RC10.FI

Yleiset => Polttisautot => Aiheen aloitti: DigitalRulez - 29.12.03 - klo: 21.27

Otsikko: TTR SSR Rally Subaru/alottelia
Kirjoitti: DigitalRulez - 29.12.03 - klo: 21.27
Oisko tollanen vekotin alottelialle hyvä?
http://www.jr-hobby.com/shop/catalog/product_info.php?products_id=253&osCsid=6da1a171c2af1c66ec73ffd023f89fa3
Otsikko: TTR SSR Rally Subaru/alottelia
Kirjoitti: hannu_s - 29.12.03 - klo: 21.48
No miksi ei? Onhan tuo RTR malli kuten Kyoshon vastaava.
Ja itseasiassa paremmilla mausteilla kuin kyoshon pure tenit.

Mutta tuommoisella ihan eka kertaa ajettaessa pitää olla varovainen... Voipi lipsahtaa helposti hanskasta :mrgreen:

Kuten minulla on pure tenin keula aika pahassa kunnossa :roll:
"Vähän" Jälkiä isännän työpaikan tiiliseinistä :mrgreen:  :roll:
Otsikko: TTR SSR Rally Subaru/alottelia
Kirjoitti: Mika R - 29.12.03 - klo: 22.12
näyttää ralliautolta? kaksivaihteinen on mukava lisä polttikseen mutta rattaiden kulumiseen on syytä varautua ja puhtaaseen ajoalustaan muuten menee helposti sököksi. eli asfalttipeli. kardaaniveto on plussaa, kestää hihnaa enemmän kiviä ym. mainittu nopeus 85 kmh kuulostaa myös hyvältä mutta kuulostaa että tulee kiihtyvyyden kustannuksella kuten yleensä näissä RTR autoissa (traxxas 4-tec ym)
Otsikko: TTR SSR Rally Subaru/alottelia
Kirjoitti: DigitalRulez - 29.12.03 - klo: 23.49
Voisimpa ehkä ottaa tuon ARR koska siinä oppis samalla korjaamaan noita härveleitä. Eli toi ei ilmeisesti sovellu hiekka kentälle ajettavaksi? Oisko jotain monsterii tyyppistä saman hintasta settiä tarjolla. Kestääkö ne paremmin? Missään ihan korvessa tuskin ajan kun pk:n seudulla asustelen. :D
Otsikko: TTR SSR Rally Subaru/alottelia
Kirjoitti: blenheim - 30.12.03 - klo: 09.42
Siis kaverilla on kaksportanen ja ajaa hiekalla, ei pienintäkään kulumaa (maalit vaan lähteny) rattaissa havaittavissa. Ja jos uhkaa kulua niin siitä väsäämään koteloa vaihteelle!
Otsikko: TTR SSR Rally Subaru/alottelia
Kirjoitti: Mika R - 30.12.03 - klo: 10.18
Allright. Hiekkakentällä saattaa kestää just ja just, riippuu tietty autosta ja vaihteen suojauksesta. Onhan noissa ralliautoissakin (esim TR ja LandMax) vaihteen mahdollisuus mutta suositus on niissäkin pääosin asfaltille. Kotelo on vähän niin ja näin, yleensä jää kuitenkin joku reikä josta kivet menee sisään ja sitten kotelon takia ei kivet tule ulos ja rikkoutumisen riski kasvaa. Itse ostaisin kitin, koska kasaaminen ON hauskaa ja tärkeä osa hommaa. RTR on hätähousuille/kädettömille.
Otsikko: TTR SSR Rally Subaru/alottelia
Kirjoitti: hannu_s - 30.12.03 - klo: 11.28
Niin. Itsekkin ostin pahimpaan kuumeeseen Redi setin vaikka kitin kasaamisessa ei olisi ollut ongelmaa :wink: Noh, seuraava on kitti :wink:
Otsikko: TTR SSR Rally Subaru/alottelia
Kirjoitti: DigitalRulez - 30.12.03 - klo: 17.14
Mitä jos vedän jesarii täyteen koko auton.  :D
No voi prkl ei sellasta sitten voi hankkia niin suositelkaa jotain monsterii
Otsikko: l
Kirjoitti: Esko Joonas - 14.02.04 - klo: 18.17
kahella tyypillä on tosta kone palasina ja muutenki huonossa kunnossa ei kannatte ja voi olla aloittelialle vähän raisu peli
Otsikko: TTR SSR Rally Subaru/alottelia
Kirjoitti: Zoikka - 14.02.04 - klo: 18.30
Esko Joonas, ei kai vaan oo unohtunu sisäänajo niillä tyypeillä tai laittanu jonku 2L tankin tai ajanu pelkkää p*skarinkii tai jättäny pakkaseen jäähtymään tai ajanu jollai huonol polttoaineel? :P
Otsikko: joo
Kirjoitti: Esko Joonas - 14.02.04 - klo: 19.59
joo emt ei ne mitää sanonu. ei tee koneelle kyllä hyvää jos ei aja sisään tai jättää ulos jäähtymää
Otsikko: caca
Kirjoitti: Esko Joonas - 14.02.04 - klo: 20.01
mä aattelin kans tota autoo mut emt monsterin ois kivempi mulle. ajan kato pölysessä ja hankala kulkusessa maastossa
Otsikko: joo
Kirjoitti: EERO - 14.02.04 - klo: 20.25
onko kannattava ostos asfaltti ja lumi ajoon? mitens on vaihteisto kestäny entä kone
Otsikko: TTR SSR Rally Subaru/alottelia
Kirjoitti: Kettu - 26.02.04 - klo: 18.45
a