kumpaa suosittelette, Traxxas Stampede VXL vai Traxxas E-Revo?
Stampede on passeli auto piharälläykseen, jos se on mielessä, ja hintakaan ei ole posketon.
Hyvä, että olet ostamassa sitä harjatonta (VXL) versiota.
Molemmista autoista löytyy oma keskustelu.
Toni
Auton hommaaminen on ihan rahapussista kiinni. E-Revoon tarvii tuplasti enemmän akkuja ja osat on siihen lähes puolet kalliimpia kuin esim stampedeen. Stampeden sijaan suosittelisin Slashiä, jonka voi muuttaa harjattomaksi myös. Isompi auto ja parempi ajaa.
Itse päädyin aikoinaan E-Revoon, vaikka joku tiesi kertoa, että Spede on varsin yleinen myös. Harjattomuus on kyllä poikaa ja sopii E-Revoonkin...
Rustler VXL kannattaa tsekata myös. Alkuperiään itsekin olin monsteria ostamassa, mutta E-Revon jälkeen on tullut hankittua vain trukkeja.
Suosittelen myös jotain matalaa...ei tarvi juosta perässä kääntelemässä autoa renkailleen, ainakaan läheskään yhtä paljon. Itse en ymmärrä miksi tuota stampedea tunketaan joka aloittelijalle...mielestäni rustler paljon fiksumpi valinta, jos nyt joku traxxas on ostettava. Siis näistä traxxas 2wd autoista. Itse aloittasin ihan jollain muulla..kuten teinkin.
Lainaus käyttäjältä: kira - 29.06.09 - klo: 18.48
kumpaa suosittelette, Traxxas Stampede VXL vai Traxxas E-Revo?
Lue kummankin auton omat ketjut läpi, selviää paljon asioita.
Stampede-ketjua ei tarvii alottaa alusta koska siellä käsitellään myös vanhempaa, XL-5-mallia.
Riittää kun alottaa jostain vuoden 2006 hujakoilta.. siinäkin taitaa olla satakunta sivua luettavaa.. :grin:
Lainaus käyttäjältä: TheArska - 29.06.09 - klo: 22.57
Itse en ymmärrä miksi tuota stampedea tunketaan joka aloittelijalle...mielestäni rustler paljon fiksumpi valinta, jos nyt joku traxxas on ostettava.
Yritin tarjota auton ostovaiheessa pojalle rustleria stampeden sijaan, mutta stampede on kuulema makeamman näköinen, tee siinä sitten jotain, itse olisi valinnut rustlerin, mutta kun auto periaatteessa tuli pojalle :roll:
nyt jos olisin traksaksia ostamassa niin vakka kallistuisi rustlerin puoleen. paljon matalammalla painopiste. ei silti on tuo spedekin ajettava, mutta vaatii enemmän palikan vaihtoa kuin vastaava rustler :afro:
Slashikin olisi vaihtoehto, jos itse olisin Traxxasia ostamassa.
Lainaus käyttäjältä: mof - 30.06.09 - klo: 08.03
Slashikin olisi vaihtoehto, jos itse olisin Traxxasia ostamassa.
Ei ole jos out-of-the-box harjatonta haluaa. Tosin, eipä tuo ole E-Revokaan..
Slash esim. Sidewinder harjattomalla combolla on todella mukava auto! Mutta hinta menee yli 300€ väkisin. Rustler tai Stampede VXL tulee halvemmaksi. Entäs 1/16 Slash tai Revo, valmiiksi harjattomia ja jenkeistä tilaten? Akku ja laturikin paketissa mukana.
Harjallinen vakiomotti ei tosiaan kestä kovin kauaa, kun on kaikelle p*skalle alttiina.
Lainaus käyttäjältä: apophis - 30.06.09 - klo: 13.05
Slash esim. Sidewinder harjattomalla combolla on todella mukava auto! Mutta hinta menee yli 300€ väkisin. Rustler tai Stampede VXL tulee halvemmaksi. Entäs 1/16 Slash tai Revo, valmiiksi harjattomia ja jenkeistä tilaten? Akku ja laturikin paketissa mukana.
Harjallinen vakiomotti ei tosiaan kestä kovin kauaa, kun on kaikelle p*skalle alttiina.
Eikös tuo 1:16 slash ollut harjallinen ja e-revo harjaton?
Lainaus käyttäjältä: apophis - 30.06.09 - klo: 13.05
Eikös tuo 1:16 slash ollut harjallinen ja e-revo harjaton?
zse oli joskus alku aikoina mutta nyt on mielestäni muuttunut harjattomaksi :wink:
Lainaus käyttäjältä: jiksu - 30.06.09 - klo: 14.00
Lainaus käyttäjältä: apophis - 30.06.09 - klo: 13.05
Eikös tuo 1:16 slash ollut harjallinen ja e-revo harjaton?
zse oli joskus alku aikoina mutta nyt on mielestäni muuttunut harjattomaksi :wink:
Traxxasin sivujen mukaan näköjään kahta versiota tuosta, sekä harjallista että harjatonta.
Harjallista Slashia on saanut lähinnä jonkinlaisena promotuotteena. Kaikki normaalisti myynnissä olevat vempeleet on harjattomia, 1/16 erevoa voin ainakin suositella, kulkee hyvin soralla ja nurtsilla. Revo pysyy hyvin pyörillään jos on molemmat akut paikoillaan (paketissa tulee yksi), nurmikolla olen saanut sen akun puolelle käännyttäessä nurin monta kertaa.
Slashin renkaat on pienemmät ja sillä liikkuminen on rajoitetumpaa.