mikä noista kolmesta kannattais ostaa??
täs ois vertailu kysymyksiä
millä on paras kiihtyvyys ja huippunopeus??
kestävin??
hienoin??
mikä sopii parhaiten pihalle ja sora montulle?? :afro: :evil:
osta joku muu merkki :evil: esim.hobao traxxas. tai hpi,
onko kalliitakin ja paljoa kulkee??
saisko linkkejä :police:
Varmaankin näistä vaihtoehdoista Mad Force, varmaankin paras montulle. Kulkee aivan liikaa omaisuuksiin nähden ja kestävyydeltään ei paras vaihtoehto... Osat ovat aika mukavan kalliita, mutta eihän se haittaa jos rahaa on. Näistä suosittelen Mad Forcen uusinta mallia, mutta suosittelen katsomaan muita merkkejä.
PS. Täällä olisi ollut jo valmis aihe: http://rc10.fi/index.php?topic=21016.480
tuolt voi esim malleja hintoi katella
http://www.towerhobbies.com/
tuolt varaosia
http://www.liquidrc.com/
mutta mad forces on se hyvä juttu kun painaa kaasua se nostaa keulan ja muutenkin hieno kori
Just...
Pistäs hakuun HPI Savage vaikka ja kato mitä löytyy.
Traxxas T-max tai Traxxas Revo on myös hyviä hakusanoja.
Ja firmoja Hobbylinna Rc-sabe Medasec
Kyosho ehkä kannattaa unohtaa.
Ja sen verran viellä, että käytä hakua ensin, ja avaa uusi topicci vasta jos et haulla löydä kysymykseesi vastausta.
ja paljon maksaa esim se hpi savagen big block joka tuli googlen hausta???
aika iso ja hieno auto, puol metriä pitkä :shocked:
vaikka se hobbylinna. Vähän voisi itekkin panostaa tohon ettimiseen jos kerran halut on noin kovat.
sorry
:shocked:
joo ja älä vaan mee ostaa mfr:ää tällä hetkelläki kaverin korjauksessa kun startti on henki maailman vehe... ei oo menossa ku kolmas startti moottori,ja ne veto akselit ei kestä ajaa asfaltilla yhtään :wink: niin ja aikasemmin ollu toinenki mfr tosin moottori rikon takia...
Ei kyoshoa (tuli jo varmaan selväksi) Panostaisin HPI savageen tai Traxxas revoon. Ovat aika saman hintasia.
Lainaus käyttäjältä: finalfaster - 24.04.10 - klo: 22.21
mutta mad forces on se hyvä juttu kun painaa kaasua se nostaa keulan ja muutenkin hieno kori
Lähes kaikkien autojen keula nousee kun painaa kaasua...
Ja koreja tulee ihan joka tuutista...
:roll:
itsellä on ollut joskus sama ongelma :wink:
Lainaus käyttäjältä: vilzuh - 29.04.10 - klo: 19.43
Lainaus käyttäjältä: finalfaster - 24.04.10 - klo: 22.21
mutta mad forces on se hyvä juttu kun painaa kaasua se nostaa keulan ja muutenkin hieno kori
Lähes kaikkien autojen keula nousee kun painaa kaasua...
Ja koreja tulee ihan joka tuutista...
:roll:
itsellä on ollut joskus sama ongelma :wink:
koreista samaa mieltä, mutta ei nyt kaikket autot nosta keulaa kun madissa on 4wd siis neliveto ja melkein kaikki kamat (moottorin..jne) on laitettu taakse :evil:
Eipä se kone taia olla sen taaempana kuin muissakaan, esim. Savage.. Taka-akselin etupuolella.
tuli vastaan tuo Traxxas Nitro T-Maxx RTR ja aika hyvältä vaikuttaa ja kysyisin kannattaako ostaa katoin tolta medasecistä??
Osta savage 8) Keulii paremmin kun Mad Force.
Kannattaa selailla tuota "minkä auton ostaisin" aihetta läpi, jos sieltä löytyisi sopivaa.
