XRAY T1 FACTORY KIT
Team Orion 12x1hs Revolution HARA Edition V2
Oisko tommonen paketti hyvä parkkiksille, tai yleensäkin asfaltille...
Vai onko toi mattoauto ?
Jos aiot ajaa parkkiksilla, osta joku kyosho pure ten vaikka. Eikös tuola Dantomin sivuillakin lue, että se on "kisaajan päivitetty unelma" tai sinne päin...Ja muista että tohon tarttee akut ja niille laturin..
Ei todellakaan! Auto on erittäin avoin ja hihnavetoinen, joten jo luultavasti ensimmäisellä akullisella saat jonkun kiven sinne hihnan väliin, ja auto on pilalla.
Oot Daiu äijä jos ostat tuommoisen auton pihasuditteluun tai parkkikselle koska tuon 110% kisa-auto
hmm... Sanokaas parempi sit autoks jolla voi ajaa sisällä ja ulkona jossa ei olis kiviä...
Assossahan on kardaani veto, ei ainakaa mee kivet hihnojen väliin. :wink: Tällä tarkotan sitä, että Assolla voi ajaa ulkona sekä sisällä ilman pelkoa, että "hihna" menisi rikki. :wink:
Lainaus käyttäjältä: "AssoPoika"Assossahan on kardaani veto, ei ainakaa mee kivet hihnojen väliin. :wink: Tällä tarkotan sitä, että Assolla voi ajaa ulkona sekä sisällä ilman pelkoa, että "hihna" menisi rikki. :wink:
Asso on jo huomattavasti parempi valinta, mutta Asson ongelmana pihasudittelussa on ohjaus. Kivet eksyy kovinkin helposti sinne ohjauksen väliin, jolloin ohjaus ei toimi.
Lainaus käyttäjältä: "l150040"Lainaus käyttäjältä: "AssoPoika"Assossahan on kardaani veto, ei ainakaa mee kivet hihnojen väliin. :wink: Tällä tarkotan sitä, että Assolla voi ajaa ulkona sekä sisällä ilman pelkoa, että "hihna" menisi rikki. :wink:
Asso on jo huomattavasti parempi valinta, mutta Asson ongelmana pihasudittelussa on ohjaus. Kivet eksyy kovinkin helposti sinne ohjauksen väliin, jolloin ohjaus ei toimi.
Assossan on rattaa "paljaana" eli sinnekkin voi eksyä kiviä.
Mä voisin veikata, että joku Losin touring ois aika hyvä tuohon tarkotukseen. Muut kertokoot jos olen väärässä.
miten ois se hpi pro 4 ?
En kumminkaan meinannut ihan niin likasella tiellä ajaa missä olisi hiekkaa ja pölyä, yhdellä paikalla jossa saattaa olla ehkä pari kiveä mutta ei pölyä...
ja ne kivet voi lakasta pois niin eipä taida mennä rattaisiin...
Mulla ei oo ainakaa koskaan mennyt, ja ne aukot siin rungos voi teipata umpee niin ei mee katos lika sinne moottoriin...
Eiks Hpi pro4 oo liian hieno piha suditteluun.
(https://rc10.fi/proxy.php?request=http%3A%2F%2Fwww.rcdesign.ru%2Frus%2Fnews%2Fimages%2F2003_05%2F18_n158_pro4.jpg&hash=6c51d29052d6b076e6d571acc5e2f96cfe1458d9)
(https://rc10.fi/proxy.php?request=http%3A%2F%2Fwww.rc-cars.ru%2Farticles%2Fmodels%2Fimg%2Fpro4_.jpg&hash=b2dae96041cc6fd8336acd210889c43a2750943d)
Eikös crossari ois yksinkertaisin ja toimivin vaihtoehto ko. tarkoitukseen?
Jos pitää olla 1/1 auton näköinen, niin olen pojan kaverilla nähnyt crossarissa touring korin. Tietääkseni ko. kori oli hankittu rc-liikkeestä Hyvinkäältä!
