Mikä noita vetokännistimiä riivaa me ostettiin mun kaverin kans
mp 7,5 sportit ja molemmista on käynnistimet lauennu..keleen
muovi kyöstit!
Siis millä tavalla lauenneet? Eikö ne kelaa enää sisään? Vai naru poikki vai jotain muuta?
Ettei olis vaan käyttäjässä vika?
Hmm... Kyllä ne saa korjattua, meni niistä mikä tahansa hajalle! Ainakin mulla on pari vetaria korjattuna, toinen on kiinni autossa ja toinen on pakissa varalla, sen kun heittää kiinni vaan koneeseen ja antaa mennä. Sitten vaan korjaamaan toista ja taas varaosiksi!
Omalla Sportilla nyt vajaa 4 litraa ajettu,eikä tuo vetari ole kyllä tähän mennessä temppuillut.Jos koneen kanssa sattuu olemaan käynnistysongelmia niin helposti vedot muuttuu pidemmiksi ja lopulta nyhtää narun loppuun saakka ja naps.
Paljon enemmän oli riesaa TR-15:n GS15 motin vetarin kanssa.
Siinä vetari alkoi helposti luistamaan,liekö laakeriin mennyt sitten fuilia.Sportissa ei tuota luistamista ole ollut.
Mullakin on ollut GS11R:ssä tuota samaa ongelmaa... Luistaa vaan välillä. Mutta sitten kun vähän nykii vauhtipyörää takasin niin sitten ottaa pitoa ja sitten voi nykästä käyntiin!
Itselläni oli viime kesän käytössä GS21R- motti ja kahdeksan litran jälkeen käynnistimen jousi katkesi ulkokehän kiinnityskohdasta.
Muita ongelmia ei ole käynnistimen kanssa ollut.
Joo ei tartte enää leikkkiä ostettiin starttilaatikko
Että se siitä käynnistimen luitamisesta