Linkki -> Minkä auton ostaisin - Topic (http://rc10.fi/index.php?topic=21016.480)
Ja sulle voin sanoo et savage ei keuli madii paremmin.
Voin kolmen Savagen kokemuksella kertoa että savagekin keulii niin paljon että se ihan käy v*ituttamaan kun ajelee jollain pitävällä alustalla. Mielummin kiihdyttäisi kovaa kuin keulisi kokoajan ympäri. Mutta Savagea voin suositella, ja Traxxasin tuotteet vaikuttaa myös ihan asiallisilta.
Mun mielestä on kivempi ajaa kun keula pysyy edes jotenkin maassa. Itse voin suositella revoa ja t-maxxia. Traxxas on se joka kestää sitä mälläystä ihan rajattomasti. Ja vara-osat tulee nopeampaa kuin edes ehdit pieraista tuolta www.sabe.fi
Eli traxxas on mitä mä suosittelen , hpi:stä en sitten tiedä , mut kuuleman perusteella hyvä valinta sekin.
ostos ajatus muuttui traxxasin t max 3,3, ei se lopulta maksa kun jotain 150-200e enemmän,ja kysyisin tässä tapauksessa maksaako liikaa?
Kannattaa lukea kyseisten autojen topikkeja, savage on varmaankin ehdottomasti suosituin 1/8 monsteri maailmanlaajuisesti, eikä suotta. :wink: (ja siihen löytyy eniten viri ja blingbling palikkaa)..empä usko että löytyy kestävempää monsteria, 4.6 koneesta löytyy kulkua erittäin mainioisti ja niinpäin pois...
(silti suosittelisin harkitsemaan myös 1/8 truggy:jä)
Itse ostin Mad Force Kruiserin ihan sen "realistisuuden" vuoksi. Akselit ovat jäykät niinkuin monstereissa kuuluu ollakkin. Mulla ei tosin kokemusta muista monstereista ole joten ominaisuuksia en osaa verrata. Mutta tarkoitus nyt ei ole tuotakaan vakiokuntoon jättää, joten ajan myötä nähdään miten ajo-ominaisuuksien käy. Hinnalla tuota Kruiseria ei ole pilattu.
tuota joo...
katoin ja taas meinaa ostos vaihtua traxxas nitro rustleriin 3.3
ois kysymys..
Paljon siitä kannattais maksaa ja onko se hyvä :police:
ostakaa laatumerkkejä :afro:
sä luulet kyoshoo sellaseks? :lol:
Lainaus käyttäjältä: finalfaster - 24.04.10 - klo: 21.33
mikä noista kolmesta kannattais ostaa??täs ois vertailu kysymyksiä
millä on paras kiihtyvyys ja huippunopeus??
kestävin??
hienoin??
mikä sopii parhaiten pihalle ja sora montulle?? :afro: :evil:
näistä vaihtoehdoista paras on mad force ,Jos hienoa hakee niin mikä tahansa näistä kelpaa Kaapin päälle koristeeksi(Mfr:stä ei muuhun olekaan).
-HUOM.
GIGA CRUSHERISTA aloittelijan tulee pysyä kaukana (siinä tulee Kyoshon "laatu" tutuksi).
-inferno vissii kyoshon ainut Kunnon RC-vehje.
-Suosittelen Hpi savage x tai Mitä muuta merkkiä tahansa kunhan ei ole kyosho.
Lainaus käyttäjältä: vilzuh - 14.05.10 - klo: 12.53
sä luulet kyoshoo sellaseks? :lol:
no en, mutta kyllä kössil ajelee sen pari päivää
Sen oon itekki huomannu :laugh:
Lainaus käyttäjältä: vilzuh - 14.05.10 - klo: 12.53
sä luulet kyoshoo sellaseks? :lol:
Ja sä väität ettei ole..? :lol:
Kannattaisko perehtyä rc autojen historiaan ja nykypäivään, on toki erikseen nämä rtr pas*at mutta kyosholta löytyy kyllä tänäpäivänäkin(niinkuin ennenkin) huippuautoja moneen luokkaan. esim. inferno777/mp9, v-one rrr, evolva...
