Nonii vihdoinkin
se Asson uusi turisti on valmistunut myyntiin. :mrgreen:
http://67.199.85.166/ae/tc6/tc6_home.php
Red rc artikkeleja Tc6:sta
http://events.redrc.net/2010/06/new-in-the-pits-associated-tc6/
http://www.redrc.net/2010/08/team-associated-tc6-touring-car/?utm_source=feedburner&utm_medium=feed&utm_campaign=Feed%3A+RedRc2+%28Red+RC+-+RC+Car+News+DF%29
Näyttää aika hyvältä, mutta ei vielä Suomessa saatavilla.
Uutta:
-Pohjalevy
-Koko painopiste on siirretty keskemmälle ja matalammalle.
-Etugeometriaa on muutettu
-Uudet iskarit
-Iskaritorneissa edessä 6 säätökulmaa ja takana 7.
-Ylädekkiä muutettu
-Kaikki bulkit samanlaisia. Eli yksi riittää varaosaksi.
LainaaUutta:
-Pohjalevy
-Koko painopiste on siirretty keskemmälle ja matalammalle.
-Etugeometriaa on muutettu
-Uudet iskarit
-Iskaritorneissa edessä 6 säätökulmaa ja takana 7.
-Ylädekkiä muutettu
-Kaikki bulkit samanlaisia. Eli yksi riittää varaosaksi.
Lisäksi Asson sivujen mukaan "Optional Parts needed"-listalla oli myös "Silicone Diff Fluid" oten voidaan heittää villi arvaus, että autoon olisi ilmaantumassa ratasdiffi.
Tämä siis näkyi alkuperäisessa "Press releasessa", sitä ei kyllä enää näkynyt uusilla Asson sivuilla. Ja kuvista päätellen autossa on kuuladiffit paikoillaan.
No eiköhän se uusi kiesi sieltä Amerikan mantereelta tännekin saada, vielä on hyvin aikaa harjoitella sitä kaunista kirjettään joulupukille :grin:
Auto saapuu näköjään suomeen kuukauden päästä.
:tongue:
Eikä oo pahan hintanen :shocked:
http://rc10.fi/index.php?topic=50345.0
Uusi, tai pitäisikö sanoa päivitetty TC6.1 on näkynyt Jenkkilän sivustoilla jo jonkin aikaa, mutta sain kuulla, että niitä Suomeenkin saa ottamalla Hobbylinnan Mikkoon yhteyttä.
Uutta tässä autossa vrt TC6 :
Ripustuksen osat: C-paloissa casterkulma ja takahubien auraus vaihdettavissa puslilla.
Tukivarret: kolme asentoa iskarille.
Kallistuksenvakaajat: pianonlangat vain tukivarresta bulkkiin, bulkkien välissä alumiinitanko.
Ratasdiffi taakse kitissä, eteen oikea spooli slipperispoolin sijaan.
Pyöränlaakerit nykyään mainstream-kokoiset 10*5*4mm, vetareita sorvattu milli.
Ripustuksen osissa kuulopuheiden mukaan käytetty kovempaa (kestävämpää) muovilaatua.
Kutosellakin kerkeää komeesti, tuskin tässä takapakkiakaan otetaan. Oma auto on jo tilauksessa.
Jyrki Lehto
ATAK/UA