Joo eli ostin tossa inferno tr-15 auton ja tänää sain sen kasattua ja sitte vaan sisäänajamaan ja sitte pari tankkia meni siinä tyhjäkäynnillä ja sitte testasin miten se kulkee maassa. Vähä aikaa se kulki ihan hyvi, mut sitte ku pistin uuvelleen käyntii ni ihmettelin miks veto on kokoajan päällä ja sieltä oli joku muovi hommeli sulanu kiinni ja se oli ihan jumissa. Eli tosi kestäviä ne on!! :twisted: :evil:
Ostapas heti Vespel kytkin. Kaverini kulutti 3 tavallista kytkintä parissa kuukaudessa ja lisäksi vespel ottaa paremmin kiinni ja on (lähes) kulumaton. :mrgreen:
Kallis kylläkin. 45€
Itsekin olen ostanut. Ja kaksi kaverianikin on ostanut sen.
mikäs se semmone on? oisko jotai kuvaa?
Vespel kytkin on Kyoshon kovaa kulutusta kestävä Racing kytkin. Ei kai siitä tarvitse mitään erikoisempia kuvia laitella. Ruskehtava väritykseltään. En keksi muuta kuvailla. Kysy vaan RC-liikkeestä. Kyllä ne sieltä sellasen tilaa. :wink:.
se tais kyl olla joku kunnon maanantaimalli ku sen auton pisti mahaan ni se ei meinannu kulkea vaikka mite pisti kaasua.
Se sulaminen ei ole kytkimen vika vaan säätäjän.Tuo juttu on todettu jo parikertaa.
Rc hemmo: Kyllä latellakin oli säädöt autossa kunnossa, mutta kytkin alkoi palamaan 0.5 litran jälkeen..
Kyoshon mustien kytkinpalojen pitäisi kanssa kestää kuumuutta, hintaa taitaa olla n. 20€, kysele niitä kyoshon jälleenmyyjiltä(kts. rc-netin linkit).
Lainaus käyttäjältä: "miksu-"se tais kyl olla joku kunnon maanantaimalli ku sen auton pisti mahaan ni se ei meinannu kulkea vaikka mite pisti kaasua.
Vaikka en polttista omistakaan, uskallan silti väittää, että auto ei huudattamalla lähde liikkeelle, jos se ei kerran lähde. Hälytyskellojen pitäisi soida, ja ottaa auto pukille tarkistettavaksi. Kalliiden laitteiden rikkominen huolimattomuuden tai laiskuuden takia on...no ainakin kallista. Jos todellakin auto alkaa uutena lepäilemään puolen litran ajon jälkeen, niin eikö se olisi syytä kiikuttaa kauppaan ja sen kautta takuuhuoltoon?
Lainaus käyttäjältä: "ClodZ"Lainaus käyttäjältä: "miksu-"se tais kyl olla joku kunnon maanantaimalli ku sen auton pisti mahaan ni se ei meinannu kulkea vaikka mite pisti kaasua.
Vaikka en polttista omistakaan, uskallan silti väittää, että auto ei huudattamalla lähde liikkeelle, jos se ei kerran lähde. Hälytyskellojen pitäisi soida, ja ottaa auto pukille tarkistettavaksi. Kalliiden laitteiden rikkominen huolimattomuuden tai laiskuuden takia on...no ainakin kallista. Jos todellakin auto alkaa uutena lepäilemään puolen litran ajon jälkeen, niin eikö se olisi syytä kiikuttaa kauppaan ja sen kautta takuuhuoltoon?
no ei tullu siinävaiheessa mieleen et se kytkin vois luistaa vaan ajattelin et se ei ota tarpeeks kierroksia.
soitettii sinne tietonikkariin ja se ukko sano et ihan selvä tapaus ja pisti uuvet kytkinpaat tuleemaan.
Eli sisään ajossa, renkaat ei saannu pyöriä vapaasti, jolloin kytkin luisti... ja palat paloivat kiinni,
sama tilanne kävi pure ten alphassa, no mattoveitsi käteen ja palat irti, ja viilaten pahimmat purseet pois, ja menoks!
No nyt on jo alumiininen kytkin kello, ja uudet palat, ostin vakio palat.
En usko että tarvii vespeliä kunhan ei enään polta kiinni, toki isommissa autoissa vespel on varmaan kova sana.
Ei se vespel-palojen etu ole ainoastaan se, että ne eivät kulu, vaan ne myös pitävät paljon paremmin.
Eli paremmin pitävä kytkin siirtää enemmän tehoa pyörille.
Itseltäni 'suli' vakiopalat parissa päivässä. Kolmansien jälkeen ostin ne kehutut vespelit. Ja kyllä on pelannut jo pitkään. Suosittelen.
Ei ne nylon palat kestä, vaikka olisi 'säädöt' kohdallaan. Ainakin omassa pihasudituksessa joutuu väkisinkin 'luistattamaan' kytkintä (kulkee meinaan inferno tr-15 sen verran kovaa). Pari tankillista ja kytkin kello on tosi kuuma.
Kyllä mulla vaan kesti hyvin!!