Sattuipa tilaisuus, että järjestyi työmaalle 500 neliömetriä vapaata lattiatilaa...
Ystäväni tuli käymään korjaamollani, piti Schumacheri saada säätöihin ja kaasuteltua sisäänajo. Ikäänkuin minä noista jotakin ymmärtäisin, mitä nyt sen vähän, mitä omalla SuperKyöstillä vähän suditellut. Itse olen siis keskittynyt noiden isompien autojen ruuvailuun.
Siinä sitten käyteltiin schumacheria, kaveri ajeli p*skarinkiä pölyisellä lattialla. Liukasta oli. Mutta ihmeen hauskaa.
Pian siinä sitten lakaistiin pölyiselle betonille ajouraa. Ajouran merkkaamiseksi lattialle viriteltiin keiloja, vaaralliset kohteet pehmustettiin pahvilaatikoilla, SuperKyösti elvytettiin naftaliinista, soitettiin vielä yksi harrastaja paikalle. TS. Karkasi mopo lapasesta.
Valitettavasti oma pikku sisäratamme valjastetaan isommille autoille ihan tässä lähiaikoina, mutta saattaahan tuossa käydä niin, että ennen sitä vielä nitro käryää toisenakin päivänä täällä...
Pitänee puuhata paikalle videokamera, ajolinjat ovat betonilla tuollaisella kisapelillä jokseenkin sensaationhakuisia, saisi aikaiseksi näyttävää videomateriaalia...
Niinjoo, ajelen siis Mikan vanhalla Kyöstillä, sopii drifting-tyyliseen ajeluun jopa minunlaiseni hienomotorisesti rajoittuneen aloittelijan käsittelyssä.
Tälläistä täällä asvaltin kuivumista odotellessa...
Nii, sitähän määkin mietin... kumpaan kuulus... Ois niiku vähä siisti päästä tollaseen puolen hehtaarin halliin ajaa talvella :mrgreen:
Editoin pikkusen otsikkoa.
Kyllä tuo aika pieni rata on tuollaselle autolle, mutta kesää odotellessa kelpasi enemmän kuin hyvin paremman puutteessa.
Lisäksi oma rata = omat säännöt = ei sääntöjä. :D
Mitä enemmän luistoa sitä hauskempaa on... 8)
Se vasta siistiä olisikin, jos pääsisi jonkun "yksityiseen" skeittihalliin sudittelemaan monsun, truckin tai buggyn kanssa :D