RC10.FI
Yleiset => Polttisautot => Aiheen aloitti: Antti S - 11.09.03 - klo: 17.43
-
Kertokaapa mielipiteenne ja kokemuksenne tästä koneesta tai sitten sen kakkosversiosta. Kaikki jutut tervetulleita!
-
Oma on tuo Ws7 eli ykkösversio. Ihan ok kone. Itselläni on ollu koko kesän,ja vaihtoon on mennyt 1kpl mäntä/sylinteri sarja ja 1kpl etulaakeri. Tehoiltaan kone on hyvä, mutta alakierroksilla saisi olla enemmän puhtia. Ainoa miinus on että noi laakerit makso niin pirusteen (taka 50 ja etu 5e).
-
Oletko kokeillut pidentää pakoadapterin ja pakarin väliä, se tuo alas vääntöä enemmän, tosin huipputeho voi vähän kärsiä. Entä kevyempi kytkin? Voisi lähteä paremmin kun on enemmän kierroksia ennekuin ottaa kiinni. Sitten on vielä mahdollista ettei ole ihan piikissä alhaalta vaan olis vielä varaa ohentaa. Kokeilepa pitää 5s tyhjäkäynnillä ja sitten avata kaasua; jos ei lähde terävästi niin sitten on liian rikkaalla alhaalta (seosruuvi).
-
Joo toi pakari on vedetty äärimmilleen, se autto vähän. Paria kytkintäkin kevensi joitakin hieman liikaakin :))). Erillaisia säätöjä/säätäjää ollaan koitettu. Toi alavääntö on korjattu nyt sillä että kevensin hieman kytkintä, ja lämmöt 140astetta. Loppuen lopuksi se alaväännön puuttuminen ei paljoa haittaa, sillä sijoitus on mekaanikosta kiinni.
-
Ok, kuulostaa hyvältä :D
-
Mitä maksoi tuo mäntä/sylinteri sarja?
-
Kuinka kauan meni että sait sen sarjan, ja tilasitko Timo Jalakselta?
Kauan kesti ennen kuin jouduit uusimaan sisuskalut(monta litraa?)
-
Mäntä/sylinteri sarja makso 150e, mutta uusin laakerit samalla joten hinnaksi tuli 200e.
Ton sarjan ostin Timolta, vantaan kerhokisoissa. Noi sisuskalut vaihdoin 20l jälkeen, koska muuten alkaa
se kampiakselikin kulumaan ja Imatran kisoissa noi moottorin lämmöt
nousi turhan ylös (180astetta) ja se vei suuren osan moottorin tehoista pois.
-
Oletko kokeillut pidentää pakoadapterin ja pakarin väliä, se tuo alas vääntöä enemmän, tosin huipputeho voi vähän kärsiä. Entä kevyempi kytkin? Voisi lähteä paremmin kun on enemmän kierroksia ennekuin ottaa kiinni. Sitten on vielä mahdollista ettei ole ihan piikissä alhaalta vaan olis vielä varaa ohentaa. Kokeilepa pitää 5s tyhjäkäynnillä ja sitten avata kaasua; jos ei lähde terävästi niin sitten on liian rikkaalla alhaalta (seosruuvi).
käykö toi kaikkiin koneisiin. itellä sama ongelma. pitää huomenna kokeilla keventää kytkinpaloja. miten suosittelette sen tekemisen?
-
Oletko kokeillut pidentää pakoadapterin ja pakarin väliä, se tuo alas vääntöä enemmän, tosin huipputeho voi vähän kärsiä. Entä kevyempi kytkin? Voisi lähteä paremmin kun on enemmän kierroksia ennekuin ottaa kiinni. Sitten on vielä mahdollista ettei ole ihan piikissä alhaalta vaan olis vielä varaa ohentaa. Kokeilepa pitää 5s tyhjäkäynnillä ja sitten avata kaasua; jos ei lähde terävästi niin sitten on liian rikkaalla alhaalta (seosruuvi).
käykö toi kaikkiin koneisiin. itellä sama ongelma. pitää huomenna kokeilla keventää kytkinpaloja. miten suosittelette sen tekemisen?
Poraa siihen n. 3millisiä reikiä.