Lopputulokset M2-10 1 Petri Ström 2 Jani Hovi 3 Jarno Siltanen 4 Marko Eklund 5 Riku Tolonen 6 Joona Haatanen 7 Heikki Valtonen 8 Mikko Laitinen 9 Jani Latvala 10 Marko Mikama 11 Joseph Quagraine 12 Harri Peltomaa 13 Sami Salmela 14 Henry Tanskanen 15 Niko Vuorenmaa 16 Tero Pajala 17 Matti Peltoniemi 18 Jarmo Halme 19 Matti Räsänen 20 Mikko Heikkilä 21 Jari Itävuori 22 Jarkko Hyvärinen 23 Henry Kanerva 24 Heikki Sorri 25 Tommi Sampo 26 Sami Wiik 27 Jari Toivonen 28 Ville Aalto 29 Antti Silvennoinen 30 Hannes Linnanen 31 Olli Viitanen 32 Kari Kuusisto 33 Touko Silpola 34 Juho Hattunen 35 Jarno Halonen 36 Oskari Mäki 37 Petteri Langenoja 38 Joonas Hyvärinen 39 Jarno Gabrielsson 40 Henri Huuskonen 41 Marko Tetri 42 Asmo Jakorinne 43 Isto Lehtinen M4-10 1 Joseph Quagraine 2 Karri Salmela 3 Petri Ström 4 Viljami Kutvonen 5 Markku Honkanen 6 Lari Jäppinen 7 Mikko Laitinen 8 Arto Heinonen 9 Miikka Rahikainen 10 Jani Hovi 11 Henri Valtonen 12 Niko Vuorenmaa 13 Tommi Sampo 14 Matti Eskelinen 15 Miikka Kauttu 16 Jarmo Halme 17 Jarkko Hyvärinen 18 Max Mört 19 Antti Silvennoinen 20 Miro Simonen 21 Juho Hattunen 22 Sami Huhta 23 Heikki Suontausta 24 Heikki Sorri 25 Kari Kauppinen 26 Mika Kettunen 27 Ville Aalto 28 Kari Kuusisto 29 Antti Riihinen 30 Jani Niemenmaa 31 Antti Turtiainen 32 Tommi Haapasalo 33 Matti Jokelainen 34 Ilari Langenoja 35 Asmo Jakorinne 36 Riku Akkanen 37 Riku Niemenmaa 38 Antti Nurmikumpu 39 Jani Mäkinen 40 Niko Bäckman
|
Isot kiitokset PRCAn porukoille. Huippukisat ja -puitteet, oli ilo skabailla.
Kiitos järjestäjälle hienoista puitteista kisailla. Meni kyllä taas leveliä korkeammalle järjestelyt WJ kisoissa... kaikki pelas buffaa myöden. Rataprofiili oli mukava ja pito hyvin hanskassa.
Omat reisingit meni yllättävän hyvin kun TQ lohkesi molemmista luokista. Ansmannin tuuppi toimi kuin kello ja joka lähdöstä napsahti nollat tauluun :afro: Shumin cat3 kulki myös mukavasti mutta takadiffi löysty ekassa finaalissa ja sitähän en tajunnut joten toisen finaalin lämmittelyssä se sit antautu kokonaan. Tuli kuitenkin pyörityä muiden mukana maaliin. Kolmanteen finaaliin uudella diffillä ja homma toimi taas niinkuin piti mut oma kädetys jätti kolmannelle tilalle. Kiitos kanssakilpailijoille hyvistä väännöistä. Kiitos Miikkalle nopeesta diffi rempasta ja onnittelut hienosta ajosta! Kiitos myös Rceet.net & RCM.fi.
-Goldi
ISO käsi hienoista kisoista ja järjestelyistä!
+++Rata
+++Buffetti
+Järjestelyt
+Oma ajo harjoituksissa
+Oma ajo finaaleissa
+++Joonan ja Toukon ajaminen!
+++Josen ja Salmelan Samin taistelu toisessa tuupin B-finaalissa. :grin:
-Oma tekeminen alkuerissä...... (vika ei ole suuri, mutta kun se on päässä)
Suuri kiitos kaikille mahdollisille, joiden ansiosta saatiin noin hienot tilat kisailuun. Rata oli iso ja hyvin valaistu.
Aluksi hirvitti paljas rata, mutta kyllähän siellä pitoa sopivasti oli. Jäi ne kaatumiset paljon vähemmälle ja taisi siinä toisessa tuupin B-finaalissa tulla ensimäinen puhdas vitonen :) Erityisesti pidin tupla hyppyristä, joka sopi omaan ajoon hyvin.
Kiitos buffettiin muonituksesta/kahvituksesta ja Racers RC Shopille tavaran toimituksesta perjantaina.
