RC10.FI

Yleiset => Polttisautot => Aiheen aloitti: MFR - 01.07.09 - klo: 15.45

Otsikko: MFR
Kirjoitti: MFR - 01.07.09 - klo: 15.45
MFR:ssä kaasu hirttää kiinni. Tarvitsisin vastauksia miten korjata tuo.
Otsikko: Vs: MFR
Kirjoitti: Heuli - 01.07.09 - klo: 15.51
Kaasuservo rikki?
Otsikko: Vs: MFR
Kirjoitti: MFR - 01.07.09 - klo: 16.16
Se siis tyhjäkäynnillä käy vähän aikaa ja sammuu tai lyö kaasun pohjaan vaikka luisti ei liiku tai kaasuservo.
Otsikko: Vs: MFR
Kirjoitti: Antti M - 01.07.09 - klo: 16.32
Se siis tyhjäkäynnillä käy vähän aikaa ja sammuu tai lyö kaasun pohjaan vaikka luisti ei liiku tai kaasuservo.

Ei saaa löpöö, auto rupee huutaa kun se ei saa metanoilii.
Oletko aina kaatanu metanoilii kurkkuu?
Koita ryypyttää autoo kunnolla pitämällä sormi pakoputken edessä niin kauan kun sormen pää kastuu.

-Antti
Otsikko: Vs: MFR
Kirjoitti: MFR - 01.07.09 - klo: 17.23
en oo kaatanu metanoilii kurkkuu. Mut sitten on vie semmone ku ajaa hiukan ja ottaa kaasun pois auto liikkuu vielä (ei siis pysää lainkaan sama kaasu päällä koko ajan ennen jarrutusta) kun jarruttaa auto pysää eikä enää liiku. Pitää kokeilla ryypytystä. :smiley:
Otsikko: Vs: MFR
Kirjoitti: TheArska - 01.07.09 - klo: 17.28
Nämäkin sivut kannattaa lukasta...
http://personal.inet.fi/koti/liljeroos/index.html
Otsikko: Vs: MFR
Kirjoitti: MFR - 01.07.09 - klo: 19.57
Se siis tyhjäkäynnillä käy vähän aikaa ja sammuu tai lyö kaasun pohjaan vaikka luisti ei liiku tai kaasuservo.

Ei saaa löpöö, auto rupee huutaa kun se ei saa metanoilii.
Oletko aina kaatanu metanoilii kurkkuu?
Koita ryypyttää autoo kunnolla pitämällä sormi pakoputken edessä niin kauan kun sormen pää kastuu.

-Antti


Ei toimi
Otsikko: Vs: MFR
Kirjoitti: *HOKE* - 01.07.09 - klo: 21.15
Jälleenkerran vikaselostuksia josta ei kyllä oikeasti ota hullukaan tolkkua.

Selitäpäs kunnolla mikä autossa on vikana niin voidaan koittaakin auttaa.
Muttä näillä vikaselostuksilla tulee jälleen vain arvalla heitettyjä neuvoja porukalta, mitkä ei auta sua yhtään missään.
Otsikko: Vs: MFR
Kirjoitti: MFR - 01.07.09 - klo: 21.56
Siis auto käy tyhjäkäynnillä ja sammuu tai pistää kierrokset täysille, vaikka kaasuservo ei liiku.       
Sitten autolla ajaessa, kun kaasuttaa auto liikkuu normaalisti ja, kun ottaa kaasun pois auto jatkaa liikkumista, kun pysää (jarruttaa) auto pysää normaalisti ottaa jarrun pois auto pysyy paikallaan niin kuin pitääkin. Vika tuli, kun ajoin ja pysäsin eteeni yhtäkkiä kierrokset nousee ja sammutin koneen koska en saanut kierroksia laskemaan (samassa söi tulpan).

(oliko tarpeeksi selvästi kertokaa jos ei)
Otsikko: Vs: MFR
Kirjoitti: Raisu - 06.07.09 - klo: 20.37
Ei kai se nyt ihan täysiä kierroksia ota? Kuulostaa jotenkin että alakierrokset ovat liian laihalla, ohjekirja voisi neuvoa tähänkin jotain kun on jopa suomeksi.
On helppo auto säätää ja kestävä, jopa yllättävän kestävä.
Otsikko: Vs: MFR
Kirjoitti: horna - 06.07.09 - klo: 20.43
joo vaikuttaa että alaneulan säätö on liian laihalla. eli avaa kaasulinkin alla olevaa ruuvia esim 1/8kierrosta. kuten täällä foorumeilla on kerrottukin koneet on yksilöitä. itsellä 2 mfr:ää toinen kone helppo säätää toisen kanssa saa taistella...