RC10.FI
Yleiset => Polttisautot => Aiheen aloitti: DARIEN - 22.04.09 - klo: 20.40
-
Elikkäs mikä ois hyvä suurinpiirtein samaa kokoluokkaa ja tyyliä kuin CEN-Racing GST 7.7 Super Monster Truck ja onko tuo kyseinen verme mistään kotoisin?Hinta vois olla noin 300-700 jöröä.
-
Itellä on ei oo mitenkää kovin hyvä... Osta bensapolttis paljon parempi. 720€ saaa jo hyvän
-
Käytettynäkin aika usein saa bensa-autoja halvalla.
-
HPI Baja, FG.... :wink:
-
Elikkäs mikä ois hyvä suurinpiirtein samaa kokoluokkaa ja tyyliä kuin CEN-Racing GST 7.7 Super Monster Truck
HPI Baja, FG.... :wink:
Et oo tosissasi??
-
Tuo oli vastaus lähinnä vaan siihen että bensa-autojakin saa käytettynä halvalla. Ei kannata pilata yöunia tuon takia... Tyyli ja laatu eivät ole aina välttämättä samassa paketissa :undecided:
-
HPI Baja 5T... Olis aika asiallinen vehje!!! :grin:
-
On asiallinen vehje. Ajoporukasta yhdellä on juuri kyseinen laite. Siinä on tyyliä ja myös laatua :wink:
-
kun otsikon mukaan näyttää olevan hakusessa iso auto niin osta hyvä mies bensa-auto äläkä kiusaa ittees noilla nitro vinkuttimilla!!
-
Hpi Savage 4.6 on aika hyvä Hinta/Laatu suhde. Itellä on ainakin omat tarpeet täyttäny.
-
Team associated SC8 suosittelen :mrgreen:
-
mullakin löytyis yksi valmis ajopaketti carson gas devil ja on myynnissäkin
-
Ehdottomasti bensa-auto!
-
joo kyllä jos ison piha/monttu autoa ja monsteria haluaa. tankki täyteen ladattu akku kiinni ja virrat päälle helposti narusta pari nykäystä käyntiin ja nauttii 45 min ajamisesta ilman taukoa...
-
Joku teki noston parinkuukauden takaa joten eiköhän se autokin ole jo ostettu jos on ostaakseen...
..ehdottomasti joo bensaauto jos ei osaa/haluaa päästä mahd. helpolla eikä tarvi enempiä ajo-ominaisuuksia(tai no saa niihin merkistä riippuen varaosaa ruuvaa aika ahkeraan). Itse kuitenkin tykkään niistä(siis ajo-ominaisuuksista).
Hienoja nämä huutoäänestykset jossa omaa väitetään aina parhaaksi vaihtoehdoksi. :lol:
-
Ja miten halpaa ja riittoisaa se bensa onkaan verrattuna nitroon! Itseä rupesi viimekesänä hirvittämään, että miten kallista oli käyttää nitroautoa. Yhdellä tankilla ajo sen 15min ja voi sitä säätämisen tarvetta mikä nitrokoneissa on pienimmilläänkin. Sitten on se mootorin lyhyt elinkaari ja melko suolainen ostohinta verrattuna bensa koneisiin. Mut tosiaan tehopainosuhde on nitroautoissa kohillaan!
-
Eikös Bensa-Autoiissa sästä myös polttoaine rahaa, nitrometaanihan on kalliimpaa kuin bensa-autoihin tuleva bensa?
-
Todellakin! Nitroauton löpö reilu kymppi per litra ja bensa-auton n. puolitoista euroa. Pitemmän päälle tulee paljon halvemmaks ostella bensaa.
