Tämä on jatkoa jo pitkäksi venyneelle edelliselle SN ja Super Nitro Rally (SNR) topicille
Vihdoin ehdin dremelillä senkata ruuvien paikat alustaan 16T kellolle. Lopputulos ei päätä huimaa, mutta eipähän enää raavi asfalttiin kun ride height on laskettu minimiin. Siinä on vähän otettu ylimääräistä jos johtuu vaihtaa kelloa suurempaan/pienempään. Tässä kuvatus:
http://www.kolumbus.fi/mika.rinne/SN/SN1.jpg
Auto oli muuten snadisti likainen sisäänajojen jäljiltä:
http://www.kolumbus.fi/mika.rinne/SN/SN9.jpg
http://www.kolumbus.fi/mika.rinne/SN/SN6.jpg
Nyt valmiina:
http://www.kolumbus.fi/mika.rinne/SN/SN2.jpg
SN Rallyyn tuli prolinen renkaat mutta olivat isommat kuin odotin:
http://www.kolumbus.fi/mika.rinne/SN/SN3.jpg
http://www.kolumbus.fi/mika.rinne/SN/SN4.jpg
http://www.kolumbus.fi/mika.rinne/SN/SN5.jpg
Täytyy nyt kattoo mitä modauksia pitää tehdä että saa renkaat istumaan kuten korin muotoilu, pidemmät koritolpat, iskareiden kulmien ja paikkojen säätö ja mahdollisesti pienempi kytkinkello.
Hehee... Menikö nuo prolinet niille vanteille ? On aika korkeaprofiiliset :D Mites mahtuu kori ?
Kuinka matala maavara tuossa on, kun näyttää ottaneen vähän kiinni? No uusien renkaiden myötähän se nousee.
Lainaus käyttäjältä: "RcRox"Kuinka matala maavara tuossa on, kun näyttää ottaneen vähän kiinni? No uusien renkaiden myötähän se nousee.
Maavaraa säädetään tarpeen mukaan, kyseessä on kuitenkin on-road auto, joten maavara täytyy pitää mahdollisimman pienenä.
Pohjasta otettu kuva on SN:n=Super Nitro
Uudet renkaat ovat SNR:n=Super Nitro Rally, eli kardaanivetoinen rally-versio autosta.
Tämä vaan selvennyksenä, Mika varmasti omalta osaltaan avautuu pohjakosketuksista tarkemmin :)
EDIT: juuri huomasin että kuvat on nimetty kaikki SN, mutta kuvien yläpuolella lukee SN Rally...
Heh, joo, jotta homma olis mahdollisimman sekava niin kuvat on tosiaan nimetty kaikki SN, no älkää siitä välittäkö..
Rallyyn (SNR) Prolinen renkaat meni itse asiassa tosi hienosti ja ajettavuus odotettavasti paranee; kuten keken kanssa juteltiin vakiorenkaat on jopa liian pienet ("pureTen alpha"). Vanteissa on sama 2.2" mitoitus. Pientä säätöä ja korin trimmausta, kyllä se siitä. Maavaraa on 3cm ainakin, ehkä enemmänkin. Alusta ei ole kovinkaan kulunut. Uusia renkaita en ole vielä ehtinyt testata, palataan siihen myöhemmin..
Superissa (SN) on maavaraa vain sentti, korkeintaan pari riippuen säädöistä. Itsellä taitaa olla aika vähän, ehkä 0,5cm, siitä skraadut pohjassa kivistä. No niillä ei juuri ole vaikutusta ajamiseen. Nyt kun senkkasin motin kiinnitysruuvit niin pohjaa entistä vähemmän, hyvä. Vakiona tässä halvemmassa alustassa (ei virialusta) ei ole ruuvin senkkauksia valitettavasti kuten virialustassa vakiona. Mutta dremelillähän ne syntyvät helposti kuten jo aiemmin skrivasin.
Tänks,
-Mika
Asensin ne Prolinen renkaat, maavara kasvoi mukavasti sentillä ja jousitus parani olennaisesti. Tassut ovat nyt tosi pehmeät, niinkuin MT:ssä tai crossarissa. Huippunopeudenkin pitäs kasvaa kun renkaat on isommat. Pikkasen piti muotoilla lokasuojia mutta ei paljon. Huomenna testiajoa, katsotaan mikä on tulos. Kuvia myöhemmin.
Nonnii, tässä niitä kuvia.