Foorumille tullut asiantuntija(ihan eka nicci varmaan..), jakaa "faktaa" heti: -inferno vissii kyoshon ainut Kunnon RC-vehje.
Kattelehan vähän vaikka kisatuloksia maailmalta, tältä vuodelta tai vaikka esim. viimeiseltä kymmeneltä vuodelta, c8:n maailmanmestaruus on taidettu voittaa 2000-luvulla kerran muulla autolla kuin kyosho evolvalla, myös 1/10 touring:ssa kyosho v-one rrr:llä on ajettu useampi maailmanmestaruus 2000-luvulla ja niin poispäin...(ei tuollaisia ajeta ihan millä vaan, vaikka kuka olisi ratin takana :wink: )
Eli kannattaisi ottaa asioista selvää ennenkuin jakaa tuota p*skaa faktana, toki jos ei itse paljon asioista tiedä niin tämän foorumin perusteella voi saada käsityksen että kyosholta löytyy vain pa*kaa(ja jotkut nuoret ilmeisesti luulee että saa foorumilla "rispektiä" kun jauhaa tuota pas*aa mistä ei siis itse paljoakaan todellisuudessa tiedä), täällä kun niin moni jaksaa itkeä asiasta ja jakaa tuota käsitystä vaikka mitään kokemusta ei löytyisikään, tai se on ainoasta polttiksesta, jota ei osattu käyttää..ja sekin löytyi aku ankan takakannesta.
Kumma kun ulkomaan foorumeilla ei ole keskustelu vastaavaa...no taitaa olla täälläkin niin että nämä "tietäjät" jotka jaksaa jauhaa tekstiä: kyoshot on p'skoja, He eivät ole muita kyoshoja nähneetkään/kuulleetkaan kuin ne jotka löytyy akkarista/ostoskeskuksesta vesipistoolien vierestä tms.(tekstit sen kyllä osoittaa)
Ja tää yksi jannu kyseli juuri ties kuinka kauan ja niiin monista autoista, suositeltiin vaikka mitä(esim. itse savagea yllä tai 1/8 truggyä), no lopulta dbx...ja kun joku dissaa niin kommentti: ajelee sen pari päivää. :roll: No lähetä tänne niin ei tarvi hävetä kun joku dissaa. :wink: Ja mä olisin voinut vaikka vuokraa edukkaasti Hong Nor x1 crt 1/8 truggyn, sillä olisi ajanut pari päivää vähän laadukkaammin, jos vain pari päivää tarve, olisihan tuon ehkä voinut myydäkin alle dbx:n ovh:n.
(ja kyösti ei kyllä ole ainoa joiden rtr autoissa olisi toivomisen varaa, voisi näistä "kunnon merkeistäkin" pari laittaa esimerkiksi(cen,TT), oma lukunsa on tämä harmaamuovinen, siitä kun muovikardaanit yms. paukkuu niin ei mitään, huippuja on. Joissain merkeissä saa olla vaikka liian lyhyet tukivarret/vetarit(tai ihan mitä vain) niin huippu on, onneksi ei ole kyösti, siitähän kuulisi foorumilla joka päivä seuraavat 10v.)
Tämän foorumin taso on kyllä laskenut kuin lehmän häntä parin viime vuoden aikana, nykyään täällä ns. sokeat taluttaa sokeita, bensanorsu keskustelu on asiallista/tietävää mutta muuten polttispuolella kun katselee vaikka vastauksia ongelmiin niin pääasiassa aloittelijat pätevät/arpovat vastauksia, antaen käsityksen niinkuin jotain tietäisivätkin vaikka hyvä kun on todellisuudessa saatu edes oma auto sisäänajettua/käyntiin.
ps. en ole mikään kyosho fanaatikko tai edes merkkiuskollinen, tykkään vain ajaa luokkansa huippuautoilla, niistä nyt vain on osunut käteen nuo mitkä allekirjoituksessa näkyy ja ärsyttää vain tuo: kaikki kyöstit p*skoja yms. yleistäminen ja muu p*skapuhe(ja yleensä tietenkin ilman perusteluja..no ei se naapurin isopoika varmaan kertonut niitä), mikä vielä tulee yleensä niiden toimesta jotka ei paljon asioista tiedä. Ja kyllä, itsenikin mielestä jotkut kössöt on luokattomia mutta ei läheskään kaikki ja onnettomat rtr autot ei ole ainoastaan kössön "tuotemerkki". Itse en juuri kyllä rtr autoja harrasta...
