun kuin .21 tai .28
Tamiyakin on käyttänyt .18 koneita iät ja ajat polttiksissaan.
-
Ratakäyttöön paremmin sopii M8 ja T8 luokkien autot eli 1/8 Buggy ja 1/8 Truggy. Revonkin saa menemään radalla suht mukavasti, mutta varsinaista kilpailuluokkaa ei monstereille ole.
Niinpä, miksi me emme perusta kilpaluokkaa myös monstereille.
Yksi este lienee se, että oletuksena radaksi tarjottaneen krossirataa, jonka profiiliin ja ideaan kuuluu jyrkkäkulmaiset hyppyrit peräjälkeen. Kesäisin kuivalla kelillä ongelmana on myös hiekkapöly ja siksi tällaista rataa ei haluta minkään asfalttiradan lähelle. Näin ilmeisesti myös Helsingin Tattarisuon tapauksessa.
Itse haluaisin rataprofiiliksi hieman skeittipiireistä -tyylisen radan. Pohjana voisi olla sitten betonia, mattoa ja jopa asfalttia. Irtopinnan voisi korvata sepeli tai vastaava. Mattoja voisi saada esim. hotelleista tai virastoista, jotka ovat päättäneet uusia ne.
Kysyjä kysyy ekasta polttissuosituksesta. Onko aiempaa kokemusta radio-ohjattavista sitten? Kaikkein helpoin ohjattava on nelivetoinen auto. Takapotkut ovat niitä haastavampia. Traxxas käyttää mallilistallaan (http://www.traxxas.com/products/trx_products.htm) viiriportaista luokitusta. Ykkönen helpoin, femma vaikein.
Valintaa autosta voi tehdä myös YouTube videoita katsellen, joista näkee millaisilla alustoilla jengi niillä päästelee. Foorumeilta saa myös loistavaa tietoa tyyppivioista ja apuja ongelmatilanteisiin.
Auton hinnan voi laskea: hinta * 1,5, koska varaosiin menee nopeasti puolet euroista. Ainakin näiden RTR versioiden kanssa. Itse päädyin ekaksi RC autoksi E-Revoon.
-
No jos kaveri miettii ekaksi autoksi madworsea ja ihmettelee että eikös kyosho ole kuitenkin se laatupeli niin mitäs luulet...
No ei todellakaan mitään (oikeaa) kokemusta rc kikottimista.
-
Tuota madforceakin on uudistettu, uusin malli "Kruiser"
http://www.kyoshoamerica.com/cars/index.php?part_num=31226
(http://www.kyoshoamerica.com/pictures/kits/cars/31226/31226-08l.jpg)
-
Mika *piiip* *piiip* *pipipppiiiii* , etkö nyt voi olla mainostamatta noit kössön huonoimpia laitteita ??
Kaverit on alottamassa harrastusta , jos koitettais löytää niille semmoset pelit jotka kestää JA JOIHIN SAA VARAOSIA. Ettei koko harrastus lätsähdä heti alkuun.
Sitte ku heput alkaa haluamaan kilparadoille niin voit ruveta mainostamaan niille KILPAradalle sopivia kössöjä.
ps. Paljo oikeesti saat rahaa tosta mainostamisesta ? vai tuleeko tavarana ? Eikö tällä foorumilla sitäpaitsi ole mainostaminen kielletty muuten kuin erikseen luvan saaneilta ??
-
Jos Monsteria kaipaat, niin yksi vaihtoehto Thunder Tiger MTA4 tai vastaava Assosiated Mgt. Tietonikkarissa löytyy MFR, Dst ja Thunder Tiger MTA4. Käy vertaamassa tuotteita paikanpäällä. Näet omin silmin mikä ero autojen tekniikassa, Mta:n hyväksi. Esim MFR:n vetoakselit on liimaamalla kasassa. Taitaa olla nuissa DST:ssä samat p**kat. Enkä nyt kehuisi tuota .18 kyoshon konettakaan, aika oikukas säädettävä.
-
Entäs tuo traxxas slayer kannattaako edes harkita? :shock: Paljon muute maksaa? :roll:
-
mielummin sitä kun kyoshoo, vaikka ei ole kokemusta, mutta sen tiedän että traxxas on hyvä merkki.
-
Entäs tuo traxxas slayer kannattaako edes harkita? :shock: Paljon muute maksaa? :roll:
Kymmenen sekunnin googletus... eka linkki ja näyttäis 499 olevan hintaa.
Eihän tuo hinnan selvitys nyt sen vaikeempaa ole nettiä käyttävälle.
-
Ai jaa aika paljon pudjetti oli jotain 400 euroa. :afro:
-
HUOH!!!!
http://www.racingfactory.fi/tuotteet/POLTTOMOOTTORI-AUTOT-Traxxas/Traxxas-Slayer-Pro-4WD-Short-Course-Race-Truck-103792
EDIT: Jaha... kaveri muokkailee tekstinsä jälkeenpäin erilaiseks...
-
Ai jaa aika paljon pudjetti oli jotain 400 euroa. :afro:
Tolla budjetilla en lähtis polttista ostamaan ollenkaan, ennemmin joku halvempi sähköauto.
-
Millä pudjetilla kannatais ostaa polttis? :undecided:
-
Mahdolllisimman suurella.
Markalla saat markan tavaran... ja kynpillä kympin... jne.
-
http://rc-garage.fi/zencart/index.php?main_page=product_info&cPath=39_1_2&products_id=370
Suositteletteko tota? :huh:
-
Joo
-
http://rc-garage.fi/zencart/index.php?main_page=product_info&cPath=39_1_2&products_id=370
Suositteletteko tota? :huh:
Oh Ho aika edullisesti lähtee Honkkari. Olen autoa ihastellut ja näyttää laadukkaalle pelille. Eikä täällä foorumeilla huonoa sanaa kuullut.
-
No tämä ainakin on teidän mielestä laaduka. :cheesy: Miten köhän on varaosien saannin laita? :grin:
-
Hahha :D , hyvä mainospuhe.
"Madi on hyvä auto kunhan rakentaa sen alusta asti uusiks ja ostaa läjän varaosia"
Kira , Vator älkää ostako rtr kyoshoa. tämä foorumi tarjoaa kattavat tiedot kyoshon rtr autoista , useita sivullisia näiden autojen ongelmista ja hinta/laatu suhteesta.
Kuten myös varaosien hinnoista ja niiden toimituksista.
Ja kenenkään kössöharrastajan ei tarvi tästä ottaa nokkiinsa , tämä on raaka totuus.
Hah :cheesy: alko kyl itteäkin naurattaa kirjottaessa, mutta tosiasiana esim. savage xl:än paremmat diffin rattaat eteen taakse (jotka kestävät) maksaa 90€ (1/4-osa mädin hinnasta melkeen). Kaikki on niin suhteellista. Edessä on huomattavasti enemmän kardaaneiden ja vetareitten kuppien uusimista kun mädissä.. Hyvä auto kyllä muuten tuo savage XL. Ei voi kun lämpimästi suositella.
-
Hah :cheesy: alko kyl itteäkin naurattaa kirjottaessa, mutta tosiasiana esim. savage xl:än paremmat diffin rattaat eteen taakse (jotka kestävät) maksaa 90€ (1/4-osa mädin hinnasta melkeen).
Niin, riippuu mistä ostaa, TCS Crawlersista n 40e posteineen.
-
No tämä ainakin on teidän mielestä laaduka. :cheesy: Miten köhän on varaosien saannin laita? :grin:
Siis ihan oikeeti.
Mikä ihme on ettei voi itse edes jotain yksinkertaista etsiä.
Jos osasit tuon auton löytää niin sitten löydät samoilta sivuilta myös varaosat.
Kyseinen puljun on hongnorin maahantuoja... todellakin löytyy osia.
-
Hah :cheesy: alko kyl itteäkin naurattaa kirjottaessa, mutta tosiasiana esim. savage xl:än paremmat diffin rattaat eteen taakse (jotka kestävät) maksaa 90€ (1/4-osa mädin hinnasta melkeen).
Niin, riippuu mistä ostaa, TCS Crawlersista n 40e posteineen.
Ei tuolla sanota postikuluista mitään... ja pitäisi taas kirjautua, että sinne asti pääsisi tilausta tekemään. Joissain sivuissa vaan tulee (jenkeistä) joku 30dollaria jo postimaksua. Kiitos kuitenkin vinkistä. ei pahan hintasia, jos tolla hinnalla tulee.
