PKSRCA kutsuu jälleen kaikki krossaajat ajamaan 10.3.2012 sisäkauden viimeistä Tikkurilan RC-keskuksessa ajettavaa krossikilpailua.
Kilpailupaikka: Tikkurilan RC-keskus, Talvikkitie 7-9, Vantaa. Sisäänkäynti Horsmakujan parkkihallin 2. kerroksesta, entinen Anttilan sisäänkäynti.
Ilmoittautuminen: mikko_laitinen(at)welho.com, keskiviikkoon 7.3.2012 mennessä.
• Nimi
• Seura
• Luokka/ luokat
• Taajuudet/ 2.4 GHz
• Transponderin numero (jos ajat kahta luokkaa eri pondereilla, erittele numerot luokan mukaan)
Ajanotto: Amb, vuokratranspondereita tarjolla rajoitetusti, vuokra 5€
Luokat:
M2-10
M4-10
SC2-10
SC4-10
Osallistumismaksu:
15 €/ 1. luokka ja seuraavat 10 €. Maksetaan etukäteen tilille ja kuitti mukaan.
maksutiedot:
IBAN tilinumero: FI9614163000129296 (Nordea)
BIC/SWIFT NDEAFIHH
Saaja: Pääkaupunkiseudun RC-Autoilijat ry
Viesti: Nimi, TOC IV kilpailuosallistuminen
Kaikille jotka maksavat osallistumismaksun tilille saavat ilmaisen limun ilmoittautumisen yhteydessä!
Maksu perinteisesti käteisellä ilmoittautumisen yhteydessä käy myös.
Ajoformaatti:
Pyritään ajamaan ainakin kaksi harjoituskierrosta, kolme alkuerää ja kaikki finaalit kolminkertaisina.
Aikataulu: Ovet aukeavat n. 8:45, tarkempi aikataulu viimeistään kilpailua edeltävänä iltana.
Säännöt:
SC: SCW Cup sarjan viestiketjussa mainitut.
M2-10/ M4-10 WJ sääntöjen mukaan.
Rengassäännöt:
Pitoaine sallittu kaikissa luokissa.
SC luokissa renkaat vapaat, erinäisistä keskusteluista selvinnee mitkä renkaat ovat hyvät.
M4-10 mini pin tai mini spike
M2-10 takarengas mini pin tai mini spike, eturengas vapaa.
WJ säännön mukaan aloittelijoilla rengas vapaa.
Jokainen kilpailee omalla vastuullaan ja sitoutuu noudattamaan kilpailun johdon antamia määräyksiä.
Kilpailuorganisaatio:
Kilpailun johtaja/ tuloslaskenta:
Tuomarit: Tiukkoja
Rata:
Laattalattia
Muuta:
Sähköt on, omat jatkojohdot, pöydät ja tuolit mukaan. Akkujen lataus aina latauspussissa. Kilpailunjärjestäjä pidättää oikeuden muuttaa formaattia, luokkia, aikataulua, jne. tarpeen mukaan hyväksi katsomallaan tavalla, muutoksista ilmoitetaan tässä ketjussa ja/ tai ohjaajakokouksessa.
Ilmoittautuneet:
M2-10 (15)
Atte Laitinen, PKSRCA
Jari Itävuori, PKSRCA
Sami Huhta, PKSRCA
Kari Kuusisto, PKSRCA
Isto Lehtinen, PKSRCA
Paavo Penttinen, VääUA
Marko Mikama, PKSRCA
Markku Honkanen, PKSRCA
Matti Peltoniemi, PKSRCA
Erkka Virtanen
Jere Vilenius
Jerry Hellström
Riku Akkanen, PKSRCA
Tommi Turku, PKSRCA
Emil Sarantila
M4-10 (13)
Mikko Laitinen, PKSRCA
Reijo Mattila, PKSRCA
Sami Huhta, PKSRCA
Matti Jokelainen, TUA
Kari Kuusisto, PKSRCA
Juho Rajaniemi, PKSRCA
Tomi Jermalainen, PKSRCA
Marko Mikama, PKSRCA
Toni Johansson, PKSRCA
Juho Hattunen, PKSRCA
Jose Husu, PKSRCA
Antti Kettunen, PKSRCA
Tommi Turku, PKSRCA
SC2-10 (10)
Niklas Holmberg, PKSRCA
Petri Hoffman, PKSRCA
Markku Honkanen, PKSRCA
Tommi Tervo, PKSRCA
Jani Niemenmaa, PKSRCA
Matti Peltoniemi, PKSRCA
Tuomo Otsavaara, PKSRCA
Juho Hattunen, PKSRCA
Johan Ljungqvist, ETMKUA
Albin Ljungqvist, ETMKUA
SC4-10 (7)
Matti Jokelainen, TUA
Einar Viira
Anre Tamme
Tom Thusberg, TUA
Mikko Pyhältö, TUA
Sami Sarro, PKSRCA
Tommi Suuripää, PRCA
Kevättä rinnassa osallistumismaksut nyt alennuksessa 15 € 1. luokka ja seuraavat 10 €.