Sellasta, ei herneitä ja hyvät illanjatkot.
edit: no huh huh, ensi kerralla kirjoitan romaanin..lukemisen iloa.
En meinannu että rtr auto välttämättä huono valinta, sellainen oli itselläkin eka auto(pointti oli lähinnä ettei kannata yleistää koko merkkiä samanlaiseksi kuin joku 10 vuotta vanha huono rtr malli)Neuvomiseenkaan ei tietenkään tarvi olla vuosien kokemusta kunhan kirjoittaisi jotain informatiivista tms. "fiksua".(eikä sitä samaa jauhantaa joka sopii monen merkin huonoimpiin rtr:iin) Tuli kirjoitettua vähän sarkastisesti tms., ei ole tarkoitus ärsyttää ketään tms. :angel:
No tulipa paljon tekstiä.kyllähän tuossa koko jutussa oli asiaa,mutta ne mailmanmestaruus vehkeet on huomattavasti kalliimpia, mutta laatuhan maksaa ja kestää pidempään ja ei nyt harrastuksen alussa kannata ostaa mitään tonnin vehettä, mutta toisaalta saattaa halvemmassa innostus mennä osia ootellessa.
The Arska olen myös huomannut sen seikan että näihin Kyoshon autojen kysymyksiin ei tunnu kukaan vastaavan pro-miehistä. Todetaan vain olisit ostanut Hobaon jne, vaikka tietoa tuntuisi olevan. Itse yritän neuvoa mitä osaan, vaikka olenkin vielä aloittelija pro-miehiin verrattuna. Itsekin aloitin harrastuksen Kyosholla ja sen jälkeen kokeillut muita merkkejä. Jos olisi ollut joku neuvomassa ehkä olisin päätynyt johonkin toiseen autoon, mutta näin kävi, vaikka en juurikaan lue Aku Ankkaa. Silti joku jaksaa rakentaa sitä rtr autoa ja voi saada siitä ihan kelvollisen. Kaikilla ei ole varaa ostaa heti toista (sitä laatu) autoa, on pärjättävä sillä mitä on ja koettettava saada se toimimaan. Tässä linkki mistä saa kyoshon autoihin hiukan edullisempia osia ja Hop Up osia Esim MFR:n CVA:t noin puolet Suomen hinnoista:http://www.infernosonly.com/Kyosho_MFR_Parts_Spares_Options_and_Hopups_s/535.htm?searching=Y&sort=11&cat=535&show=30&page=6
P.s se toinen ongelma näiden sähköstarttien kanssa on se slipery kytkin, joka sijaitsee samassa osassa yksisuuntalaakerin kanssa, se on purettavissa. Sen voi purkaa ja putsaa esim elektrocleanerin kanssa, ja taas toimii vähän aikaa! Sen pitää olla niin tiukka että se just ja just luistaa käsin...
No arska on ihan oikeassa, kun omakin kyösti ihan ehjä ollut pääosin. Ja miettikää miksi autot hajoaa, isä ainaki sanoo aina: Huolla niin pysyy ehjänä.
Puhista ja huoltaa usein.