-
Muistaa sitten vielä rehellisenä kansalaisena maksaa omatoimisesti vielä verot päälle jos tulee tullin haavista ilman niitä läpi. :tongue:
-
Joooo :D... tietty. :evil:
-
Onko kellään kokemusta että meneekö kyosho mfr:stä rattaita? :shock:
-
Jos budjetti on 400€ ja sillä pitää harrastus saada alulle niin ja jos vielä haluaa polttiksen niin ainoat vaihtoehdot on tilata ulkomailta tai ostaa käytetty. Muuten on aika tiukkaan tuohon hintaan.
Jos ostaa esimerkiksi käytetyn paketin niin mukaan voi saada aika paljon tavaraa kaupanpäällisiksi mistä muuten joutus maksamaan sen 100€ lisää. Eli ilmanputsareita, ehkä jokunen kierros renkaita, hehkuja, akkuja, laturia ja jotain varaosia. Mutta kun käytettyä ostaa niin pitää vähän osata katsoa mitä ostaa ja keneltä.
Ulkomailta tilaaminen ei ole mikään vaikea homma tai "riski" nykypäivänä mutta kielenä on sitten englanti ja eu:n ulkopuolelta tulee veroa ja tulleja vielä normihinnan päälle. Paras paikka tilata autoja voi olla englanti tällä hetkellä, postikulut jollekin 1:8 vehkeelle on yleensä jotain 35€ ja hintataso noin kolmanneksen suomea halvempi. Varaosia sitten hongkongista ja ihan myös suomesta. Tietenkin katsoo sellaisen merkin johon varaosia saa.
Itse suosittelisin 400€ paketiksi jotain slashia, rustleria tai e-maxxia, siis sähköpeliä. Jää vielä kivasti yli varaosiin ja tuuninkiin. Nitrovehje kun tarvii noin satasella lisäkamaa sen auton lisäksi. Pitää olla vastarin akut, tulppia, hexa-avaimia, polttoainetta, hehkuja ja laturit...
Kannattaa myös pitää mielessä että nykyään harjaton tekniikka ei ole enää niin kallista että tehokas sähkis ei voi olla kohtuuhintainen. Sähkis on varmasti paras vaihtoehto jos haluaa helposti päästä lajiin sisään ja ajaa paljon. Nitrolla se toki onnistuu myös mutta siinä on enempi vaivaa ja oppimiskäyrä on ihan alussa melkein pystysuora.
-
moi moi, on ihan pakko vääntää tähän väliin pieni kommentti...
Itsellä ollut mad force 1v suunnilleen kulkee, toimii ja muuten okei.
varaosien hinnat on :cry:, ajettavuus radalle sellanen että huh huh... ei mikään rata auto :grin:. osat mitä oon joutunut ostaan on ollut omaa syytä. esim viikko sitten ajoin päin kaivon kantta :lol: seurauksena kardaani halki :roll:. rahaa menny oston jälkeen 70e varaosiin.
-
Onko kellään kokemusta että meneekö kyosho mfr:stä rattaita? :shock:
kyllä menee ihan vakio koneella
-
Kivistä vai tehosta? :huh:
-
huonosta suunittelusta ja siis vaihelaatikosta. vetarit myös onnettomat.
-
Vator, menee hieman ohi jos tahdot Monsteria tai Truggya, mutta itse voisin suositella Buggya :wink:
-Missä päin asut? Varaosien nopean saannin kannalta aika tärkeä tieto.
-Oletko ottanut huomioon että vaikka auto olisi RTR, saatat merkistä riippuen tarvita vielä jos jonkin moista osaa ja palikkaa, kuten Polttiainetta, Paristoja/Akkuja, Laturia, Työkaluja ja muuta mihin uppoaa nopeasti toista sataa euroa.
Itse suosittelen HoBao Hyper 7 TQ Special Edition mallia http://www.hobao-shop.com/catalog/product_info.php?cPath=1&products_id=644 (http://www.hobao-shop.com/catalog/product_info.php?cPath=1&products_id=644)
Auto pärjää soralla ja Asfaltilla ja pienellä muutoksella myös kilpailuihin pätevä kulkupeli.
Foorumilla on kattavasti tietoa Hyper 7-9 autoista joita voi helposti soveltaa kyseiseen autoon ja apua löytyy varmasti.
Lähes kaikki on säädettävissä jousten kireydestä camper-kulmiin.
Varaosat saa ainakin omasta mielestä helposti ja nopeasti Hobao Shopista tai Racing Factorysta, varmasti muitakin on.
