RC10.FI

Yleiset => Polttisautot => Aiheen aloitti: Tuge - 31.07.09 - klo: 20.27

Otsikko: Cen Racing, vetokäynnistimen akseli
Kirjoitti: Tuge - 31.07.09 - klo: 20.27
Auto: Cen Racing matrix tr arena, corsa merkkisellä koneella.

Kysymys: Voiko konetta käyttää ilman tuota vetokäynnistimen akselia jos tukkii sen akselin reiän? Akselille ei ole käyttöä kun on boksi ja akseli on kulunut niin väljäksi että heiluu ja vuotaa. Se akselihan vastaa kampiakseliin mutta tukeeko se myös kiertokankea?
Otsikko: Vs: Cen Racing, vetokäynnistimen akseli
Kirjoitti: Samppu - 01.08.09 - klo: 21.07
Eikös niihin myydä sellaista päätylevyä.
http://www.racingfactory.fi/tuotteet/HoBao-Hobao-Hyper-885ST-osat/53089-HoBao-Mach-28-paatylevy-101702 (http://www.racingfactory.fi/tuotteet/HoBao-Hobao-Hyper-885ST-osat/53089-HoBao-Mach-28-paatylevy-101702) tuossa on Hobaon Mach .28 koneelle. Alat vain metsästämään netistä sinun koneellesi sopivaa palasta.
Otsikko: Vs: Cen Racing, vetokäynnistimen akseli
Kirjoitti: Ile__ - 01.08.09 - klo: 21.18
Lainaus käyttäjältä: Tuge - 31.07.09 - klo: 20.27
Auto: Cen Racing matrix tr arena, corsa merkkisellä koneella.

Kysymys: Voiko konetta käyttää ilman tuota vetokäynnistimen akselia jos tukkii sen akselin reiän? Akselille ei ole käyttöä kun on boksi ja akseli on kulunut niin väljäksi että heiluu ja vuotaa. Se akselihan vastaa kampiakseliin mutta tukeeko se myös kiertokankea?

Ei se tue kiertokankea. Mä oon joistaki koneista poistanu vetokäynnistimen. Pelkkä reiän tukkiminen ei riitä. Polttoaine seosten kulku kampikammiossa saattaa häiriintyä pahastikin. Ensimmäisessä koneessa pelkästään poistin sen vetokäynnistimen akselin ja tukin reiän. Eka ajo oli aika hauskaa: autolla pystyi ajaan autokatoksesta ulos ja peruuttaan takaisin kun koneen käyntisuunta vaihtui 10sekunnin välein :grin:
Sen vetokäynntistimen tilalle ostaa valmiin kiinteän päädyn tai niinku minä, sorvaa siihen sopivan jos markkinoilta ei kyseiseen koneeseen löydy valmista umpipäätyä.
Kampuran päässä oleva tappi pitää hioa pois, se ottaa muuten kiinni päätylevyyn.
(hiomisen aikana kampiakseli ei saa lämmetä, jotta karkaisut ei mene pilalle)
Otsikko: Vs: Cen Racing, vetokäynnistimen akseli
Kirjoitti: Tuge - 01.08.09 - klo: 23.33
Lainaus käyttäjältä: Ile__ - 01.08.09 - klo: 21.18
Lainaus käyttäjältä: Tuge - 31.07.09 - klo: 20.27
Auto: Cen Racing matrix tr arena, corsa merkkisellä koneella.

Kysymys: Voiko konetta käyttää ilman tuota vetokäynnistimen akselia jos tukkii sen akselin reiän? Akselille ei ole käyttöä kun on boksi ja akseli on kulunut niin väljäksi että heiluu ja vuotaa. Se akselihan vastaa kampiakseliin mutta tukeeko se myös kiertokankea?

Ei se tue kiertokankea. Mä oon joistaki koneista poistanu vetokäynnistimen. Pelkkä reiän tukkiminen ei riitä. Polttoaine seosten kulku kampikammiossa saattaa häiriintyä pahastikin. Ensimmäisessä koneessa pelkästään poistin sen vetokäynnistimen akselin ja tukin reiän. Eka ajo oli aika hauskaa: autolla pystyi ajaan autokatoksesta ulos ja peruuttaan takaisin kun koneen käyntisuunta vaihtui 10sekunnin välein :grin:
Sen vetokäynntistimen tilalle ostaa valmiin kiinteän päädyn tai niinku minä, sorvaa siihen sopivan jos markkinoilta ei kyseiseen koneeseen löydy valmista umpipäätyä.
Kampuran päässä oleva tappi pitää hioa pois, se ottaa muuten kiinni päätylevyyn.
(hiomisen aikana kampiakseli ei saa lämmetä, jotta karkaisut ei mene pilalle)


Jos laitan siihen päätylevyyn uuden sen messinki holkin niin että se akseli ei ole väljä enää, niin eikö sen akselin voi katkaista siitä ulos tulon kohdalta? Siihen sitten päälle alumiini lätkä joka tulee vetostartin ruuveilla kiinni, ja tiivistepaperia väliin liiman kanssa.
Otsikko: Vs: Cen Racing, vetokäynnistimen akseli
Kirjoitti: Ile__ - 02.08.09 - klo: 16.58
Voithan sitä kokeilla, sittehän sen näkee miten toimii.