Kannattaa miettiä MISSÄ sillä ajaa, eikä sitä tehoa ja sillensä. Tehohan ei välttämättä aina ole se olennaisin asia autossa kun ajellaan vaihtelevassa maastossa, vaikka auton pitäisikin päästä esteistä yli ja ohi.
vissiin mfr:ssä on liian pieni moottori( 18 kone) ei jaksa liikuttaa monsteria..
jos siihen vaihtais moottorin isompaan esim 21:seen ja vaihtais osia laadukkaampiin niin kai siitä sais ihan ajettavan
anteeksi! väärä topic!
osta suoraan harjatan savage eli HPI savahe flux jos se ei keuli niin on ajajasta kiinni
http://www.youtube.com/watch?v=lwijY93phiA
Lainaus käyttäjältä: finalfaster - 15.05.10 - klo: 13.50
vissiin mfr:ssä on liian pieni moottori( 18 kone) ei jaksa liikuttaa monsteria..
jos siihen vaihtais moottorin isompaan esim 21:seen ja vaihtais osia laadukkaampiin niin kai siitä sais ihan ajettavan
Luulen ettei alkuperäinen voimansiirto kestä yhtään isompaa konetta, ilman että vaihtaa koko voimansiirron. Ajoominaisuudet ja alusta säädettynä on mielestäni MFR:n parhaat puolet. Päivittämällä vetoakselit CVA:ksi saa ne kestämään ja koneeksi vetokännisteinen esim O.S jolle K-kaupasta pitäisi löytyä moottoripukki. Eli .18 kone joka helpompi säätää ja kiertää enempi, eikä väännöllä riko paikkoja, kuten .21 kone luultavasti tekee.
Nii mutta jos vaihtaisi kaikki voimansiirron osat kestävämpiin
kaikki luulee että dst on huono, mutta todellisuudessa se on hyvä
Lainaus käyttäjältä: finalfaster - 14.05.10 - klo: 15.40
no en, mutta kyllä kössil ajelee sen pari päivää
Pari päivää sitten se oli huono ja tänään se onkin ihan hyvä, päätä !
niin siis yleisesti jos menee rikki monta kertaa ja rahaa menee niin kyl se rupeaa tuntumaan huonolta, mutta jos se vain kestää( siis jos ajaa ettei törmää)ja yleisesti kyl se tuntuu hyvältä.kyl kössi on laatua tietenkin riippuu mallista
ne infernot on vissii aika hyviä
nonniin
ostin dst:n en kadu
Itsellä on dbx enkä kadu. paitsi sitä että isommat renkaat on hyvä ostaa ettei tarvii koko ajan irroitella kiviä vanteista
Lainaus käyttäjältä: finalfaster - 18.05.10 - klo: 15.54
nonniin
ostin dst:n en kadu
Katotaas mikä on katumus aste kun auto on ekan kerran rikki ja osia pitäisi saada......
Soitat myyjäliikkeeseen joka sanoo että valitettavasti ei ole Suomessa juuri tuota osaa (yleensäkkään mitään kyoshon rtr osia) mutta tilataan Ruotsin keskusvarastolta seuraavan tilauksen yhteydessä, menee noi kaksi-neljä viikkoa valitettavasti.
Sitten kun osan saat, ajat sen kerran ja se hajoaa ja uudestaan sama ruljanssi edessä.
Samaan aikaan HPI tai Traxxas mies kerkiää hajoittamaan ja tilaamaan osansa Suomesta viisi kertaa.
Kyoshon oikeisiin kilpa-autoihin, joilla ihan kilpaakin ajetaan löytyy kyllä Suomestakin osia.
No ei tunnu laatumerkkeihinkään saavan osia! RC-Garagesta ei ainakaan saa tilattua yhtään mitään. Olen Garagen nettikaupasta tilannut osan jo monta kuukautta sitten ja soittamalla olen tilannut, mutta ei näy osia vielläkään. En mainosta Kyoshoa mitenkään, mutta kyllä siihen useasti osat löytyy hyllystä.
Jos joutuu 2-4 viikkoa odottamaan niin kannattaa harkita josko ostaisi osansa muualta, itse odottelen saman merkkisiä osia 2-4 päivää jos ei ole hyllyssä.
