RC10.FI
Yleiset => Sähköautot => Aiheen aloitti: Tatti - 17.07.03 - klo: 00.10
-
Autoni takadiffi rupeaa luistamaan ajon aikana, siis kiristys ruuvi löystyy, mikä avuksi?
--------------------------------------------------------------------------------
Sieltä puuttuu vaan ne kuulat, eli doffi on kunnossa!
-
Alotetaanko siitä et mikä auto on kyseessä.. ;-)
-
yokomo mr4-tc special
-
Onko diffissä nyloc mutteri, johon ruuvi kiristetään. Onkohan se sen nyloni osa kunnossa. Yltääkö ruuvi nyloniin asti...
Toisaalta diffin löystyminen kasaamisen jälkeen ensimmäisillä ajokerroilla on ihan normaalia, kun kaikki osat löytävät paikkansa... Eli jos diffi tekee tuota uutena/kasauksen jälkeen niin ei syytä huoleen. Tarkista vaan aina ajon jälkeen ja kiristä jos tarvetta.
-
Taitaa nylocci olla kakkana..
Auto ei ole kovin uusi, pikkusen 12 lankaisella aliohjautuu mutkista ulos!
-
Kuinka toimisi jos lorauttaisin pikkusen ruuvilukitetta?
Joku siinä täytyy olla häikkänä, pistin toisen nylokin ja siltikin kiristys ruuvi löyhenee.
-
Ruuvilukite auttaa vain metalli - metalli tapauksissa.
Laita pikaliimaa niin pysyy, tosin sitä on turha sieltä yrittää liimailun jälkeen takaisin saada.
-
Siis ruuvin ja mutterin väliin pikaliima.. eiköhän siihen ruuvilukite toimis parhaiten!
-
Toimishan se.
Luulin, että tuo 'nylock' on nylonia eli jonkin sortin muovia.
-
Manuaalista kun katsoin niin siellä jousen ja prikan välissä kuuluu olla kuulia, ne on tietty lentäny mettään kun diffiruuvi katkesi, se taitaa olla onghelman ydin!