Ja huomatkaa myös, että koitamme opettaa teitä maksamaan osallistumisen etukäteen tilille oikein limutarjouksen voimin :wink: Käteinen kun on riesa meille kaikille...
Kaiken riesana olevan käteisen saa lahjoittaa mulle :tongue:
Noniin kaikki Ässee kuskit reippaasti ilmoittautumaan niin saadaan hyvät kisat tiksin superhyvällä baanalla! Eilen ajettiin vähän kerhokisaa ja ratahan on mitä mainioin näille koppiautoille! :afro:
Lainaus käyttäjältä: Volvospede - 02.03.12 - klo: 09.13
Noniin kaikki Ässee kuskit reippaasti ilmoittautumaan niin saadaan hyvät kisat tiksin superhyvällä baanalla! Eilen ajettiin vähän kerhokisaa ja ratahan on mitä mainioin näille koppiautoille! :afro:
Ja kaikki muutkin, ilmoittautumisia vaan tulemaan ja kun maksat ilmoittautumisen etukäteen tilille olet jo voittanut itsellesi limun :grin:
Ilmoittautuneet päivitetty.
Jäikö mun ilmo jonnekin matkanvarrelle?
Jos ilmoittautuneet on juuri päivitetty niin mix mun nimi ei näy SC2-10 kohdassa..
Lainaus käyttäjältä: PKSRCA Ry - 02.03.12 - klo: 11.43
Ilmoittautuneet päivitetty.
Lainaus käyttäjältä: *HOKE* - 02.03.12 - klo: 11.49
Jäikö mun ilmo jonnekin matkanvarrelle?
Lainaus käyttäjältä: Volvospede - 02.03.12 - klo: 12.19
Jos ilmoittautuneet on juuri päivitetty niin mix mun nimi ei näy SC2-10 kohdassa..
...Ja nyt myös foorumille :wink:
No nyt näyttää paremmalta
Ilmoittautumisaika alkaa lähestyä loppuaan. Hopi hopi ilmoittautumaan.
Mukana ollaan SC4-matalalattiabussit :afro:
Ilmoittautumisaika on päättynyt ja onhan meitä osallistujiakin ihan kivasti, yhteensä 45. Toki voisi olla enemmänkin ja jos nyt jäi harmittamaan niin kyllä kisaan mukaan mahtuu vaikka paikanpäällä ilmoittautuisi.
Muistakaa nyt kaikki käyttää hyväksi PKSRCA:n tarjoama limutarjous ja maksakaa osallistumismaksu tilille etukäteen - jos sitten tulet sairaaksi tms. perusteltu syy jäädä pois niin luonnollisesti palautamme maksun.
Erälistat ja tarkempi aikataulu julkaistaa tässä jahka keretään. Meillä on käytössä uusi kierroslaskenta ohjelmisto, johon kuuluu mm. tulosten liveseuranta ja katsotaan kuinka saisimme nämä uudet ominaisuudet valjastettua käyttöön.
Freeway jaffa tienattu maksamalla kisamaksu tilille! :grin:
Riittääkö nuo SC autojen määrät että vajaavedot(10) ja ylivedot(7) ajais omissa luokissaan?
Lainaus käyttäjältä: Volvospede - 09.03.12 - klo: 10.49
Riittääkö nuo SC autojen määrät että vajaavedot(10) ja ylivedot(7) ajais omissa luokissaan?
Toivotaan että ajavat omissa erissään.
Lainaus käyttäjältä: RoddeR - 09.03.12 - klo: 10.59
Lainaus käyttäjältä: Volvospede - 09.03.12 - klo: 10.49
Riittääkö nuo SC autojen määrät että vajaavedot(10) ja ylivedot(7) ajais omissa luokissaan?
