RC10.FI

Yleiset => Sähköautot => Aiheen aloitti: jonde_sorone - 22.05.09 - klo: 14.07

Otsikko: Kyosho Inferno TR15 ST
Kirjoitti: jonde_sorone - 22.05.09 - klo: 14.07
Moro!

Olisin tekemässä sellaista projektia. Onnistuuko pitää takavetoisena, jolloin vaihdan polttomoottorin tilalle REEDY FORCE- moottorin, lankaa en tiedä. Olisiko 17t pinioni 48t spurriin hyvä välitys?
Otsikko: Vs: Kyosho Inferno TR15 ST
Kirjoitti: kynamies - 22.05.09 - klo: 16.00
Nelivetoautot ovat aivan hirveitä ajaa takavetoisina, varsinkin jos on vähän tehokkaampi moottori.
Otsikko: Vs: Kyosho Inferno TR15 ST
Kirjoitti: jonde_sorone - 25.05.09 - klo: 10.05
Lainaus käyttäjältä: kynamies - 22.05.09 - klo: 16.00
Nelivetoautot ovat aivan hirveitä ajaa takavetoisina, varsinkin jos on vähän tehokkaampi moottori.

Ok, mutta jaksaako se motti jos laitan etukardaanin siihen??
Otsikko: Vs: Kyosho Inferno TR15 ST
Kirjoitti: Qazu - 25.05.09 - klo: 10.21
Kyseessä taitaa olla 1:8 kokoinen auto jonka paino kipuaa 4-5 kg paikkeille ajovalmiina. Sellainen vaatii 540XL-kokoisen koneen ja 4S lipon liikkuakseen järkevästi. Toki jotkin ajaa 540L kokoisellakin, mutta silloin välitykset olisi syytä olla lyhyemmät tai koneen laadukkaampi. Koneen koko pitäisi olla paksuudeltaan 36mm ja pituudeltaan 70mm+. Sitten on erikseen 580L koneita myös, jotka ovat muistaakseni 44mm paksuja ja pituudet taitaa vaihdella. Konversioautoon ei mielestäni kannata harkita muuta kuin harjatonta konetta.
Otsikko: Vs: Kyosho Inferno TR15 ST
Kirjoitti: Antti M - 25.05.09 - klo: 15.02
Lainaus käyttäjältä: qazu - 25.05.09 - klo: 10.21
Kyseessä taitaa olla 1:8 kokoinen auto jonka paino kipuaa 4-5 kg paikkeille ajovalmiina. Sellainen vaatii 540XL-kokoisen koneen ja 4S lipon liikkuakseen järkevästi. Toki jotkin ajaa 540L kokoisellakin, mutta silloin välitykset olisi syytä olla lyhyemmät tai koneen laadukkaampi. Koneen koko pitäisi olla paksuudeltaan 36mm ja pituudeltaan 70mm+. Sitten on erikseen 580L koneita myös, jotka ovat muistaakseni 44mm paksuja ja pituudet taitaa vaihdella. Konversioautoon ei mielestäni kannata harkita muuta kuin harjatonta konetta.

Se on 1:10 ja painaa on 1,7 kg :roll:
Älä rupee rakentaa tr15 mitää sähköö, jos varsinkin haluat tehokkaan niin tämä auto sitä ei kestä...

-Antti
Otsikko: Vs: Kyosho Inferno TR15 ST
Kirjoitti: jonde_sorone - 25.05.09 - klo: 20.26
ok, mut entäs TLT akselistolla?
Otsikko: Vs: Kyosho Inferno TR15 ST
Kirjoitti: Antti M - 25.05.09 - klo: 20.50
Lainaus käyttäjältä: jonde_sorone - 25.05.09 - klo: 20.26
ok, mut entäs TLT akselistolla?

Siis kestää jos sähkö kone ei oo paljoo tehokkaampi mut joos tehoo laitat (niin ainakin kuvittelisin) nii diffit rupee paukkuu...
Mut voithan modata siit lukkoperän jos takavetosena aiot pitäää...
Otsikko: Vs: Kyosho Inferno TR15 ST
Kirjoitti: Vesa-Ratti - 26.05.09 - klo: 20.01
Mulla on toi polttiksena ja tuossa polttelin huvikseen parkkiksella vanhat renkaat riekaleiks, että jos sähkö tr:ässä samat diffit, ni anna mennä vaan.
Otsikko: Vs: Kyosho Inferno TR15 ST
Kirjoitti: jonde_sorone - 03.06.09 - klo: 17.05
Eli lukkodiffit ja TLT akselistolla?
Otsikko: Vs: Kyosho Inferno TR15 ST
Kirjoitti: Antti M - 24.06.09 - klo: 18.24
Yrittäää saaa....
Ei kukaa kiellä, ja voihan se vaikka toimii...

-Antti