Samalla autolla voi sitten mennä sinne "pihan perällekin" ajamaan, eikä tartte välittää niistä kivistä!
Jos "kärpänen" puraisee vielä enemmän, on valmis kilpa-autokin jo, kunhan kilpailuun vaihtaa crossarin korin!
Itselläni on tohon tarkoitukseen krossari, tosin asfaltilla ajaessa kuluu nappulat nopsasti pois. :?
Kyoshon prue tenistä en ole paljoa positiivista kuullut muta mun vakio Ultima RB vei siitä voiton. :D Kerran ajetiin kisaa yhen kaverin kaverin kanssa ja sillä oli noin tietääkseni 2-3vuotta vanha prue jota ei ole koskaan huollettu tai viritetty. Siinä oli siis vieläkin liukulaakerit ja hihna oli ihan löysällä ja no renkaat niin mitkä renkaat? :lol: Mutta kulki vielä ihan yhtä kovaa kun Ultima eli noin 35kmh.
Sori vähän OFFia taas. :)
En siis ihan pihassa meinannutkaan vaan jossakin puhtaalla asfaltti alueella..
Kumpi on parempi hpi pro 4 vai xray
Asfaltti ei sitten ole puhdas, jollei sitä esim. puhaltimella puhalleta puhtaaksi. Täysin puhdas ei silloinkaan!
Eiköhän kumpikin vaihtoehto ole "turhan arvokas pilattavaksi" paikassa, johon niitä ei ole tarkoitettu!
Serpenttiä taitaa kovasti kiinnostaa nuo matalat vehkeet.
En tiedä oliko sulla niitä serpenttejä itelläs, vai myitkö pois, mutta luulisi niistä viisastuneenä siirtyvän vaikka ralliin tai crossiin.
( Taisit todeta, että olivat oikeassa ne jotka sanoivat serpentin olevan sopimaton parkkiksille? )
Turha lähteä leikkimään parkkiksille 110% kisa-autoilla..
Sähköt vaativat lisäksi riittävästi huoltoa, koneita pitää huoltaa ja akkuja purkailla oikein, että ne jaksavat kulkea.
Lainaus käyttäjältä: "Serpent"Kumpi on parempi hpi pro 4 vai xray
Enemmä parkkiksella ajais Hpi:llä ja Sitte kilpaa taas X-ray:llä, nii et tällei tänää. :mrgreen:
Entäs toi Xray Evo2 oisko se sit hyvä jos ajais sisällä ja ulkona...
Ulko ajossa teippaisin kumminkin umpeen nuo alustan alla olevat reijät...
Xrayn Rayser ammerunkoisena autona vois olla hyvä valinta: http://www.dantom.fi/T1%20raycer.htm
paljonko muuten noi kulkee?
Xray Evo2 autosarja
Team Orion 12x1hs Revolution HARA Edition V2
Team Orion GP3300 RACER V-max plus akut
GM Racing V12 Nopeudensäädin
Futaba 9450 Servo
Noi ois tarkotus ostaa sitten siihen autoon..
Sanokaas mielipiteitänne ja mitä muuttaisitte tässä listasssa :)
Lainaus käyttäjältä: "Serpent"GM Racing V12 Nopeudensäädin
Vaihda tuo Quantum Competition
2/ Quantum Competition .
Muute iha Ok paketti.
Hmm.. Mitä se levy on minkä päällä ne ajaa kisaa sisällä ?
Paljonko se maksaa?
Mitäs tolla on eroo sitten tohon ?
Lainaus käyttäjältä: "Serpent"Mitäs tolla on eroo sitten tohon ?
Se on parempi ym. mukavaa.
Osta sitte Quantum Pro Sport tai se sun mainitsema GM Racing V12.
ok... Kandeeko noilla ajaa asfaltilla, jossakin isoilla paikoilla jossa ei olis kiviä... Putsaisin kumminkin joka ajon jälkeen auton paineilmalla :)
Suosittelen että jos välttämättä haluat hommata jomman kumman niin mene ajamaan radalle. Saat paljon enemmän iloa irti autosta.