Toivotaan että ajavat omissa erissään.
Toivossa on hyvä elää sano...
Mutta joo pari peruutusta tullut SC autoilijoiden keskuudesta, joten lienee mielekkäintä yhdistää luokat. Toki tässä kohtaa voidaan kuunnella toiveita. Yhdessä tarkoittaisi alkueriä + finaalit, ts. normi kaavio. Erikseen tarkoittaisi yhtä alkuerää ja loput ajot finaaleina.
Kerro mielipiteesi yhdessä/ erikseen
Mielipiteeni on, että SC luokat erikseen. Yksi alkuerä ja loput finaaleja.
T: Mikko Pyhältö
Nelkku kuskeilla on pelkona saada käkättimeen vajaavetoiselta :wink:
Muuten ihan sama mutta JOS ajetaan samassa luokassa niin sit nelkkukuskit saa luvan keskittyy jarruttamiseen etteivät törmäile aikasemmin jarraavan takavedon hanuriin! :grin:
Oma ohdotus. 2wd ja 4wd erikseen, 1 harjoitus, 3 ae joista 2 lasketaan ja pisteytetään, 4 finaalia joista 3 lasketaan.
Lainaus käyttäjältä: RoddeR - 09.03.12 - klo: 12.13
Oma ohdotus. 2wd ja 4wd erikseen, 1 harjoitus, 3 ae joista 2 lasketaan ja pisteytetään, 4 finaalia joista 3 lasketaan.
Toihan on ihan kelpo ns. virallinen tapa, mutta haluatko todella taistella 3 ae vain määrittääksesi lähtöruudun finaaleihin?
Eli siis jos laitetaan luokat yhteen kuskeja on 15 (pari peruutusta) ja nämä on sitten laitettava kahteen ryhmään harjoituksia ja alkueriä varten, joiden jälkeen ajetaan A ja B finaalit.
Jos taas ajetaan luokat erikseen, tuuppi ja nelkku, niin molemmat ajavat harjoitukset, yhden ae ja loput lähdöt finaaleina.
Itse pidän enempi ns.virallisesta tavasta. Maku asioita nämä.
Jos kuitenkin 2 sc-erää, niin luokat erikseen ja pelkkiä finaaleita (ehkä 1 ae). Uusi starttijärjestys aina edellisen finaalierän tuloksen perusteella?
Perus kaavio on huomattavasti oikeudenmukaisempi.
Jos siinä yhdessä ainoassa alkuerässä onnistuu joku rupeltamaan vaikkapa kärkiauton tai kenet tahansa niin onpas kiva starttailla kaikki finaalit letkan hänniltä.
Ei palvele oikeastaan ketään kovin rehdisti.
1 eräharjoitus.
2 alkuerää joista parempi tulos
5 finaalia 4/5 tai 3/5 pisteytyksellä
Tällöin on reilumpi alkuerä systeemi.
Ja ennen finaaleita on periaatteessa 3 hiittiä aikaa tottua rataan ennen sitä tärkeintä rypistystä, eli finaaleita.
Ja 5 finaalia niin hiittejä on edelleen sama määrä kuin aikaisemminkin.
3/5 laskennalla ei ole niin raaka meininki kuin 4/5
Lisäys: Jos kieroslaskentateknisesti on helpompi toteuttaa yksi alkuerä ja loput finaaleita tyyliin 4/6 niin silloin finaaleiden lähtöruudukko pistetilanteen mukaan... jos siis tämä helpompi ratkaisu kierroslaskennalle.
2wd ja 4wd SC ehdottomasti erikseen, muuten tulee turhia kolareita ja 2wd romua johtuen autojen painoeroista sekä jarru-paikkojen eroista.
Correis nelkut ja tuupit omiin hiitteihin,tää mun mielipide.Ja Hoke nelkkujen sekaan!
Lainaus käyttäjältä: *HOKE* - 09.03.12 - klo: 14.35
Perus kaavio on huomattavasti oikeudenmukaisempi.
Jos siinä yhdessä ainoassa alkuerässä onnistuu joku rupeltamaan vaikkapa kärkiauton tai kenet tahansa niin onpas kiva starttailla kaikki finaalit letkan hänniltä.
Ei palvele oikeastaan ketään kovin rehdisti.
