Onkoha kukaan mahtanu nähdä traxxas stampedeen metallisia spurreja? Vastatkaa heti ku ootte lukenu viestin loppuun!
Tälläisen kysymyksen voi esittää Stampede auton omassa topikissa,
eikä turhaan luoda uutta topikkia.
Toni
Lainaus käyttäjältä: Penkku-99 - 02.10.10 - klo: 19.11
Onkoha kukaan mahtanu nähdä traxxas stampedeen metallisia spurreja? Vastatkaa heti ku ootte lukenu viestin loppuun!
On, mutta ei tee mitään, kuluu turhaan hyvät pinjonit, ja se spurrikin on aika lyhyt ikäinen, lyhytikäisempi kuin muovinen, jos 48 jaolla olevista puhutaan.
Lainaus käyttäjältä: Penkku-99 - 02.10.10 - klo: 19.11
Onkoha kukaan mahtanu nähdä traxxas stampedeen metallisia spurreja? Vastatkaa heti ku ootte lukenu viestin loppuun!
Allekirjoituksesi voisit vaihtaa tälläiseksi "en osaa säätää spurrin ja pinjonin väliä oikein, joten syytän omasta kädettömyydestäni muovista spurria"
Ja sitten tietoa spurrin säätöön.....
Laita ihan A4 piirustus paperista suikale spurrin ja pinjonin väliin kun kiristät moottorin paikalleen kiinni.
Kiristyksen jälkeen paperi pois välistä, ja sinulla on hyvin säädetty spurrin ja pinjonin väli.
Ja muovinen spurri kestää kyllä harjattomat ja 3s lipotkin, jos myös slippery on säädetty luistamaan edes vähän, eikä pistetty gorilla otteella kiinni.
Tai moottorin etulaakeri on loppu...
Muovinen spurri on paljon helpompi vaihtaa kuin joku ratas laatikon sisältä. On hyvä pitää jotain helposti vaihdettavaa j edullista osaa "sulakeosane"
Ennemmin Spedestä vetarit katkee, kuin spurri hajoaa.. mikäli siis välys on oikein säädetty.
Eikä nekään, jos antaa slipperin suojata! Koko slipperin ideahan on luistaa jos voimapiikki on isompi kuin muu voimansiirto kestäisi.
Nestekytkintä vaan kehiin jos kaasu on on/off tyylinen
Huhhuh, onpas harvinaisen informatiivinen otsikko keksitty tällekin (täysin turhalle) uudelle aiheelle.
Oikeasti, opetelkaa käyttämään hakua ja kirjoittamaan aiheeseen liittyvään keskusteluun.
Stampedestakin (http://rc10.fi/index.php?topic=4675.0) löytyy 233-sivuinen tietopläjäys jo valmiiksi foorumilta.