Hieno kisa alusta loppuun erittäin hienolla radalla. Suuri kiitos Rikulle ja koko PRCA'n porukalle järjestelyistä.
+++ Junnujen ( Joonan ja Janin ) ajo finaaliin.
Muutamia fotoja kisasta ja varikolta: http://bridge.kuvat.fi/kuvat/Wj%201%202011-2012,%20Nokia/ (http://bridge.kuvat.fi/kuvat/Wj%201%202011-2012,%20Nokia/)
Kiitoksia kisoista...oli hienot puitteet...Hyvä Tampesteri...
Ja sitten muutamia räpsyjä kisoista...
https://picasaweb.google.com/110833073760469557685/WinterJumps1?authuser=0&authkey=Gv1sRgCOebjNOwlfml2gE&feat=directlink
Kiitokset hyvistä kisoista. Rata oli loistava, ei mitään liian teknistä ja varsinkin nelkulla huippu päästää, oli sitten iskareita tai ei :afro: Ongelmia oli omaan makuun jo hieman liikaa tekniikan kanssa....melkein joka erässä kummankin auton kanssa...
Onnittelut Joonalle isojen poikien joukkoon siirtymisestä!
Kiitos kisoista Nokian pojille!
+Rata oli suorastaan voistava
+Pienintäkään teknistä murhetta ei ollut koko päivänä
+Goldin huikeeta vauhtia on ilo seurata
+Pipot ei kellään kiristänyt eli mukava meininki varikolla
Ei tartte miinuksia näistä karkeloista antaa!
Kiitokset Tamperelaisille parhaista sisäkrossikisoista joissa olen käynyt!
Rataprofiili oli tarkoitukseen juuri sopiva ja hypyt järkeviä, moni muu kisajärjestäjä
on sortunut turhaan kikkailuun rataelementtien kanssa ja kilpailullinen taso on kärsinyt.
Kisaravintola oli mainio lisä, nälkä olisi tullut ilman makkaroita.
Oma tekeminen oli jälleen kerran hiukan onnetonta, vähän kun taitoluistelija yrittäisi pelata jääkiekkoa, piruetit näyttävät välillä kivalta, mutta maaleja ei synny. Onneksi se oma hitaus ei enään nykyään niin harmita kun toi junnu on alkanut olla podiumin vakiotäytettä.
Kamppailulajeja televisiosta seuranneena olen huomannut, että kun peli on menetetty alkaa showboating, vai mitä BQ...
Ai niin, on muuten kurjaa nähdä miten finaaleissa joillakin alkukierrosten sählinkien jälkeen, kääntyy se vati niin nurin, että sitten teilataan kaikki eteen sattuvat ajattelematta sitä että nämä muut kuljettajat ehkä haluaisivat ajaa sitä kisaa ihan tosissaan.
-Sami-
Kiitokset Tamperelaisille mahtavista kisoista ja upeasta radasta!
Olisipa meillä pääkaupunkiseudulla vielä jonain päivänä edes lähelle yhtä mahtava rata!
Sent from my GT-I9100 using Tapatalk
Jotenkin olen menneinä vuosina pystynyt välttämään kisailua Pirkanmaalla ja nyt kun tekosyitä ei enää löytynyt on pakko todeta, että kannatti tulla...
Kisajärjestelyt sujuivat loistavasti, jos jotain ongelmia aamulla kierroslaskennan kanssa olikin niin itse en sellaisia huomannut. Jos jotain kritiikin poikasta koittaa keksiä niin kuulutuksista ei meinannut aina saada selvää takavarikolla, korokkeella kuuli mainiosti. Ääntä kyllä oli mutta se jotenkin ilmeisesti kaikui ja puuroutui.
Rata oli yksinkertaisuudessaan loistava. Aivan kuten Samikin mainitsi turhaan kikkailuun ei oltu sorruttu. Ajamiseen sai sopivan rytmin, eikä missään kohdassa tarvinnut neppailla.
Omat ajelut menivät hyvin ja yllättävän hyvin. Nelkussa tavoitteena oli A-finaali ja se täyttyi melko kivuttomasti. Tuupin A-finaalipaikka sen sijaan oli yllätys, koska tuuppia ei ole tullut ajettua yhden illan paria akullista ennen kuin toissa talvena. Kiitos Hoville auton lainasta, hyvinhän tuo vanha sotaratsu kulki.
Pahoitteluni, tarkoitukseni ei ole kaapata threadia mutta löytyisikö radasta valokuvia, jotta me muutkin radan suunnittelijat voisimme ottaa toimivasta mallia? Kuvat voisi liittää johonkin toiseen threadiin jos eivät tänne kuulu. Kiitoksia.
