RC10.FI

Kilpailut => Tulokset => Aiheen aloitti: VesaK - 29.12.03 - klo: 15.42

Otsikko: LRP Masters 2004
Kirjoitti: VesaK - 29.12.03 - klo: 15.42
LRP Masters -kisan info näkyy tulleen jo pari viikkoa sitten.
http://www.msc-eppelheim.de/index2.html

Englanninkielisessä infossa sivun 4 lopussa on listattu 20 kärkinimeä, joilla arvellaan olevan mahdollisuuksia viedä pokaali. Kuusi näistä näkyy olevan Suomi-poikia :D

Minkälainen kööri täältäpäin mahtaa olla tällä kertaa lähdössä? Pääseekö Juho puolustamaan mestaruuttaan?
Otsikko: LRP Masters 2004
Kirjoitti: jarkkom - 29.12.03 - klo: 15.57
Batteries:
Maximum of 6 cells in Sub-C size and either NiCd- or NiMH-technology may be used. Cells have to be in the manufacturers
original heatshrink and be commercially available in the spirit of the sport, any kind of prototype or pre-production cells are
illegal.

Monellakohan kisailijoista akut täyttävät nuo vaatimukset? :)
Otsikko: LRP Masters 2004
Kirjoitti: Mr Cale - 29.12.03 - klo: 16.52
Todennäköisesti kaikilla, jos säännöissä niin sanotaan... Kysehän on kennotyypeistä.
Otsikko: LRP Masters 2004
Kirjoitti: jarkkom - 29.12.03 - klo: 18.42
Mielestäni yritin jo hailaittaa tota boldina olevaa tekstiä, mutta kerta kiellon päälle  :wink:
Otsikko: LRP Masters 2004
Kirjoitti: Mr Cale - 29.12.03 - klo: 19.21
Ymmärsin kyllä - vai ymmärsinkö väärin?

Eli kaikki ajavat kennotyypeillä, joita on kaupallisesti saatavilla. Ei tuossa mielestäni ole mitään epäilyttävää.

Saa vääntää rautalangasta. ;)
Otsikko: LRP Masters 2004
Kirjoitti: jarkkom - 29.12.03 - klo: 19.28
Ajattelin, että niitä samanvolttisia kennoja joita kisaajilla on kisassa olisi kaupassa myytävänä.

OK, turha aihe mutta pääsinpähän vänkäämään...
Otsikko: LRP Masters 2004
Kirjoitti: Mr Cale - 29.12.03 - klo: 19.32
Näin ajattelinkin ajatelleesi. Nuo jännitteet tuolla tarkkuudella kun eivät vaan ole tyyppiominaisuuksia vaan enemmänkin yksilöominaisuuksia.