Lainaus käyttäjältä: "Serpent"paljonko muuten noi kulkee?
Xray Evo2 autosarja
Team Orion 12x1hs Revolution HARA Edition V2
Team Orion GP3300 RACER V-max plus akut
GM Racing V12 Nopeudensäädin
Futaba 9450 Servo
Noi ois tarkotus ostaa sitten siihen autoon..
Sanokaas mielipiteitänne ja mitä muuttaisitte tässä listasssa :)
Auto kulkee noilla laitteilla just sen verran kun sinne laitat välityksiä ja paljonko liipaset ohjaimesta kaasua. Kierrosaika on sitten melko paljon kuskista kiinni. Jos et aio kilpaa ajaa niin mitä järkeä on ostaa ihan huippuvekeet? Ja paineilmalla pölyisen auton putsaaminen johtaa hyvin nopeasti siihen että saat vaihtaa laakerit. Se paineilma vain puskee sen hienon pölyn laakereihin ja ne on sitten hyvin nopeasti käsitellyt tuolla tavalla. Jos et oikealla radalla aio ajaa niin osta joku muu kuin touring-auto. Stadiumtruck, krossari tai monsteri suosittelen.
Jos turistin parkkikselle haluat.. Niin ehdottaisin vanhaa Yokomo MR4-TC:tä, jossa hihnapyörästö on koteloitu.. Noh, voi olla vaikea löytää, mutta autosta ei tarvisi varmastikaan yli 100e maksaa. Talven mattokeikoille hommaisit sitten kunnon touringraaserin (vaikka miksei yokkekin sinne sopisi, mutta parkkisajelu saattaa tehdä autolle hallaa...)
Itse ajelin juuri tuolla Yokella p*skasella asfaltilla ongelmitta, renkaat tosin kuluivat huimalla tahdilla.
Mut kyllä toi matolle sopii kans ?
Otetaan nyt sitten esimerkki. Pari vuotta sitten päätin kokeilla, miten touring-auto sopii parkkisajeluun (mahdollisimman "puhdas" ja uusi asfaltti), koska meidän lähellä ei ole kovinkaan lähellä oikeita ratoja. Tiesin kuitenkin suurinpiirtein, mitkä ovat seuraukset, joten valitsin kohteeksi Losin Street Weaponin, koska se oli halpa ja mahdollisimman hyvin suojattu. Jo muutaman akullisen jälkeen alkoi selviämään todellisuus. Kiviä ja pölyä eksyi jokaiseen mahdolliseen koloon. Hyvin nopeasti vaihtokunnossa oli diffien ulostulot, laakerit ja suojassa olevat hihnat. Myöskin pohja-amme ja tukivarret olivat melkoisen kuluneet. Eli käytännössä auto oli entinen (halvempaa ostaa uusi kuin korjata) jo muutaman kymmenen akullisen jälkeen.
Että silleen :wink:
joo, ostankin sen nyt sisäkäyttöön :)
Lainaus käyttäjältä: "Serpent"joo, ostankin sen nyt sisäkäyttöön :)
Sinulle pitäisi ehdottomasti myöntää vuoden tuuliviiripalkinto. Olet käynyt noin kuukauden sisällä melkein kaikki mahdoilliset autovaihtoehdot läpi.
Ennen kuin kysyt enempää, niin annan annan ainakin osan neuvoistani etukäteen.
- Kaikista merkittävistä automerkeistä ja malleista on jo luultavasti kattavat keskusteluaiheet olemaassa. Katso ne läpi.
- Ennen kuin harkitset vakavammin seuraavaa autoluokkaa, käy nyt ihmeessä katsomassa näiden ajoa ainakin muutaman kerran, niin tiedät mistä on kyse. Voi olla, että pääset jopa kokeilemaan.
- Suomessa on joitakin 1/5-luokan rata-autoja, jotka keskittyvät lähinnä Helsingin seudulle.
- AP-10 ratapolttisluokka on todellakin kuolemassa, joten siihen ei kannata satsata. TP-10 luokka on ilmeisesti syrjäyttänyt tämän. Myöskään 1/10 ratasähkiksillä ei enää juurikaan ajeta.
- Hyviä sähkökrossari merkkejä on Asso (ainoastaan 2wd) ja Losi. Myöskin Scumacher on varteenotettava vaihtoehto varsinkin 4wd luokassa. Samat merkit ovat melkeinpä pinnalla myös truckeissa. Tätä luokkaa ajetaan lähinnä USA:ssa.
- 1/12 luokan mattoautolla ei voi ajaa pihalla.
Lainaus käyttäjältä: "l150040"
-Myöskään 1/10 ratasähkiksillä ei enää juurikaan ajeta.
Mitä 1/10 ratasähkis luokkaa ei enää ajeta?
Lainaus käyttäjältä: "artov"
Mitä 1/10 ratasähkis luokkaa ei enää ajeta?
No sanotaan asia hieman toisin 1/10 luokan mattoautoilla ei juurikaan enää ajeta. Siis kyseessä ovat ne samankaltaiset autot kuin nykyiset 1/12 luokan mattoautotkin ovat. Kyseessä ei siis ollut touring-autot, joilla pyyhkii lievästi sanoen hyvin.
Lainaus käyttäjältä: "l150040"Lainaus käyttäjältä: "artov"
Mitä 1/10 ratasähkis luokkaa ei enää ajeta?
No sanotaan asia hieman toisin 1/10 luokan mattoautoilla ei juurikaan enää ajeta. Siis kyseessä ovat ne samankaltaiset autot kuin nykyiset 1/12 luokan mattoautotkin ovat. Kyseessä ei siis ollut touring-autot, joilla pyyhkii lievästi sanoen hyvin.
Tarkotat varmaan C-10:jä. Niillähän ajettiin (kai) pääasiassa ulkona ja ne menee oikeesti lujaa. EN tiedä ehditkö Arto nähdä kerholla kun Jani ajeli C-10:llä samaa vauhtia kuin Vesa C12:sta...
Juuri näitä.
Niin luulinkin että kyse oli näistä C-10(Pro-10:stä). Kuulosti vaan aika hullulta ettei 1/10 ratasähkiksillä enää jururi ajeta :)
No sitä mäki, kyllähän niillä ajetaan :)
Meillä on kans kerho ja ajetaan jossakin saleissa ja asfaltilla ja missä sattuu...
Sanokaas joku hyvä Sähkis rata-auto millä ajetaan kilpaa :)
Xray T1 evo2 FT
Yokomo MR-4TC SD SSG
Corally AssAssIn
Associated TC3 FT
Tamiya (ei suomessa)
HPI Pro-4
Siinä ovat ne autot, joilla ainakin auton puolesta pärjää. Loppu riippuu kuskista, elektroniikasta, säädöistä, taidoista ja kokemuksesta.
LainaaXray T1 evo2 FT
Yokomo MR-4TC SD SSG
Corally AssAssIn
Associated TC3 FT
Tamiya (ei suomessa)
HPI Pro-4
Vielä painottaakseni samaa asiaa kuin aikaisemmin, niin nämä autot ovat tarkoitettu kilpailemiseen ja ajamiseen sille tarkoitetulla radalla. Eli siis _ÄLÄ_ osta näitä pihakäyttöön.
Tietääkö joku mistä saa sitä mattoainesta missä voi ajaa noilla autoilla ?
_ÄLÄ_ osta omaa, ellei sulla ole 80*40 hallii jonne ne voi levittää...
Hyvin sitä ajaa pienemässäkin, esim 15*25m hallissa.
Mattoina käytetään neulahuopamattoja jotka ovat _RIITTÄVÄN_ kalliita. Ja ihan mitä tahansa neulahuopamattoakaan ei kannata ostaa.. niitä on kato pitävää ja huonosti pitävää, paksua, sekä ohutta mallia..
Mites kun mun kaverilla olavilla on sähkis ja se ajaa sillä parkkiksillakin joskus, ja sen autossa ei oo mitää häikkää koskaa ollu...
Se osaa kyllä hommansa, on harrastanu jo kauan.
Jos sun kaverillas on oiva parkkiskosla, ni osta sitten vaikka samanlainen......
no en todellakaan..Jyväskylässä on kuulemma yksi mattorata ja ajattelin ajaa siellä.
En tunne Jyväskylän RC-toimintaa sen tarkemmin, mutta varaudu sitten siihen että se mattorata on vain kerran viikossa auki ja pitää rakentaa itse joka kerta ennen ajoa. Eli siis et autollasi pääse ajamaan kuin kerran viikossa siellä sisällä, ellei sitten Jyväskylässä ole vuoroa useammin kuin kerran viikossa. Varmastikin joku paikallisen seuran jäsen osaa tästä paremmin kertoa.
Suomessa ei ole kuin tasan yksi kiinteä rata ja se sijaitsee PK-seudulla, eli siis Jyväskylässä oleva rata käsittääkseni on käytännössä tyhjä tila joka on käytössä tiettynä päivänä tiettyyn aikaan ja sinne tällöin rakennetaan rata matoista ja puretaan ajon jälkeen. Yhteisvoimin tietenkin.
Jyväskylässä on pe iltaisin ja la aamuisin, jos ei ole kisoja. Tosin nyt kun Äänekoskella on kiinteä rata ja kaiken lisäksi uskomattoman hyvillä matoilla (joitä tullaan käyttämään Laukaan SM-osakilpailussa), on näin ollen into vähän hiipunut mennä Kortepohjaan levittelemään pölyisiä mattoja. Varsinkin kun kaikki tahtoo reenata niillä Äänekoskella olevilla uusilla matoilla ja kisarohviililla. Äänekoskella on yleensä sunnuntaisin ja keskiviikkoisin ajoa, nyt ennen kisoja vähän useammin. Tänä sunnuntaina tais olla Oululaisetkin tulossa ajamaan!
Kiitos S.Trzaska kattavasta informaatiosta. Tarkoitukseni ei ollut mitenkään kommentoida sen enempää Jyväskylän puitteita, vaan ainoastaan tuoda Serpentin tietoisuuteen realiteetit jotka liittyvät paikallisella radalla ajamiseen.
Mitesh, saako siellä Äänekosken radalle varata vaikka kerholle jonkun päivän jolloin siellä ei olis muita ajajia...
Onko nää matto vai asfaltti autoja? :mrgreen: *noob* SORI OT!
eikös niillä oo ihan sama ajaako radalla vaiko sisätiloissa :P
Voimia jaksamisiin...............
Lainaus käyttäjältä: "Serpent"Mitesh, saako siellä Äänekosken radalle varata vaikka kerholle jonkun päivän jolloin siellä ei olis muita ajajia...
Miksi haluaisit ajaa ilman muita? Jos tarttet neuvoa niin hyvä vaan jos on muita. Vaikee voi olla itekseen kerhoillan tunnelmaa luoda :wink: . Siel oli viimeks jaksoitettu virille, vakio A:lle ja vakio B:lle omat ajovuorot, aina 10 min per ryhmä. Nuo ryhmät silleen ettei kenenkään tartte pelätä että häiritsee muita radallaolijoita, koneen ja taidon mukaan. Eikä sinne mitään varata, varmistat vaan että siellä ollaan ja tuut ajamaan, pistät kitees kidelistaan ja ajat siinä ryhmässä mikä oikealta tuntuu. Aikatauluista kannatta vaikka kysellä Panu.V :ltä.
hmm, montako rataa jyväskylässä on ? ainakin yks krossirata ja mattorata, mutta en tiedä vielä missä siellä...
Mistä liikkeestä saa noita GM Racing V12 Nopeudensäätimiä ?
Hobbylinnalla oli mut ei enää :(
Joudunko nyt sitten ulkomailta tilaamaan, AUTTAKAA :?:
Lainaus käyttäjältä: "Serpent"Mistä liikkeestä saa noita GM Racing V12 Nopeudensäätimiä ?
Epäilen ettei mistään. Kuulin huhun et niitä ei enää valmistettaisi.
Osta medasecilta CS Rocket Sport tai Max. Pomminvarmoja nopareita, halpoja. Max on ihan täysiverinen kilpapeli...
Nonii hej... jos sulla on joku sähkö touring auto niin mitä vastaria käytät ja mitä noparia ?
Laittakaa tänne sit jotai vehkeistänne, tulen katsomaan kolmen tunnin päästä, käyn kerholla hakemassa tavaraa ja moikkaamassa kaveria.. :wink:
Tuo CS:n Rocket Max on hyvä valinta, kestää ja kulkee sekä värit sointuvat hyvin Hara V2-koneen kanssa yhteen :wink:
Yksi yleisimmistä kisanopareista on LRP:n Quantum ja sen uusin malli Quantum 2. Niitä vaan on osalla kuskeilla mennyt aika tiuhaa tahtia rikki mutta takuu on pelannut hyvin.
Mitä servoo ja mitä noparia ootte käyttäny Xrayn evo2 autossa, tai suosittelette... Ja laittakaas jonkun hyvän merkkinen vastari..
Futaba R123F
KO PS-2143 FET
Nyt kun olet autoon katsomassa vastaria, niin lienee ihan hyvä mainita että vastarin tulee olla yhteensopiva ohjaimesi kanssa. Eli siis jos sinulla on AM27 ohjain, niin vastarin tulee myöskin olla. Sama tietysti pätee FM40, FM27, AM40 tms ohjaimia ja vastareita, sekä myöskin niiden kiteitä.
Eli siis päätä ensiksi ohjain ja sen jälkeen sitten rupea valitsemaan kyseiselle ohjaimelle soveltuvaa vastaria. Todennäköisesti kuitenkin ohjaimen mukana tulee sen kanssa toimiva vastari ja kiteet, niiden pitäisi riittää sinulle mainiosti suunnittelemassasi käytössä.
Vastatakseni kuitenkin kysymykseesi, niin minulla on..
Servo: Futaba 9450
Vastari: Sanwa RX-311
Vastariksi riittäisi mainosti myöskin RX-211, jossa siis on tarvittavat 2 kanavaa tuon RX-311 mallin 3:n kanavan sijasta (yksi käyttämättömänä).
joo mulla on tarkotus ottaa käyttöön se hitrcin lynx am radio...
Ehee :lol: Arvatkaas mitä löysin varaston kaapista ?
Trinity Midnight 2 sähkömoottorin...
Onks toi hyvä?
Lainaus käyttäjältä: "Serpent"Ehee :lol: Arvatkaas mitä löysin varaston kaapista ?
Trinity Midnight 2 sähkömoottorin...
Onks toi hyvä?
Ihan näin sitten muistutukseksi, että tämä viestiketju on tarkoitettu Xray T1 Factory Kit aiheisille viesteille. Moottoreita taikka muita sähköjä koskevat kysymykset voi laittaa niille erikseen tarkoitettuihin viestiketjuihin. Esim. Stanukoneille löytyy oma ketjunsa täältä (http://rc10.fi/viewtopic.php?t=5542).
Lainaus käyttäjältä: "copter"Lainaus käyttäjältä: "Serpent"Ehee :lol: Arvatkaas mitä löysin varaston kaapista ?
Trinity Midnight 2 sähkömoottorin...
Onks toi hyvä?
Ihan näin sitten muistutukseksi, että tämä viestiketju on tarkoitettu Xray T1 Factory Kit aiheisille viesteille. Moottoreita taikka muita sähköjä koskevat kysymykset voi laittaa niille erikseen tarkoitettuihin viestiketjuihin. Esim. Stanukoneille löytyy oma ketjunsa täältä (http://rc10.fi/viewtopic.php?t=5542).
Ihan näin muistin virkistämiseksi kysyn, montako viestiketjua tarvitaan yhdelle automerkille/-mallille?
TeeTeeKoo: Yksi, mutta niin kauan kuin porukka on niin laiskaa ettei jaksa selata ykkössivua edes puoliväliin saakka niin näitä sataa tänne. Tietenkin vois lukottaa nää kaikki, mutta... :wink:
Eipä se lukottaminen ole tosiaan ratkaisu, tietenkin jos heti siirtäisi siihen mennessä tulleet viestit, ko. merkin juttujen alle, niin sitten!
Koko merkkien omaa topiciahan ei voi aina sulkea, kun jutut menee OT:ksi, silloinhan voitaisiin aina "sabotoida vieraan merkin" palsta.
Poistaminen joskus on aiheellista, kun jutut ovat muuta kuin itse aihe on!
Itse kun en ole vielä avannut yhtään topicia, eikä tunnu olevan tarvetta vieläkään, en ymmärrä sitä "vimmaa" joka joillakuilla on niitä avata!
"Eskon puumerkistäkö" on kyse?
No OT:ksi. tämäkin meni!
Alkaa kohta vaan olla vaikea löytää sitä oikeaa tarpeellista tietoa, jos näitä merkki topikeita on pilvin pimein!
Taisin olla eka joka teki tälle autolle ?
Lainaus käyttäjältä: "Serpent"Taisin olla eka joka teki tälle autolle ?
Miten olisi http://rc10.fi/viewtopic.php?t=3047 ?
Sinänsä hyvä, että nämä BS:t jauhetaan muualla kuin noissa asiatopiceissa, mutta 'tarttis vissiin tehrä jotain' tälle nykyselle tasolle?
Tämä viestiketju onkin oikein huippuesimerkki nykyisestä valtavirtauksesta. Pikaisella katselmoinnilla en löytänyt yhtään viestiä, joka olisi käsitellyt juuri Xray Factory Kit:iä. Mielestäni aika hyvä saavutus, koska nyt ollaan menossa jo kolmannella sivulla.
Yleensä en ole kirjoitellut OT-viestejä, mutta nyt rohkaisin mieleni, koska muutkin ovat niin tehneet. Kymmentä hymiötä en kuitenkaan vielä uskaltanut laittaa.
Apuva! En löydä suomesta yhtään kauppaa joka myy Futaba 9450 servoja :|
Kertokaa jos tiedätte että mistä niitä saa`?
jos ei saa niin mitä eroo sillä on Futaba 9451 servoon ?`
sanokaas joku hyvä servo mitä kisaajat käyttää xrayn autoissa ?
Joo ihan hyvä auto se on. Samppa vaan välillä häröö jotain.
Laittakaa nyt bannia tolle kun se aina pilaa kaikki !
en oo sen pikkuveli tjs...
Jos se ois musta kiinni, tää koko ketju ois abloy moodissa ollut jo ties kuinka kauan sitten.
Pienet viilentymistauotkaan ei tekisi pahaa eräille. Ottakaa jo happea ja setvikää noi ongelmat siellä kotona, muita ei kiinnosta?
Ja tän ketjun aloittaja vois muokata vaikka ketjun nimeä sen verran että aiheesta tietoa hakevat eivät vahingossa erehdy tätä ketjua katsomaan.
Keskustelua voi jatkaa itse aiheesta oikeassa paikassa, eli siis http://rc10.fi/viewtopic.php?t=3047. Lisäksi myöskin Serpent lähti soittamaan banjoa kahdeksi viikoksi.