-
Miksi juoda maitoa kun hanasta saa vettä melkein ilmaiseksi :roll: Osa näköjään saanut sen käsityksen, että nitrovehkeet on ihan suolesta, ajettuaan itse aiemmin jollain halpisnitrolla. Oon huomannut bensa-autoissa myös moinenlaista sutta ja sekundaa merkkejä sen kummemmin mainitsematta. Kaikkihan on kiinni siitä minkälaisen vehkeen kukin itse haluaa ja missä ylipäätään haluaa värkkiään ulkoiluttaa... Bensa-auto hieman helpompi säätää kuin nitro. Nitro kevyempi, hieman pienempi, kenties jopa nopeampi, plaa plaa plaa. Lopetetaan tämä nitro-bensa-sähkö p*skanjauhanta, ja puhutaan asiaa tai ollaan hiljaa. :evil: :evil:
-
MIkähän on sitten sellainen keskustelun aihe josta Iigorin mielestä on soveliasta Keskustella? Kyl nämä väittelyt on tän homman suola ja jos itseä ei kiinnosta niin aina voi siirtyä toiseen keskusteluun kirjoittelemaan niistä "oikeista asioista"
-
On on, mutta se ei johda mihinkään. Toiset ylistää bensaa, toiset nitoja, siinä menee alottelijalta äkkiä pää pyörälle että mitä helv....sitten kun on päädytty jompaan kumpaan, alkaa se loputon eri merkkien välinen keskinäinen väittely:) Itestä bensavehkeistä HPI:n Baja oli paras :wink: Alusta toimii hyvin ja auto kirmaa kuin pikku piru konsanaan pitkin rataa...
-
Kyl se vähän niin on et kaikissa näissä on puolensa ja aloittelijoita ajatellen niin kokemus ja käytetyt eurot osoittaa mikä on kullekkin sopivin.
-
Mutta mitäs jos ylistää molempia bensa sekä nitro omaan käyttötarkoitukseensa nähden??? radalla nitro on parempi ja taas jos ajellaan montuilla isoilla hiekka yms kentillä ja haluaa ajaa talvella puolustaa bensa auto paikkaansa pitkän ajoajan kanssa ja helppouden
-
Mutta mitäs jos ylistää molempia bensa sekä nitro omaan käyttötarkoitukseensa nähden??? radalla nitro on parempi ja taas jos ajellaan montuilla isoilla hiekka yms kentillä ja haluaa ajaa talvella puolustaa bensa auto paikkaansa pitkän ajoajan kanssa ja helppouden
[/quote
No silloin on varmaan löytänyt sen kuuluisan kultaisen keskitien :laugh:!!!
-
no niin no rata touhu vie ajan niin hyvin ettei bensa autolla ehdi ajamaan ja itsellä ei riitä mielenkiinto lähteä ajamaan erikseen johonkin montulle bensa pelillä ja siksi se onkin kaupan... ja silti tekee mieli vielä lisää autoja... noita kun ei vielä ole tarpeeksi.... 8 ajo kuntoista ja raadot päälle....
-
Jos itse pitäisi Bensa tai nitro valita, en osaisi oikein valita, bensa iso, hieno JA nitro pienempi, mutta hieno. :grin: Asiaan tosin vaikuttaa se, että mistä saisi nitroon laadukasta löpöä, koska sitä ei voi tilata?
-
Kyllä nitroa voi tilata.
...ellen mä nyt ole pudonnut kelkasta kokonaan, itse haen kaupasta.
-
jotkin liikkeet ei toimita edes matkahuollossa ja tulee aika kallista kun nykyään joutuu usein maksamaan vak=adr lisän toimitukseen ja mh:n virallista kantaa en tiedä ottavatko kyytiin jos tietävät mitä paketti sisältää... toki tilaaminen ei ole ongelma eikä edes toimitus kyllähän sen saa tulemaan sitten muiden rahti firmojan kautta koti ovelle mutta sillon kannattaa ottaa isompi määrä kerralla vaikka kimppa tilaus jossain niin rahdin hinta ei nouse pilviin litraa kohden
-
Itelle tuli aineet matkahuollon kautta. Posti ei hyväksy niitä kyytiin ollenkaan. Kallistahan se on bensaan verrattuna, mutta toki sen väärti:)