Aina kun on ajettu "pelkkiä finaaleita" on ajettu yksi ae joka ratkaisee ekan finaalin lähtöjärjestyksen. Tämän jälkeen loppujen finaaleiden lähtöjärjestys on määräytynyt aina edellisen finaalituloksen mukaan. Eli kaikkia finaaleita ei ole lähdetty samassa järjestyksessä sen yhden ae tuloksen mukaan.
Lainaus käyttäjältä: *HOKE* - 09.03.12 - klo: 11.43
Nelkku kuskeilla on pelkona saada käkättimeen vajaavetoiselta :wink:
En pelkää että saisin käkättimeen vajaavetoisilta ja vaikka saisinkin, ni mitä sitten... :azn:
Lähinnä mielipiteeni perustui juurikin erilaisiin jarrupaikkoihin yms. muihin ajolinja eroihin.
Viime kisassa kun ajettiin tuupit ja nelkut samassa erässä niin huomattiin nämä asiat.
Nelkku SC:eet vois ajaa yhen ae:n ja loput finaaleina, niinku parilla viime kerralla on tehty.
pikkulinnut lauloivat eilen että varsinkin turun suunnalta tulevat kuskit haluaisivat muutakin haastewtta kuin vain keskinäisen välien mittelön mitä voi harrastaa kotiradallakin.
Vastaukseksi annan: toivomus on vastaanotettu ja kannattaa ehdottomasti tulla... Ei jää keskinäiseksi jäsenmittelöksi vaan sinne ilmestyy nelkkumöykky mikä tarjoaa varmasti vastusta :wink:
Aikataulu (http://www.myrcm.ch/fi/pksrca/20120310_867502/TimeSchedule/1/10.03.2012.html)
Sekä erälistat:
Erä 1 M2-10
1. Penttinen Paavo VääUA
2. Sarantila Emil
3. Lehtinen Isto PKSRCA
4. Laitinen Atte PKSRCA
5. Turku Tommi PKSRCA
6. Vilenius Jere
7. Virtanen Erkka
Erä 2 M2-10
1. Honkanen Markku PKSRCA
2. Mikama Marko PKSRCA
3. Hellström Jerry
4. Peltoniemi Matti PKSRCA
5. Akkanen Riku PKSRCA
6. Huhta Sami PKSRCA
7. Itävuori Jari PKSRCA
8. Kuusisto Kari PKSRCA
Erä 3 M4-10
1. Jermalainen Tomi PKSRCA
2. Mikama Marko PKSRCA
3. Husu Jose PKSRCA
4. Turku Tommi PKSRCA
5. Kettunen Antti PKSRCA
6. Kuusisto Kari PKSRCA
Erä 4 M4-10
1. Salmela Karri PKSRCA
2. Johansson Toni PKSRCA
3. Laitinen Mikko PKSRCA
4. Hattunen Juho PKSRCA
5. Huhta Sami PKSRCA
6. Rajaniemi Juho PKSRCA
7. Mattila Reijo PKSRCA
Erä 5 SC2-10
1. Hattunen Juho PKSRCA
2. Peltoniemi Matti PKSRCA
3. Hoffman Petri PKSRCA
4. Tervo Tommi PKSRCA
5. Otsavaara Tuomo PKSRCA
6. Niemenmaa Jani PKSRCA
7. Ljungqvist Johan ETMKUA
8. Ljungqvist Albin ETMKUA
Erä 6 SC4-10
1. Honkanen Markku PKSRCA
2. Pyhältö Mikko TUA
3. Thusberg Tom TUA
4. Viira Einar Estonia
5. Tamme Anre Estonia
6. Suuripää Tommi PRCA
7. Sarro Sami PKSRCA
Nonni, 15€ limppari kuitattu :angel:
Monelta meirän geimit alkaa / erät? Tietäis että paljonko nauttii hartsporttia tälleen illalla.. Ihan vaan ettei tuu ylikuntoo :shocked:
-Sami-
Kannattaa jarrutella sen hartsportin kanssa... kas kun tuossa edellisessä viestissä on aikataulu myös :wink:
Lainaus käyttäjältä: *HOKE* - 09.03.12 - klo: 20.52
Kannattaa jarrutella sen hartsportin kanssa... kas kun tuossa edellisessä viestissä on aikataulu myös :wink:
Höpönlöpö.... Nelkkumies EI jarruttele, pitkät päällä loppuun asti ni hyvä tulee :cool: Vaimokin tykkää :wink:
....niin ja Hartsport notkistaa ajolinjaa myös :huh: