Tommonen tohon pöydälle ilmestyi, ja olisi parit kysymykset:
Ensinkin mahtaisiko tuohon löytyä jonkunnäköisiä setupsheettejä driftausta silmällä pitäen?
Tuo rtr on vissiin kasattu ihan suoraanajosetupeilla.
Onkos tuossa jotain mikä heti ekalla akullisella hajoaa, tai muuta viripalikkaa mitä kannattaisi akkutilauksen mukana laittaa tulemaan?
Spooli eteen ja normidiffi taakse ja eikun treenaamaan. Takajousituksella saa melko helposti passattua luisuun lähdön mieleisekseen.
Mites tuo kuuladiffien kireyden säätö?
Harmi kun muuten hyvältä foorumilta puuttuu kunnon FAQ osio, mutta käsittääkseni spooli siis on "kemppilukko" ja oneway tasauspyörällinen? onko onewyssä yleensä lukko?
onko onewayn ainoa oikea etu "käsijarru"jarrutus?
Spooli on joo 100 lukko, onewayta taas löytyy lukollisena ja not.
Oneway driftingissä täysin hyödytön, vaikeuttaa ajamista kun ei voi jarrua käyttää ollenkaan ilman että auto spinnaa (käsijarrukäännös).
Eteen siis spooli, ja taakse löysähköksi säädetty kuuladiffi aluksi, ellei lähde mielestäsi riittävän herkästi luisuun kaasulla, kiristä pikkuhiljaa takadiffiä.
Kyllähän sillä onewaylläkin voi ajaa ja auto on paljon ketterämpi vaihtamaan suuntaa, clipping pointit helpompi hakea yms. mutta juuri suoran jälkeen mutkiin sisääntulot ovat lähes mahdottomia ajaa. Spooli on paljon helpompi, suosittelen sitä.
Pari ekaa akullista pihatiellä takana, suht ok:han tuo on noinkin ajella, saa nähdä kuinka käy kun menee asfaltti rc-radalle ajamaan pysyykö radalla...
Vauhtiakin tuntuu olevan kivasti tuohon lajiin, mihin muka tarvii harjatonta :)
Kokeilen aluksi ainakin kiristää tuota etudiffiä, meinaan kun aloin autoa katsomaan, pidin tuota 4x4 mini-z:kin kalliina, nyt mennyt jo +500e :D
Lainaus käyttäjältä: bluebeetle - 27.08.09 - klo: 21.24
Oneway driftingissä täysin hyödytön, vaikeuttaa ajamista kun ei voi jarrua käyttää ollenkaan ilman että auto spinnaa (käsijarrukäännös).
Ei se spinnaa mihinkään, jos osaa ajaa...
Toni :roll:
Lainaus käyttäjältä: Voyager - 25.09.09 - klo: 05.52
Ei se spinnaa mihinkään, jos osaa ajaa...
Toni :roll:
Hahhaa
Testasin driftiä, missä oli onewei edessä.
Oli kiva, ku sai suoran päässä heittää kässärillä perän luisuun ja
lyödä lämää ja sladissa mutkan läpi.
Toni :tongue:
Jos autossa on potkua tarpeeksi, niin perän saa rinnalle kaasulla.
suoran päässä kun auto on valmiiksi jo huipuissaan niin meinasit pelkällä kaasulla kiskasta sen vierelle??? :roll: kyllä siinä saa joko jarrua tai pientä vastaheittoa väkisinkin hakea
Jos auto on säädöissä niin perä lähtee ratista kääntämällä ja kaasua hölläämällä. Oneway testattu ja todettu huonoksi.
Mikä toimii oikeissa driftereissä ei välttämättä toimi näissä, pitoerokin melkoinen.
Turha tästä onewayn huonoudesta on kiistellä. Jokainen ajaa sellaisilla säädöillä, kuin tykkää. Pääasia on että auto käyttäytyy niinkuin kuski haluaa.
Lainaus käyttäjältä: TfeK - 26.09.09 - klo: 10.56
suoran päässä kun auto on valmiiksi jo huipuissaan niin meinasit pelkällä kaasulla kiskasta sen vierelle??? :roll: kyllä siinä saa joko jarrua tai pientä vastaheittoa väkisinkin hakea
En kyllä koskaan ole drifti renkailla päässyt samaan huippunopeuteen, kuin turistirenkailla.