Tilasimme "nuoruushuumassamme" kaverin kanssa otsikon mukaiset autot. :mrgreen:
Toinen autoista tulee O.S. MAX VZ-b(P) koneella ja RB 1350-63P pillillä varustettuna
ja toinen
tulee RB 1003-S7 koneella ja RB 1350-62 pillillä varustettuina.
Nyt kaivataan Teiltä kokemuksia, säätöohjeita, mielipiteitä, aivan kaikkea näihin rakkaisiin lapsiin liittyen!
http://www.osengines.com
http://www.rbproducts.com
Itelläni on Sporttimalli...jonka olen jo fiksaillut aika lähelle tätä Kanai Editiota. Mennyt aivan järjettömästi nappulaa! Koneena on toi kyoshon vakio .21, liikkuu tälläkin. Os koneet on mulle aivan tuntemattomia.
Taitaa Suomessa olla aika harvinainen malli tämä Infernoversio. Perusmallia on täälläpäin monellakin.
Millanen rata teillä on?
Mielestä OS:ssän koneet ovat kaikkein laadukkaimpia.
Kajaanista löytyy vastaava kone yhdestä krossiautosta. Hieno kone tuo ossi ainakin. Missä päin ajelette ??
Kajaanissa ajopaikat on aika vähissä. IlmatPoissin takanahan olis hyvä alusta ajaa mutta se taitaa olla lennokkiporukan laskeutumispaikka...
Kylmällä hiekoitusvarastolla keväällä aloiteltiin. Muuten hyvä paikka mutta kaikki Kylmän isät ja pojat on vieressä ihmettelemässä. Niin ja kiviaines oli sen kokoista, että nelivedolla "söi" aika äkkiä takaripustuksia.
Noh, Kodintukun takana murskevarastoilla on ajettu aika paljon. Siellä ei vain tahdo rata pysyä ehjänä kuin muutaman hetken.
Nyt on Matinmäkeen suunnitteilla näiden uusien autojen myötä paljon suurempi ja kauniimpi rata. Alustavat ratasuunnitelmat on jo paperilla, laguuniin taitaa saada melkein täyspitkän radan! :P
Missäs te olette ajelleet?
Hyvät vehkeet olette hankkineet :)
Kyosho on hyvä joskin aika kallis auto. Siihen ainakin yhdet säädöt löytyvät sivulta:
http://www.kyosho.com/cars/setup.html
Motit on molemmat hyviä. RB:n S7 on luotettavin RB-moottori mitä löytyy ja tehojakin on mukavasti, OS on taattua laatua. kannattaa lukea ohjeet huolella ja noudattaa niitä, niin moottorien odotettu ikä pysyy mahdollisimman pitkänä.
Ei muuta kuin reeniä vähän ja kisoihin mukaan :-) Ohessa linkki kuvaan Vantaan baanasta:
http://personal.inet.fi/koti/timo.jalas/images/Lavanko1.jpg
Julle
HUH! Aika hurja toi lavangon rata. Kävin siellä kattelemassa pari viikkoa sitten eräänä myöhäsiltana duunimatkan ohessa. Eipä ole meidän "takapiharadat" ihan tuota kokoluokkaa!
Nyt on sit meidän autoprojektit edenneet niin pitkälle, että toinen on jo kasassa (Inferno + O.S.). Sunnuntai-iltana päästiin sisäänajoa pienen alkukankeuden jälkeen suorittamaan.
Unistartin starttiboksi ei meinannut jaksaa pyörittää koko konetta. Tietenkin tässä oli kokemattomuutta paljon mukana. Kun asetti männän juuri yläkuolokohdan jälkeiseen tilaan niin johan pyörähti. Ensin ei meinannut muuta kuin startin kumi kärytä.
Ensin käytin pari tankillista pukilla todella rikkaalla. Sit 1/4 kierroksen laihemmalle ja turistelua pihasepelillä. Nyt olis sitten vielä monta monituista tankillista tätä sisäänajovaihetta. Mikä on teidän kokemusten perusteella hyväksi havaittu tapa? O.S. :n ohjeen mukaan tähän prosessiin menee jotain 10-15 tankillista.
Huomattavin ero Baja Beetleen oli jo tuossa vaiheessa kääntösäde ja pito jopa märällä nurmella. Auto pysähtyi kuin seinään. WOW!
Tänä iltana jatkuu...heti duunin jälkeen.
Hienoa! Mulla itsellä on ollut useita Ossin koneita, viimeisimpänä 15RX racing kone, ja vaikka tuota kyseistä off-road mottia en tunne, niin kokemukseni mukaan vähintäänkin hyvä lopputulos syntyy kun tekee niinkuin ohjekirjassa lukee. Eipähän voi mennä ainakaan väärin; Ossin manuskat on nimittäin sen verran hyvää kamaa verrattuna esim italialaisiin.
Mitä moottorin sisäänajoon tulle, niin parempia ohjeita kuin O.S.:n mukana tulee ei tarvita - ne ovat mainiot. Niitä kannattaa siis myös noudattaa.
Moottorin ensikäynnistykseen pari vinkkiä:
1. Ennen ensikäynnistystä pistä palotilaan tulpan reiästä fuilia sisään.
2. Älä kiristä tulppaa ihan kiinni asti, vaan jätä noin puoli kierrosta/kierros auki - jaksaa pyörittää paremmin. Heti kun käynnityy, niin hehku irti ja tulppa kiinni. Kone käy todella rikkaalla tässä vaiheessa, että muista kaasuttaa riittävästi, jotta pysyy käynnissä.
3. Moottoria on hyvä lämmittää esim. föönillä ennen ekaa käynnistystä, niin ei ole ihan niin tiukka.
Uusi kone on tiukka vielä sisäänajon jälkeenkin. Siksi ennenkaikkea kohta 2. on hyvä pitää mielessä pidempäänkin, jos strtteri ei jaksa pyörittää.
Ns. ryypytys on hyvä tehdä aina ennen käynnistystä. Tulppa löysäksi, kaasu auki ja sormi pillin eteen ja koneen pyöritystä ilman hehkua kunnes kone herkistyy. Tällöin järjestelmässä on polttoainetta. Sitten vaan tulppaa kireemmälle ja hehku kiinni. ja mylly pörisemään. Käynnistyksessä kaasuttaminen ei ole välttämätöntä - palotilassahan on nyt "kakkua". Kun kone käy niin taas tulpan kiristys, jos kohta 2. käytössä.
Eli eikun tervetuloa vaan sinne Lavankoon :-)
Kiitos oikein paljon noista käynnistysvinkeistä :D
Taas yksi ilta takana, onnellinen ilta.
Vieläkin on sisäänajo kesken mutta jo aika lailla loppusuoralla...luultavasti.
Kovin rikkaalla seos on vieläkin. Tuossa soratiellä ajelin edestakaisin hissukseen. Loppuillasta kokeilin jo vähän suuremmilla kierroksilla. Enpä ole moiseen tottunut! GS 15R:n jälkeen tuntui käsistä lähtevän. :mrgreen: Kone käy hämmästyttävän tasaisesti hyvinkin rikkaalla.
Auto kulkee muutenkin "kuin juna". Aivan liimattuna on maahan, pito ja kaarrekäyttäytyminen ovat todella hyvät.
Tänään päässee jo säätämään koneen kunnolla ja kokeilemaan ihan tositoimissa.
Jännityksellä iltaa odottelemme.
Juu, hyvän autot olette ostaneet. Mullakin alkaa tänää auton pohjalevyn vaihtaminen ja moottorin sisäkalujen vaihtaminen.
No niin.
Nyt on O.S :n koneella oleva Inferno sisäänajettu ja aika lailla säädöissään. Illalla sitten tuossa läheisellä soratiellä ajelin. Olihan se jotain aika ihmeellistä :shock: tuon Baja Beetlen jälkeen, sekä tehollisesti että ajo-ominaisuuksiltaan.
Korinkin sain maalattua loppuun eilen. Harmi ettei mistään löytynyt sitä "Kanain vihreää". Siipi ja vanteet on vihreät, kori oranssi/pinkki.
Eilen tuli kaverinkin Infernoon se RB:n kone. Fyysisesti tosi paljon eriläinen näytti olevan tuohon O.S. :ään verrattuna. Nyt on sit hyvä vertailla ominaisuuksia, kun molemmilla on sama alusta.
Iltayöstä oli tuo kasauskin aika hyvällä mallilla. Tänään alkaa sisäänajo ja maalaus.
Kohta pääsee kunnolla kisailemaan :mrgreen:
Onko Infernoille jotain omaa sivustoa netissä?
-------------------------------------------------------------------------------------
"Only the good die young, bad people live much longer."
Lainaus käyttäjältä: "Dampax"No niin.
Nyt on O.S :n koneella oleva Inferno sisäänajettu ja aika lailla säädöissään. Illalla sitten tuossa läheisellä soratiellä ajelin. Olihan se jotain aika ihmeellistä :shock: tuon Baja Beetlen jälkeen, sekä tehollisesti että ajo-ominaisuuksiltaan.
Korinkin sain maalattua loppuun eilen. Harmi ettei mistään löytynyt sitä "Kanain vihreää". Siipi ja vanteet on vihreät, kori oranssi/pinkki.
Eilen tuli kaverinkin Infernoon se RB:n kone. Fyysisesti tosi paljon eriläinen näytti olevan tuohon O.S. :ään verrattuna. Nyt on sit hyvä vertailla ominaisuuksia, kun molemmilla on sama alusta.
Iltayöstä oli tuo kasauskin aika hyvällä mallilla. Tänään alkaa sisäänajo ja maalaus.
Kohta pääsee kunnolla kisailemaan :mrgreen:
Onko Infernoille jotain omaa sivustoa netissä?
-------------------------------------------------------------------------------------
"Only the good die young, bad people live much longer."
eipä taida olla.
kuin pitkästi pitää ajaa sitä matinmäen tietä että tulee se suunnittelemanne radan paikka. löysin kerran sieltä mönkkärillä hyvän kentän!
Krossiradan liittymästä sinne radanpaikalle käännytään. Heti sit siinä oikealla on sellainen notkelma. Alusta voi kyllä olla liian pehmeää :cry:
Kas näin, nyt on molemmat autot sisäänajettu ja säädötkin jo kohtalaiset. Tuo soratie talon edessä alkaa olla kuin kynnöspelto.
Yllättävän helppoja ovat molemmat koneet olleet säätää. En tiedä säätöjen pysyvyydestä mutta hyvältä ainakin vielä näyttää.
Kävimme illalla tutustumassa erääseen yksityiseen savipohjaiseen rataankin. Todella hieno paikka :D Nyt kovin jo polttelee et pääsis ajamaan. Tänään lienee mentävä Kylmälle pienet testiajelut jo tekemään. Pihapiiri käy vähän liian pieneksi.
Ja tietenkin...huomenna on taas vuorossa pyhiinvaellusmatka ylivieskaan. :mrgreen:
Millaisella polttoaineella (nitro & voitelu) olette ajelleet näillä meidän koneilla (O.S .21 VZ-B(P) ja RB 1003-S7). Mitkä sekoitukset on todettu teho- ja kestävyyssuhteeltaan parhaiksi?
...nyt jo kovasti iltaa odotetaan...
-----------------------------------------------------------------------------------
"Only the good die young, bad people live much longer."
Itse olen ajanut ajanut dynaglon 25% bensalla johon sekottanut 1dl risiini öljyä.
Vai ajelevat poijjaat Matinmäessä? kymmenisen vuotta sitten yritettiin saada luvat radalle sinne. Ei onnistunut. Ja syykin selvisi nopeasti. Kajaanin lentokentän/ilmailuhallituksen maatutkat on siellä. Sanoivat että radio-ohjauslaitteet aiheuttaa häiriöitä heidän laitteisiinsa. Varokaa putoilevia MD-83:sia jos ajelette siellä :lol:
Lainaus käyttäjältä: "MKE"Vai ajelevat poijjaat Matinmäessä? kymmenisen vuotta sitten yritettiin saada luvat radalle sinne. Ei onnistunut. Ja syykin selvisi nopeasti. Kajaanin lentokentän/ilmailuhallituksen maatutkat on siellä. Sanoivat että radio-ohjauslaitteet aiheuttaa häiriöitä heidän laitteisiinsa. Varokaa putoilevia MD-83:sia jos ajelette siellä :lol:
HUIH :shock:
Tuotapa emme tulleet ajatelleeksi. Eikä ollut tarkoitus kyllä luvan kanssa ajellakaan. Mutta tuo maatutkahomma onkin sitten vakavampi juttu. On luultavasti nyt pikaisesti pakko katella uusi paikka. Vaaralliseksihan se käy jos suihkarit tippuu. Kuluntalahden puolella on niitä hiekkamonttupaikkojakin aika kivasti. Sinne siis ainakin väliaikaisesti siirrymme :roll:
Ajopaikkaa kannattaa kysyä myös vapaa-aika toimen toimistosta kaupungin talolta. Tiesitkö että Kajaanissa on RC ja karting autoiluun liittyvä kerho?
Luulin et toi kerho on Kainuun alueelle ja toimii lähinnä jossain Suomussalmen suunnalla.
Mut tuonne kaupunkiin täytynee ottaa yhteyttä. Sieltä vois paikkaa lohjeta meille "alan miehille".
Kiitos tiedoista :D
Tosi asiassa olin perustamassa tota kerhoa ja kun ei kenelläkään ollut aikaa hoitaa kerhon asioita, homma kuihtui kasaan :cry: Nimi kuitenkin on jäljellä. Teollisuus kylässä voisi löytyä hyviä paikkoja ja etuna on sekin että siellä ei ole asutusta lähellä.
Kas näin, nyt on autot kondiksessa :mrgreen: Säätöjä täytyy vain hakea koko ajan...
Viikonloppuna saimme jo käydä ihan oikealla savipohjaisella radallakin kurvailemassa paikallisten konkareiden seurassa. Hurjaa menoa, kun neljä autoa kisaa.
Tehot tuntuivat autoissa muiden rinnalla riittävät hyvin. Ainut mikä puuttui ja on paljon vaikeammin hankittavissa on ajotaito. Kun kokemusta ei tälläisista autoista ole, kaikki on ihan opettelussa.
:D Mutta oikein kivaa oli!
Sen verran tehtiin omia polttoainesekoituksia, että nyt ajetaan Cool Powerilla, 20% nitroa höystettynä 3% risiiniöljyllä. Hyvin toimii ja tuoksuukin samalta kuin pikkupoikana jokkiskisoissa.
-------------------------------------------------------------------------------------
"Only the good die young, bad people live much longer"
Missä Kajaanin rata(tai vastaava) on? Voisi käydä kattomassa kun tulee käymään lomilla siellä.
oliko siellä jani savagellaan? pärjäskö? mä oon käyny omalla savagella siellä kuluntalahden puolella hiekkiksilla mutta tympee kun ei oo hirveesti niitä kovempia savipohjasia ratoja. hyvin se silti ne 50m pitkät jyrkät hiekkarinteet ylös meni :wink:
Ei olla mitään Savage-miehiä. Kunnon crossarit olla pitää 8)
Siellä Kuluntalahden puolella on ajeltu kans. Aika hyvää sellaista kovaa pohjaa sielläkin on. Purolassahan koko maaperä olis pelkkää savea...
Hahaa!
Nyt on autot jo jonkinlaisessa säädössä ja useita useita litroja polttonestettä kulutettu. Tänäänkin hurjat kisat syrjäisellä pellolla saimme ottaa.
Ihmetellä täytyy, kaksi täysin samanlaista Infernoa alustaltaan ja aivan erilaiset ominaisuudet. Toinen puskee ja toinen yliohjaa. Säätöjä on kokeiltu iskariöljyjä myöten. Niin, olemme tarkistaneet, että takana on todellakin diffi joka sinne kuuluu! Alkoi valtava epätoivo jo mieleen syöpyä :cry: ... mutta ei hätää, äsken konstin keksin ja nyt näyttää toinenkin tyylikkäistä Infernoista jo "hivenen" yliohjautuvan :mrgreen: Tähän saadaan lopullinen varmuus vasta ensi viikolla radalla.
Renkaita kuluu. Nappulat kumeista häviävät, Pulsarit pyöristyvät ja liimat pettävät. Aikamoisia kulutustarvaroita tuntuvat olevan.
Ja lopuksi muttei vähäisimmäksi, toiseen Kaunottarista vaihdettiin RB:n 1350-86 pilli alavääntöjen löytämiseksi. Ei kovin merkittävää muutosta 63:seen näytä kyllä olevan :?
http://www.rbproducts.com/rbww/pipe_manifolds/
... ja pärinä jatkuu...[/url]
Auton kiihtyvyyttä saa parannettua keventämällä kytkinpaloja. RB:n moottorin tehokäyrä on sellainen, että tehot tulevat vähän korkeammilla kierroksilla. Eli, kun kytkinpalat on kevyemmät, niin kytkin ottavat kiinni vähän myöhemmin ja oikealla moottorin tehoalueella.
Lisäksi äänenvaimentimen pidentäminen parantaa alavääntöä. Kannattaisi kokeilla pillin pituutena 130mm.
Kiitos vinkeistä.
Tässä ongelma-autossa on O.S. MAX .21 VZ-B(P) kone. Kaverilla on RB:n S7 ja perä toimii loistavasti sillä. Taitaa olla alaväännöissä aikamoinen ero!
Vielä olen vastustanut kiusausta (rahavarat rajoittavat HIEMAN) laittaa itselleni RB:n WS7 kakkosen (muistaakseni noin ne merkinnät meni) ja tilasin jäykemmät 1.1mm kytkinjouset. Tämä olisi huomattavasti huokeampi vaihtoehto ongelman ratkaisuun.
Tietääkö kukaan missä olis kunnollista vertailua noista koneista?
Nyt nähtyjen kokemusten mukaan molemmat koneet on helpohkoja säätää, lähtevät hyvin käyntiin, huippunopeuksissa ei juurikaan ole eroja mutta ne alaväännöt! Kestävyydestä emme voi vielä sanoa mitään. Tulevaisuus syksyinen näyttää tien.
Nyt on taas lupa lähteä radalle...kerkeää ennen Formuloita ajaa muutaman tankillisen :mrgreen:
paljon maksoi tuo ossi?
Paljonko sitten olisi se paljon ?
Pyyntihän näillä taitaa olla siellä 360,- tietämillä. Sopivasti tinkaamalla hinnan saa nousemaan muutaman Eurosen :wink:
Hinnoista puheenollen, joku omituinen on joskus väittänyt Kyoshon osien olevan hieman muiden valmistajien vastaavia osia arvokkaampia. Onko kyseessä laatu vai puhdas vedätys?
Eilen hankin takaiskunvaimentajia parin (mukaan tuli 3 paria jousia) aivan uutena, lähtöhinta tällä paketilla oli noin 69,- . Minusta toi lähtöhinta oli kohtuullisen korkea :shock: Baja Beetleeni yritän nuo asentaa, saa vähän näyttävyyttä siihenkin.
Lainaus käyttäjältä: "Dampax"
Eilen hankin takaiskunvaimentajia parin (mukaan tuli 3 paria jousia) aivan uutena, lähtöhinta tällä paketilla oli noin 69,- . Minusta toi lähtöhinta oli kohtuullisen korkea :shock: Baja Beetleeni yritän nuo asentaa, saa vähän näyttävyyttä siihenkin.
Voi olla että beetlen vetoakselit ei pyöri hyvin, jos laittaa pitemmät iskarit. osta multa halvalla pidemmät alutukivarret siihen :roll:
Mitä eroa on MP-7.5:lla ja MP-7.5 kanai editionilla? hommaan nimittäin tuon ekan mainitsemani? kumpi kestävämpi? Kumpi arvokkaampi uutena ostettuna?
Kanai edition on kalliimpi ja siinä taitaapi tulla enemmän viripalikoita kuin tavallisessa.
siis mitä ne erot ovat? onko siis normaalimallista(ei sports) kisakentille?
onko kanaissa minkäläiset rungonjäykistäjät? entä pelkässä mp-7.5:ssa? onko ollenkaan?
Täältä löytyy kuva kanain rungonjäykistimestä:
http://www.twf8.ws/new/tech/car/kyosho/mp75/mp75build/mp75-step12.html
Samanlainen on perus MP7.5:ssä. Kanaissa on lisäksi edessä samanlainen.
(tämä on jo toinen kerta tänään kun vastaan sinulle samaan kysymykseen)
Hinnallisesti oleellisimmat erot muodostunee diffeistä.
Kyoshon TCD maksaa n. 150e / kpl ja nämä ovat kanaissa vakiona.
Ts. Kanai kannattaa ehdottamasti ostaa, jos kyoshon infernon haluaa ( ja tcd-diffit). Varaosista sitten saa pulittaa "kyoshomaisesti" niin, ettei sijoitus ongelmia pitäisi olla.
Jonkin muun inferno version päivitys kanai-tasoon tulee maksamaan monin verroin kanai-infernon hinnan. Toinen juttu sitten on, onko tcd-diffi inferno sopiva (=nopein) omalle radallesi ja ajo tyylillesi ???
Lainaus käyttäjältä: "RC_seniori"Täältä löytyy kuva kanain rungonjäykistimestä:
http://www.twf8.ws/new/tech/car/kyosho/mp75/mp75build/mp75-step12.html
Samanlainen on perus MP7.5:ssä. Kanaissa on lisäksi edessä samanlainen.
(tämä on jo toinen kerta tänään kun vastaan sinulle samaan kysymykseen)
kysyin fioronin sopivuudesta! en siis vakioista!!!
Voisi ainakin kuvitella, että fiorinon kyosholle tehty jäykistin (hinta huomioiden), myöskin sopii kyoshoon !!
Eroja Sportti vs. MP 7.5 vs. Kanai II
Kanai II on "joltain" osin eroavainen ainakin tuohon sporttiin verrattuna. Siinä on suurin piirtein kaikki ne viriosat mitä kohtuudella on Kyosholta saatavana. Vuoden 2003 Kyoshon kuvastossa on aika hyvin näkyvillä herkkuosat mitä Kanai II:seen on asennettu. Eli kaikki ne erikseen myytävät kalliihkot osaset on siinä jo valmiina. Todellisuudessa tuon tavallisen Infernon varustelusta minulla ei ole mitään käsitystä.
Jos ostoaikeissa olette, ei kannata tuhlata edes aikaa "muka miettimiseen" => KANAI II . Siinä tulee kaikki herkut ja omien kokemusten perusteella on vielä järkihintaan...nimittäin auton hankintahan on vasta alkua rahanmenossa...
Menin jo ostamaan tuon perus MP-7.5:sen hyper 21 8port pro-kannella... ei siis kuitenkaan sporttia... hyvin asfaltilla häviää renkaista napit!
Lainaus käyttäjältä: "mike_87"Menin jo ostamaan tuon perus MP-7.5:sen hyper 21 8port pro-kannella... ei siis kuitenkaan sporttia... hyvin asfaltilla häviää renkaista napit!
Mites savage?? Myitkö sen?
Eli nyt meinaat ruveta ajamaan kisaa Crossareilla? Siistiä.
Rata-ajo on kuitenkin ihan eri hommaa kuin rällääminen missä sattuu.. se tuli taas viikonloppuna todistettua makeasti.
Savage meni vaihdossa. En varmaankaan aio kisata. turhan pitkät välimatkat kisapaikoille.
Savagesta jätin kuitenkin radiolaitteet itelle. 3-kanavaiset ja ohjauksessa voima servo.
Savagessa ei mitään muuta vikaa kuin moottorin jatkuva säätäminen.
31271 Inferno 7.7 YK II -runko 1:8 694,84 €
http://www.kyosho.com/cars/kyoc0560.html
onko kyseessä sama auto.. mulla on ainaki juuri sama tuossa jäljemmässä linkissä.. ja lukee paketissa yuuichi kanai (YK)
kysyn vain siksi kun haluan tietää auton todellisen hinnan uutena.
No jos sulla on tuo linkistä löytyvä auto, niin sulla on tavallinen MP-7.5 ja jos sun paketissa lukee tuon maailman mestarin nimmari, niin sulla on Kanai Edition.
Molemmat huippuautoja. Veikkaan, että tuo 'tavallinen' MP-7.5 maksaa vähän alta 600 EUR ilman konetta ja sähköjä.
ei.. ei ei.. siis tiiän kyllä että mulla ei ole kanai editioni malli vaan perus mp-7.5.... mutta kun mun auton paketissa lukee kuitenkin yuuichi kanai, ja tossa tietonikkarin sivuilta lainatussa auton nimessa on toi YK.. ja hinta 695€.. siis mulla juuri sama auto kuin linkissä!
mutta kaipa se siis uutena on 695€.. ei muuta. jatkakaa.
Lainaus käyttäjältä: "mike_87"Savage meni vaihdossa. En varmaankaan aio kisata. turhan pitkät välimatkat kisapaikoille.
Savagesta jätin kuitenkin radiolaitteet itelle. 3-kanavaiset ja ohjauksessa voima servo.
Savagessa ei mitään muuta vikaa kuin moottorin jatkuva säätäminen.
No voi ihme. :o Et sä sitä kauaa sitten pitäny. Jos mä Savagen ostan nii en kyllä siitä noin nopeesti luovu.
Mites sitä moottoria nyt niin paljo joutu säätämään?
joo. sain siitä hyvän tarjouksen niin siks.
onko näissä keskidiffi samanlainen. vai onko se TCD juuri keskidiffi kanaissa?
Keskel ja edes tcd.