No kyllä se odottaminen on tuskaa, mutta ei välttämättä auto mene rikki kun se riippuu ihan miten ajaa ja missä.jos joku tietty osa menee eniten rikki niin voi sitä osaa tilata enemmän kerralla tai sitten tehdä tai tilata sen osan kestävämmästä mateeriaalista
Kai minustakin pian tehdään täällä Kyoshon mainosmies mutta itsellä ei ole ko. merkistä lainkaan niin huonoja kokemuksia kun moni täällä antaa ymmärtää. Tällähetkellä inferno ve tallissa ja olen tyytyväinen, ollut myös mad force, drx subaru, MFR ja lazer silti olen eniten korjannut Traxxasin Stampedea ja mini revoa, vähiten eli en lainkaan on tullut korjailtua Hpi:n Savage Fluxia :wink:
Lainaus käyttäjältä: TheArska - 21.05.10 - klo: 19.57
Jos joutuu 2-4 viikkoa odottamaan niin kannattaa harkita josko ostaisi osansa muualta, itse odottelen saman merkkisiä osia 2-4 päivää jos ei ole hyllyssä.
Lueppas ihan ajatuksen kanssa tuo minun aikaisempi viesti, ja varsinkin se viimeinen lause.
Kilpa vehkeisiin mitä sinunkin allekirjoitus vilisee, ne varosa toimitukset on aina kyosholla toimineet.
Koska niillä kilpa vehkeillä tehdään se maine, millä myydään aku ankan takakannessa rtr kuraa.
Jos sinulla kyoshon rtr vehkeestä jotain hajoaa, ja sitä ei Suomesta löydy, niin myyjäliike/maahantuoja ei sitä yksittäistä osaa Ruotsista tänne tilaa, vaan odottaa että on suurempi tilaus kerralla.
Ja tästä on ihan omakohtaista kokemusta.
Kyllä, tuli luettua jo ensimmäisellä kerralla. Puhuin itsekin siitä jos tavara ei ole hyllyssä, oletin että niin rtr kuin kit autojen osat tulee samasta paikasta eli sieltä ruotsista ja ainakin jotkut liikkeet(varmaankin aika liike kohtaista..?) ovat tehneet ainakin kesä aikaan kaksi tilausta viikossa ruotsiin. Sillä tuo kommentti ja ihan hyvässä hengessä. :angel: ja on rtr kyoshokin(ja mini z) tullut omistettua(ja pariin muuten "tutustunut").
En tiedä sitten oisko rtr osien saannissa se ero...pitääkö ne niitä suhteessa kulukkiin vähemmän siellä keskusvarastossa. Mutta yllä olevasta kyllä käsitin että ongelma on se että suomeen tilataan liian harvoin.
Kaipa tuo on liikekohtaista kuinka usein tilataan(ja se on varmaan eri asia jos ruotsista on loppu, itsellä näin ei ole käynyt), kuten kirjoitin kannattaa kokeilla jotain muuta jos noin kauan kestää, itse kuitenkaan ei ole ollut ongelmia, esim. tietonikkaria(myy useampaa merkkiä) tullut käytettyä.
Itsekään en mikään mainosmies ole(tuo aikaisempaan viestiin viitaten ja joo, hyvää/huonoa löytyy monelta merkiltä, näin se menee...),moni allekirjoituksen auto on vain tullut suhteessa huokeasti vastaan kun etsinyt sen tyyppistä ja monesti merkin/mallin minkä omistanut tms. topikkiin vaan tulee kirjoitettua mielipiteitään/kokemuksia.(niitä merkkejä on aika monta, joukossa(todella)paljon pahempiakin pettymyksiä kuin rtr kyosho :grin: )
Taitaa olla jo niin sekava teksti että parempi mennä nukkumaan. :shock:
Minäkään en ymmärrä miksi ihmiset niin vihaamalla vihaavat kössiä, itse aikoinani aloitin sen autoilla ja olin hyvin tyytyväinen(en tiennyt, että on parempiakin). On paljon merkkejä mualimalla, jotka tekevät niin kehnoja autoja, että kyosho näyttää laatumerkiltä...
En myöskään ymmärrä ihmisiä, jotka loukkaantuvat siitä, että kaupalla ei ole varaosia varastossa. Jokaisella kaupalla on aivan järjettömät rahat kiinni varaosissa, paljon enemmän, kuin autoissa. Ja sekin vain siksi, että joku "voisi" ostaa ne.
