RC10.FI
Yleiset => Sähköautot => Aiheen aloitti: -rcmv- - 09.07.11 - klo: 18.39
-
Miten tuon akun lämpötilaa vois ajon aikana laskea kun akku menee ajon aikana tuli kuumaksi?
-
miten ton tekstin pystyy laittamaan tuonne alas kun sulla lukee jotaa että ei riemulla rajaa ku spedellä ajaa ja kumi palaa ???
-
Elä aja koko akkua putkeen.
-
Miten tuon akun lämpötilaa vois ajon aikana laskea kun akku menee ajon aikana tuli kuumaksi?
Jos kyseessä lipo akku, niin pienemmän moottorin vaihto nykyisen tilalle taitaa olla ainoa vaihtoehto.
Jos lipo lämpenee tulikuumaksi ajon aikana, niin ei enään olla turvallisilla vesillä.
-JSJ
PS: Allekirjoituksen voi vaihtaa profiili asetuksista.
-
miten ton tekstin pystyy laittamaan tuonne alas kun sulla lukee jotaa että ei riemulla rajaa ku spedellä ajaa ja kumi palaa ???
Profiili ja allekirjoitus.
-
Miten tuon akun lämpötilaa vois ajon aikana laskea kun akku menee ajon aikana tuli kuumaksi?
Jos kyseessä lipo akku, niin pienemmän moottorin vaihto nykyisen tilalle taitaa olla ainoa vaihtoehto.
Jos lipo lämpenee tulikuumaksi ajon aikana, niin ei enään olla turvallisilla vesillä.
-JSJ
PS: Allekirjoituksen voi vaihtaa profiili asetuksista.
On nimh akku ja en aja kun ehkä 5 min niin akku on jo kuumana. :undecided:
-
Juu u,akun kennon päältä muovit revenneet kuumuudestä,onko akku entinen?
-
se on ylivälitetty tai sitten akku pahasti alimitoitettu virrantarpeeseen nähden.
ylivälityksellä tarkoitan liian pitkiä(=raskaita) välityksiä.
-
se on ylivälitetty tai sitten akku pahasti alimitoitettu virrantarpeeseen nähden.
ylivälityksellä tarkoitan liian pitkiä(=raskaita) välityksiä.
Luulempa että on liika isot väli 23 ja 86 spur
Tulossa 19t pinjoni