Ekaks pari poseerausta uudet kiekot alla:
http://www.kolumbus.fi/mika.rinne/SNR/SNR_bodyless.jpg (korilla)
http://www.kolumbus.fi/mika.rinne/SNR/SNR_with_body.jpg (koriton)
http://www.kolumbus.fi/mika.rinne/SNR/SNR_dirt_hawgs_2.jpg (uudet Proline renkaat)
Sitten vähän ajokuvia:
http://www.kolumbus.fi/mika.rinne/SNR/SNR_approaching.jpg (tulossa)
http://www.kolumbus.fi/mika.rinne/SNR/SNR_passing.jpg (menossa)
http://www.kolumbus.fi/mika.rinne/SNR/SNR_jumping_slow.jpg (hiljaa että kuvaaja ehtii mukaan)
http://www.kolumbus.fi/mika.rinne/SNR/SNR_auts!.jpg (vähän meni ohi!)
http://www.kolumbus.fi/mika.rinne/SNR/SNR_checking_out.jpg (ajaja itse)
Täytyy sanoa että auto oli todella hyvä ajaa eikä ollut moksiskaan isoistakaan röykyistä ja kivistä. Asiaa auttaa hiilikuituiset shock towerit, ei tarvitse pelätä että ripustukset pettäisivät. Makeeta menoa!
Makeeta menoa tänään meilläkin keken kanssa Supereilla, huippuautoja. Ohessa video 7,7M. Vähän tylsältä vaikuttaa tuo "ovaali" videolla mutta ajajilla ei ollut tylsää 8) Kattokaa jos jaksatte downloadata. (Keken Lambo Diablo olis pitänyt saada videolle kanssa, ehkä ens kerralla)
http://www.kolumbus.fi/mika.rinne/racer/SN_7M.avi
http://www.kolumbus.fi/mika.rinne/racer/SN_running.jpg
Kyllä oli taas hauskaa olla Supereita ulkoiluttamassa. Pienten radiohässäköiden jälkeen päästiin kunnolla ajelemaan ja vaikka tosiaan ovaalin kiertäminen ei kummoiselta näytäkään, niin on tosi makeeta ajaa.
Riittää kun on jonkinlaista "rataa" ja kaveri, niin takuuvarmaa hauskuutta tiedossa.
Mika tosin sai kiertää kartioiden lisäksi minun Superiani kun oli hieman ajolinjat hakusessa, sekä pikkasen pulmia pidon kanssa, mutta eiköhän se tästä ajan kanssa.
Auto on tosiaan kuin unelma, ja 15FE:ssäkin riittää suorituskykyä vaihteen kanssa yllättävänkin paljon.
Todellakin! Pientä säätöä, mutta upeesti se SN FE:lläkin kulki vaihteen ja MIPin pillin kanssa. Tässä vielä kalustoa keken Lambo mukaanlukien:
http://www.kolumbus.fi/mika.rinne/SN/kalustoa.jpg
Tältä auton pohja näytti illan ajojen jälkeen parkkiksella:
http://www.kolumbus.fi/mika.rinne/SN/SN_bottom.jpg
http://www.kolumbus.fi/mika.rinne/SN/SN_bottom2.jpg (salamalla)
Aika siistiä hommaa toi On-road vai mitä ?! :D
Oot sä saanut auton huonoon kuntoon :lol:
Mulla kun ei oo naarmuja ollenkaan pohjassa, mulla tosin on enemmän maavaraa :wink: Sun autos näyttää truckilta noilla Pro-linen renkailla.... Onkos sullakin mika Futaban PHKA:at ?
Uskaltaako noilla radioilla auton päästää miten kauas ? Itelle tulee nuo radiot varmaan huomenna.....
Mulla on ihan perus Hitec FM. Sillä voi laskea pariin sataan metriin ihan hyvin. Eilen hajos kide ja auto meinas lähteä käsistä...!
Joo, kyllä siinä ajaessa SN pohja kiviin voi ottaa, mutta ei naarmut haittaa. Hyvin toi pöly kerääntyy ja aika komeasti pöllyää takasiivestä ajaessa vaikka asfaltti **näyttää** puhtaalta.
Rally, näyttää kuvissa truckilta tosiaan (ilman koppaa), mutta ajaessa kyllä on ihan aito ralliauto :D Ajettavuus parani noilla renkailla selkeesti.
Joo, auto menee kyllä :shock: likaiseksi vaikka asfaltti näyttää puhtaalle. Silti pöly nousee ku revittää. Ilmansuodatinkin menee nopeesti ihan "mutaseksi" Noi radiot kuvassa näytti ihan Futabilta... :)
Hei, ne onkin varmaan keken radiot tossa kuvassa! Saman verran kantaa kuin Hitecit ainakin.
Lainaus käyttäjältä: "fiesta6"Onkos sullakin mika Futaban PHKA:at ?
Uskaltaako noilla radioilla auton päästää miten kauas ? Itelle tulee nuo radiot varmaan huomenna.....
Taitaa olla mun radiot kuvassa. Hintaansa nähden hyvät radiot, eikä ole kantomatka loppunut kertaakaan kesken ja kauas on autoja päästetty.
Ite ostin myös Stormin kanssa noi radiot ja hyvin ovat pelanneet. Ei minkäänlaisia häiriöitä tapahtunut.
Uusi Ossin pakari Rallyyn, korvaa vakio komposiittipillin:
http://www.kolumbus.fi/mika.rinne/SNR/new_pipe.jpg
päältä:
http://www.kolumbus.fi/mika.rinne/SNR/new_pipe2.jpg
korin kanssa:
http://www.kolumbus.fi/mika.rinne/SNR/new_pipe3.jpg
Laitoin jarrun linkityksen uusiksi Superiin silleen että koko vastari+servo osaston saa irti irroittamalla kaasun, jarrun ja ohjauksen pallonivelet sekä radiotrayn klipsit. Lähtee kätevästi irti eikä tarvitse pelätä irtonaisia osia. Auton putsaus on nyt todella helppoa ja onnistuu ilman työkaluja.
http://www.kolumbus.fi/mika.rinne/SN/SN_gas_brake3.jpg
http://www.kolumbus.fi/mika.rinne/SN/SN_gas_brake_side.jpg
Tuli uusi race pilli Fantom Racingiltä testiin, aika koleen näköinen vai mitä?!
http://www.kolumbus.fi/mika.rinne/SN/fantom_race_pipe.jpg
http://www.kolumbus.fi/mika.rinne/SN/fantom_race_pipe2.jpg
Harmi vaan että joutui vetämään koko vasemman kyljen auki, kun ei aukot sopineet edellisen MIPin pillin kanssa kohilleen eikä siihen voinut jättää useampia aukkoja. No komea pillihän tuo on näytettäväksi :wink:
http://www.kolumbus.fi/mika.rinne/SN/GT_left_side.jpg
http://www.kolumbus.fi/mika.rinne/SN/GT_right_side.jpg
Hieno!
Noi lämpökuviot putkessa ovat aika letkeen näköset :)!
Ja aina vaan paranee toi sun koris! Saapahan parempaa jäähdytystä kaikki pillit ja alkukäyrät ton korileikkauksen ansiosta.
Eiks ookin! Made in U.S.A ja varustettu oikein sarjanumerolla, eikä hinta edes paha $46, tosi kestävän oloinen paksua terästä. Painaa jonkin verran enemmän kuin MIP, mutta auto tuntui olevan tasapainossa, saa nähdä sitten radalla.
Korista en tiedä, mutta minkäs teet, lexania ei saa takaisin.. on se ihan OK. Sehän on vaan kori, ja tosiaan jäähdytys on nyt kunnossa :D
Ihmeen hyvä auto tuo SN. Ajoissa ollut tosi vakaa ja tottelee erinomaisesti komentoja. Ottaa kurvit hyvin eikä liukastele vaikka olis likainenkin alusta. Vauhti riittävä ilman vaihteitakin. En ole edes ajatellut laittaa toistaiseksi, koska mitä vähemmän osia sen parempi. Jatkuvasti jotain kuitenkin paukahtaa suomen oloissa, sen verran raffia hommaa vaikka kestävä auto onkin.
Vaikka rasvat ovat kuluneet jo aikaa sitten diffeistä (kumma kyllä rallyssa ei vaikka samaa kamaa sisällä) niin auto pysyy kuin liimattuna tiehen. Millään autolla aikasemmin ei ole ollut näin hyvä ajaa. Asiaa auttavat myös HPIn erinomaiset 23R vyörenkaat. Parasta on HPI varaosien hinta, ne ei maksa paljon mitään.