Voit myös ajan kanssa hommata vaikka kunnon monsterirenkaan autoon, niitä kun saa lähes jokaisesta alan liikkeestä, tarkista vain ensin sopivuus.
Itse perehdyin useisiin autoihin ja luin foorumeilta kiinnostavista autoista ja päädyin Kyosho INFERNO 7.5 SP3:sta -> HoBao HYPER 7.5 TQ SE:aan, selviä eroja myös laadussa ja hinnassa.
Aikamoinen mainospuhe :grin:
-
On joo melko ne mainos puhe. :grin:
Oon otanut huomioon mainitsemasi asiat ja perehtynyt moneen autoon. Päätynyt olen tuohon.
http://rc-garage.fi/zencart/index.php?main_page=product_info&cPath=39_1_2&products_id=370
Vara osien saanti on hyvä minulle ja on rc10 läisten mielestä laadukas.
-
Ei hullumman näköinen, ja buggy :grin:
Lyön vetoa että jossain vaiheessa melko piankin nuo iskaritornit menee solmuun...
BTW... Aika pitkälle ollaan pästy topicin alkuperäisestä autosta :lol:
-
Kyl se kyoshon DST kin on ihan hyvä
-
Kyl se kyoshon DST kin on ihan hyvä
Tai sitten ei...
-
Minulla Kyoshon DBX on toiminut mainiosti koko vuoden ! Yhtäkään osaa en ole joutunut ostamaan, joten varaosien saatavuudesta en ole varma. Minulle itselle on jäänyt hyvä kuva Kyoshosta, mutta mitä täällä ollaan Kyoshosta puhuttu niin jätän seuraavan Kyoshon ostamatta...
EDIT: Mad Force voi olla hyväkin, riippuu niin paljon miten ajaa ja missä ajaa...
-
Ei kannata ostaa RTR hajoo heti 3-5 tankillisen jälkeen Kit on aina se paras ku jos ostat RTR niin hajoo heti :(
-
OT,mutta kyllä se RTR:kin kestää vaikka 100 tankillista ajaa parkkipaikkaa ympäri...
-
Minulla ainakin RTR on kestänyt nurmikolla, asfaltilla, hiekalla ajamista hyvin !
-
Kyllä laadukkaat rtr autot kestää kuten savage ellei kämmää ja unohda jotain ennen ajoa kuten jo moneen kertaan huomannut... :p
-
Näin on, se on iso ero Kyoshon ja HPI:in RTR autojen välillä. Savage kyllä kestää.
-
Osta Kyosho DRT rally. Kestävä ja simppeli. Menee myös hiekalla, korkea alusta & jousitus. Näyttävä koko. Hyvä .18 moottori, riittävän tehokas ja kuitenkin helppo.
Mul on ollu toi DRT melkein puol vuotta, ja hyvin on toiminu. :lol: Jos osaa ajaa, nii ei siin mee pahemmin mitään rikki.
DRT on paljon selkeemmän näkönen ku toi Traxxas Slayer Pro vai mikä se nyt oli. Traxxas on niin sekavan näkönen sisältä, mun mielestä. :wink:
Hyvin toi on menny esim. pehmeessä hiekassa, soralla, hyppyreissä, metsässä, asfaltilla ja jäällä.:grin:
-
Mitä nyt oon katellu niin traxxas slayer on minusta muuten parempi kuin kyosho drt, mutta hinta on huonompi. :sad: Minusta drt jouset on ihan huonot. Joku muu saa olla eri mieltä kanssani ymmärrän kyllä eihän makuasioista voi kiistellä. :p
-
Mitä nyt oon katellu niin traxxas slayer on minusta muuten parempi kuin kyosho drt, mutta hinta on huonompi. :sad: Minusta drt jouset on ihan huonot. Joku muu saa olla eri mieltä kanssani ymmärrän kyllä eihän makuasioista voi kiistellä. :p
Nii no DRT on kyl halvempi ku toi traxxas slayer. Mut DRT:een jousist ollaa samaa mieltä :lol:, niihin pitäis vaihtaa mm jäykemmät jouset ja jäykemmät öljyt, oon kyl laittanu hyvät, tarpeeks jäykät öljyt(Kyoshon viskoteetti 400). Siihen viel yhdistäis noi jäykemmät jouset nii olis hyvä. :grin: