Ostin tossa keväällä ton asso rc 18 factory teamin. Ja siinä autossahan ei taida olla luistokytkintä. Mutta kun painaa hanaa niin auto kiihtyy hitaasti ja tuntuu siltä, että joku siinä autossa luistaa liikaa... Kertokaa jos on kokemusta samasta asiasta ja miten ootte saanu asiat kuntoon.
Luulis nyt moisen asso asiantuntijan joka tietää että kaikki assot on niin hyviä ettei tarvi edes kysyä onko hyvä, niin tietävän että autossa on kuuladiffit jotka nyt varmaankin on liian löysällä ja "luistavat"... :roll: :wink:
Oiskai tämäkin mennyt valmiiseen asso topikkiin..
Mutta oon kul kiristäny ne niin kireelle kun voi.
Jep kysele lisää tuolla asson omalla topicilla... Mutta ootko kattonu ettei mikään ratas/rattaat ole kuluneet, esim. spurri tai diffi?
Lainaus käyttäjältä: steni83 - 16.07.09 - klo: 23.31
Jep kysele lisää tuolla asson omalla topicilla... Mutta ootko kattonu ettei mikään ratas/rattaat ole kuluneet, esim. spurri tai diffi?
Yksittäistä topiccia ei ole mutta kokeile täältä.
http://rc10.fi/index.php?action=search2
Jerzi
Lainaus käyttäjältä: saku123 - 16.07.09 - klo: 22.54
Ostin tossa keväällä ton asso rc 18 factory teamin. Ja siinä autossahan ei taida olla luistokytkintä. Mutta kun painaa hanaa niin auto kiihtyy hitaasti ja tuntuu siltä, että joku siinä autossa luistaa liikaa... Kertokaa jos on kokemusta samasta asiasta ja miten ootte saanu asiat kuntoon.
Kerropa, alkoi moinen nyt hiljattain, vai onko ollut kokoajan.
Mikä moottori/säädin sulla on siinä.... välitykset?Näihin kun suurin osa myytävistä moottori/säädin yhdistelmistä on ns. "kiinayhdistelmiä" (ei siis välttämättä kielteinen asia) joissa on tietynlaisia ominaisuuksia sisällytetty hintaan :wink:
Lainaus käyttäjältä: saku123 - 16.07.09 - klo: 23.20
Mutta oon kul kiristäny ne niin kireelle kun voi.
Jos olet saanut ne kulutettua niin ei auta vaikka kuinka kiristäisit.
Painelevyissä urat ja kuulat kulunu neliöiks....
Diffit on ainoa paikka autossa mistä voimansiirto voi luistaa.
Mikäli muualta luistaa niin sitten kuuluu kyllä rohisevaa ääntä, jos esim diffin ratas on pilalla, kardaani pyörii diffille menevässä pinionissa jne.
Ja taas jos sulla on harjaton setti missä ei ole moottorin akselissa lovea pinionin ruuville niin se on myös hyvin yleinen luisto paikka.
Porukalla kun ei tunnu koskaan olevan kunnon työkaluja että sais sen tiukalle pyöreessä akselissa.
Hommaa siis kunnon kahvallinen 1.5mm kuusiokoloavain jolla saat pinionin kunnolla kireelle ilman että ruuvi pyöristyy.
Tuolla voi kysellä autosta tarkemmin. http://rc10.fi/index.php?topic=33016.600
Noniin...Noniin... Vika löytyi ja auto kulkee kuin tykki. Jos en maininnu niin siinä on kiinni mamba.
Lainaus käyttäjältä: saku123 - 18.07.09 - klo: 18.39
Noniin...Noniin... Vika löytyi ja auto kulkee kuin tykki. Jos en maininnu niin siinä on kiinni mamba.
niin tuota jäi vähän epäselväksi mikä siine sitte oli vikana??
No... Vika ei ollut autossa, vaan minussa :grin:. Olin kyllä kiristänyt kummatkin diffit mutta etudiffin hiukan huonommin ja siitä se ylimääräinen luisto sitten johtui. Omaa huolimattomuutta.
jeap! Sellasta sattuu jokaiselle...