Että semmonen vuodatus oli ny pakko tehä(sori jos meni OT)
Ajelin gallonan verran mfr:llä, ja ei oikein pahaa voi autosta sanoa. Ainoat asiat mitä meni rikki, oli koneen yli menevä turvakaari (riittävän monta lippaa) ja starttiboksi alkoi päästämään tulpalle täyden jännitteen. Konekin toimi ihan ok, varmaan jos olisi oikein osannut säätää niin olisi saanut vielä lisää kisua.
Kuitenkin aika rajusti pyörittiin ympäri joka akselin suunnassa, niin ei mennyt tukivarsia iskareita, ei mitään.
Mahdollisuus olisi toki ollut, sillä ylätukivarsien ruuvit löystyivät pikkuhiljaa, ja jos niitä ei olisi huomannut kiristää, niin ennenpitkää olisi toinen pää irronnut ja vääntänyt toisen laidan poikki.
Tuleekin mieleen että kyöstiä kun markkinoidaan siten että aika nuoret niitä hankkivat, niin olisiko huono maine suurelta osin huollon puutetta? Ajetaan vaan niin kauan kuin auto liikkuu, ja sitten kun jotain hajoaa niin todetaan että p*ska oli, meni rikki...
Ei osata seurata auton kuntoa ja ennaltaehkäistä vaurioita.
Nyt on Inferno VE tulossa, katsotaan mitä sen kanssa seuraa...
Lainaus käyttäjältä: rmakez - 27.05.10 - klo: 09.08
Tuleekin mieleen että kyöstiä kun markkinoidaan siten että aika nuoret niitä hankkivat, niin olisiko huono maine suurelta osin huollon puutetta? Ajetaan vaan niin kauan kuin auto liikkuu, ja sitten kun jotain hajoaa niin todetaan että p*ska oli, meni rikki...
Ei osata seurata auton kuntoa ja ennaltaehkäistä vaurioita.
Nyt on Inferno VE tulossa, katsotaan mitä sen kanssa seuraa...
No toi huollon puute kuulostaa siltä, joka aiheuttaisi hajoamiset.
Käyttäydytään tyyliin; Oho, meni rikki! Hei se liikkuu vielä! Ajetaan lisää! *CRASH*
aika moni sanoo kössiä huonoks ilman kokemustakin ja toinen syy on että muutkin sanoo
Lainaus käyttäjältä: finalfaster - 29.05.10 - klo: 14.54
aika moni sanoo kössiä huonoks ilman kokemustakin ja toinen syy on että muutkin sanoo
Mut moni sanoo huonoks myös kokemuksesta...
jotkut on ostanu käytetyn ja se on menny rikki ajajan takia jos vaikka ajanu puuhun ja sit osia ootellu sen viikon joka on ootellessa pitkä aika.tai ostanu muuten vaan huonon auton
kokeilin eilen ottaa kilpaa gigalla ja dst:llä.dst oli nopeempi noin 50m suoralla ja oli siin jotain puol metriä väliä
On se viikkokin pitkä aika.Sabesta jos Traxxas osia tilaa ennen klo 12, on osat postilaatikossa seuraavana päivänä.
Miksei atala toimi noin... :angry:
Aina kun olen mennyt osaa hakemaan Atalasta niin aina on ollut hyllyssä.
Missäpäin Suomea? Ainakin raisiossa on hyvin pieni määrä mitään, nyt on tälläkin hetkellä tilauksessa pääratas... Viime sunnuntaina kävin hakemassa, torstaina tai perjantaina pitäisi tulla täydennyskuorma. Ei tullut tällä viikolla. :angry:
Tampereen Atalassa ( Vuolteenkatu 20 ) on osia hyvin hyllyssä. Tänäänkin ostin pakotiivisteen.
menee taas vähän offtopiciksi mutta, onkos sieltä mahdollisuutta tilata mitään esim. postilla?
En tiiä, soita ja kysy!
PS. Ostin sieltä pari päivää sitten päärattaan. :lol:
ja sanokki viel et se oli viimene ratas... :evil:
vois pistää s-postia sinne atalaan, siihen ne sentään vastaa.
Kannattaa ihan soittaa... :azn: