RC10.FI

Yleiset => Polttisautot => Aiheen aloitti: Rc-Kriitikko - 15.07.03 - klo: 17.11

Otsikko: kyosho TR-15 (you know se nissani)
Kirjoitti: Rc-Kriitikko - 15.07.03 - klo: 17.11
Elihkä kokemuksi hyviä ja huonoja,ja tietty paljon vastauksia.Elkää moittiko mua jos on jo aiheesta keskusteltu yritin niska hiessä löytää topikkeja aiheesta (en löytänyt  :cry: )                        Edittiä:juu samalla kysyisin et tulisko sen tilaaminen tuolta towerhobby:stä paljo halvemmaksi vaiko kalliimmaksi. :?:
Otsikko: kyosho TR-15 (you know se nissani)
Kirjoitti: tux10 - 15.07.03 - klo: 23.18
Ihan kova vehe, kun asentaa siihen keskitasauspyörästön.
Otsikko: kyosho TR-15 (you know se nissani)
Kirjoitti: Antti S - 16.07.03 - klo: 15.37
Lainaus käyttäjältä: "tux10"
Ihan kova vehe, kun asentaa siihen keskitasauspyörästön.


Mistä meinasit saada siihen keskitasarin???
Otsikko: kyosho TR-15 (you know se nissani)
Kirjoitti: tux10 - 17.07.03 - klo: 10.28
Soittaa Nypa Oy:lle ja kysyy on pienten autojen keskitasaus pyörästöjä. Siihen saa laitettua aika helposti keskitasarin.
Vähän joutuu sorvaamaan. Mutta kyllä sellaisen saa.
Otsikko: kyosho TR-15 (you know se nissani)
Kirjoitti: Antti S - 17.07.03 - klo: 15.48
Mutta ei suoraan!!!
Otsikko: kyosho TR-15 (you know se nissani)
Kirjoitti: Tatti - 17.07.03 - klo: 16.01
Miksi ihmeessä laitat siihen keski tasaus pyörästön?
Otsikko: kyosho TR-15 (you know se nissani)
Kirjoitti: tux10 - 17.07.03 - klo: 16.39
Lainaus käyttäjältä: "Tatti"
Miksi ihmeessä laitat siihen keski tasaus pyörästön?


No miksi 1/8 krossareissa on keskitasauspyörästä?  :mrgreen:
Otsikko: kyosho TR-15 (you know se nissani)
Kirjoitti: tux10 - 17.07.03 - klo: 16.40
Muuten opa noi simmi levyt pois tuola kannenvälistä, niin kyllä rupeaa kulkemaan. (ihan omalla vastuulla, eli en vastaa seurauksista)
Otsikko: kyosho TR-15 (you know se nissani)
Kirjoitti: mascot - 18.07.03 - klo: 15.32
Tux10, niitä simmilevyjä kutsutaan ammattikielellä kannen tiivisteiksi. Ja niiden poistaminen on erittäin hyvä tapa hajottaa hyvä moottori.... puristussuhde kasvaa -> tulee käyntiongelmia, kiertokanki joutuu koville... yms...
Otsikko: kyosho TR-15 (you know se nissani)
Kirjoitti: blenheim - 18.07.03 - klo: 19.08
Väljälle koneelle antaa vielä viimoset puristukset! Itse olen tehnyt niin, eikä ole mitään ongelmia ollut. Pelittää entistä paremmin, muutenkin virikone!
Otsikko: kyosho TR-15 (you know se nissani)
Kirjoitti: tux10 - 18.07.03 - klo: 23.50
Lainaus käyttäjältä: "mascot"
Tux10, niitä simmilevyjä kutsutaan ammattikielellä kannen tiivisteiksi. Ja niiden poistaminen on erittäin hyvä tapa hajottaa hyvä moottori.... puristussuhde kasvaa -> tulee käyntiongelmia, kiertokanki joutuu koville... yms...


Ai käy näin vai!!  :shock:
Mnulla on kyllä 2 vuotta ollut simmi levyt pois koneenta ja vielä toimii ihan hyvin. Ei edes ole väljyyden merkkejä.
Kokenut tietää paremmin kuin lukenut!  :mrgreen:
Otsikko: kyosho TR-15 (you know se nissani)
Kirjoitti: Deadman - 21.07.03 - klo: 13.17
Onko moottorini väljä jos se vaatii korkeat kierrokset pysyäkseen käynnissä? Auto käynnistyy helposti mutta sammuu heti kun ottaa hehkun pois... Pysyy käynnissä jos seosruuvi on vain kierroksen auki.
Otsikko: kyosho TR-15 (you know se nissani)
Kirjoitti: miksu- - 21.07.03 - klo: 13.22
Lainaus käyttäjältä: "Deadman"
Onko moottorini väljä jos se vaatii korkeat kierrokset pysyäkseen käynnissä? Auto käynnistyy helposti mutta sammuu heti kun ottaa hehkun pois... Pysyy käynnissä jos seosruuvi on vain kierroksen auki.


tyhjäkäynti isommalle, ja ei tossa minunkaan motissa oo se seosruuvi kun 1 1/4 kierrosta auki
Otsikko: kyosho TR-15 (you know se nissani)
Kirjoitti: Deadman - 21.07.03 - klo: 13.29
Ainiijoo....unohdin koko ruuvin... purkasin joku kerta koneen atomeihin ja en muistanu säätää sen jälkeen... Kiitos avusta!