Lainaus käyttäjältä: Japala - 21.11.11 - klo: 10.21
Pahoitteluni, tarkoitukseni ei ole kaapata threadia mutta löytyisikö radasta valokuvia, jotta me muutkin radan suunnittelijat voisimme ottaa toimivasta mallia? Kuvat voisi liittää johonkin toiseen threadiin jos eivät tänne kuulu. Kiitoksia.
Onhan noita kuvia jo tässäkin ketjussa aiemmissa viesteissä ja kilpailukutsun ketjussa videoitakin.
Tässä liitteenä myös parhaat kierrosajat luokittain, sekä pdf- että .xls-muodossa kun kaikilla ei aukea tuo pdf-tulostimen tiedosto.
Oma kisa meni jopa yli odotusten, A-finaalia toivoin mutta sieltähän tuli 5. sija vaikka alkoi jo vähän suorittaminen olla huonoa kahdessa viimeisessä finaalissa... Ekan finaalin taistelu Hovin kanssa oli KIVAA! :grin: Varmasti myös siksi jäi mieleen että tällä kertaa niskan päälle pääsin, mutta todella herrasmiesmäistä ja tiukkaa kisaa lähietäisyydellä! Loppufinaaleissa Jani & co karkasivat sitten horisonttiin ansaitusti.
Varsinkin Pete menee sitä isoa KOVAA. Komean näköistä ajoa tuuppispesialistilta joka nyttemmin alkaa esittää isännän otteita myös nelkussa.
Heitetään tämä WJ-viestikapula nyt sinne Oulun suuntaan, jossa jatketaan taistelua WJ-herruudesta vielä ennen Joulua!
Kiitos kilpakumppaneille, yhteistyökumppaneille, puuhamiehille ja WJ-organisaatiolle :wink:
Riku
Klassikoksi muodostunut B Finaali:
(https://rc10.fi/proxy.php?request=http%3A%2F%2Fbridge.kuvat.fi%2Fkuvat%2FWj%2B1%2B2011-2012%252C%2BNokia%2FIMG_6361_1%2B%25281%2529.jpg%2F_medium.jpg%3Fhash%3D13668&hash=ee6c4d07b8a5781fd3f443d803b46e797500fb58)
Miro kuvasi ja editoi ansiokkaasti videot:
Nokia - 2WD - A1-Final - Winter Jumps 2011-2012 #1 (http://www.youtube.com/watch?v=Tkg93aG2vrc#ws)
M2-10 A1-finaali
Nokia - 4WD - A1-Final - Winter Jumps 2011-2012 #1 (http://www.youtube.com/watch?v=NHAalzRqpuI#ws)
M4-10 A1-finaali
Loput videot:
finRC.com: Youtube playlist: Winter Jumps 2011-2012 #1 - Nokia (http://bit.ly/wj1112_1_vids)
Hienoa kuvaa, aika ärsyttävästi vaan jotkut kuskit pitää radioitaan niin korkealla ettei pysty kaikkea kuvaamaan... :grin:
Pete menee kyllä aika jäätävää tahtia aktiivisesti ajaen tuupilla, nelkussa Karrilta komeaa ajoa tokassa finaalissa ja Josella vauhtia oli niin PALJON koko ajan että oli varaa pariin mokaankin, hienon näköistä!.
On siinä ainakin yritystä :D Virheet lähtis kun reenais enemmän. Nelkku menee yllättävän hyvin varsinkin vikassa finaalissa kun auto oli ehjä...
Tuupissa muille vinkkinä että syöttöö lisää ni alkaa se auto taittuu =)
Kuulin huhuja jostain mielenkiintoisista virityksestä Kyoshon nelkkuun, ei tästä olisi kuvia jossain? Ilman koria toki. :)
Oli unohtunut kokonaan laittaa punnitusten tuloksia esille:
M2-10
keskiarvo 1592g
kevyin 1472g
painavin 1774g
M4-10
keskiarvo 1807g
kevyin 1706g
painavin 2012g
mikä oli kevyin nelkku?
Itsellä ei "tietoturvasyistä" auton/kuljettajan ja painon yhdistävää listaa, mutta jos joku muistaa että oma oli kevyin niin ehkä ilmottautuu. Jotenkin mieleen tuli kuitenkin Asso? Oma autoni painoi kesän renkailla 1652g joten Pinneillä vähän vähemmän.
Riku
*edit* paino putosi paremmalla muistilla omastani myös. Mutta Asso se muistaakseni oli, ja "uijui" onneksi tunnustikin :grin:
Jos se oli mun auto (B44.1), niin painaa oman vaa'an mukaan 1700g, ja siinä on 84g ballast weight paikallaan.