Tuo Ossin 15CVRX on täyttänyt odotukset ja hieman ylikin. Olin vähän huolissani kun siinä on "vain" 1-1.2 HP. Mutta normaalia .15 kaasaria isommalla varustettuna jaksaa painaa tosi hyvin, tätä isompaakin autoa. 16T kello tuntuu olevan oikein sopiva tuohon.
Vakioiskarit ovat erinomaiset, vaikka ovatkin komposiittia. Takapäätä jäykistää hiilikuituinen Y-brace, olen aika varma että muovinen vakio olisi liian lepsu. Tämä on ainoa hiilikuituosa autossa ja hinta alle $10.
Kustomoitu 125cl tankki antaa mukavan 10-15 minuutin ajoajan.
Lisätään vielä ettei keppivetoa ole tullut ikävä. Hihnat pysyvät aina tiukalla eikä kulumisesta johtuvaa klappia ole odotettavissa kuten keppivetoisissa.
Auto on todella helppo operoida. Hihnojen vaihto, etenkin pisimmän keskihihnan joka on altein kulumiselle, on yksinkertaista. Etudiffi on lähtee irti muutamalla ruuvilla, jolloin irtoaa myös keskihihna. Diffien irroitus rasvojen laittoa varten on siis suoraviivaista ja onnistuu radallakin muutamalla työkalulla. Vakiona tulevat hihnojen jäykistimet (belt tensioners) pitävät hihnat oikeissa säädöissä.
Kuten aiemmin kirjoitin myös auton puhdistaminen on mukavaa irroitettavan radiolevyn/kotelon ansiosta, jonka irroitus ei vaadi työkaluja ja on nopeaa. Homman voi hoitaa radallakin. Tämän on erinomainen fiitseri HPI autoissa, esim Kyöstissä vastaavat operaatiot olivat todella työläitä jaa vaativat enemmän tai vähemmän auton purkamista osiin.
Jos jotakuta kiinnostaa tuo Fantom WORKS pilli niin tässä kommenttia
LainaaFantom pipes are not mass produced with robot welders, but are hand build, one at a time, by a professional pipe builder with over 9 years experience building motorcycle pipes for some of the top factory racers in motocross. He's brings that experience to Fantom to develop high performance pipes for the R/C market.
Uusin vähän kotisivua http://www.kolumbus.fi/mika.rinne
Teräksinen spur gear tuli Gimpy's Racingiltä Rallyyn :D
Vasen on HPIn vakio muovinen ja oikealla Gimpyn teräksinen:
(https://rc10.fi/proxy.php?request=http%3A%2F%2Fwww.kolumbus.fi%2Fmika.rinne%2FSNR%2Fgears2.jpg&hash=6e551d32c10023442f1c99e15252bd0ec6bea65b)
(https://rc10.fi/proxy.php?request=http%3A%2F%2Fwww.kolumbus.fi%2Fmika.rinne%2FSNR%2Fgears.jpg&hash=c3158475d86a6a086821be9924be33ed3dfc115e)
Tuossa ylempää kun on kaksi melkein samaa kuvaa, ni poista pliis se huonompi :D
Jep, poistettu edelliset kuvatukset
Lainaus käyttäjältä: "Mika"Tuli uusi race pilli Fantom Racingiltä testiin, aika koleen näköinen vai mitä?!
Mistäs hommasit ton pillin ja paljonko kustanti?
https://www.ssl-stormerhobbies.com/cgi-bin/seekpart.pl?pn=FAN20012
Oisko se ollut $46 vaikka tossa $49
Eli noin 40€ :?
Muuten saisko tosta madiin teho pillin?
Ei, mutta niillä on .21 pillejäkin, tsekkaa www.fantomracing.com
Tässä pari kuvaa rallysta, kun vaihdon Ossin CVR koneen siihen Superista ja samalla laitoin Ossin alupillin komposiittipillin tilalle, kohta lähetään testaa ... puskurikin on aika järee vai mitä ?!
(https://rc10.fi/proxy.php?request=http%3A%2F%2Fwww.kolumbus.fi%2Fmika.rinne%2FSNR%2FSNR_OS_w_body.jpg&hash=3fb8caad5227747fd7b151d500a46f3725941d37)
(https://rc10.fi/proxy.php?request=http%3A%2F%2Fwww.kolumbus.fi%2Fmika.rinne%2FSNR%2FSNR_OS_wo_body.jpg&hash=93b397a72e40880dacfe788cfb04b12bfd64dc3e)
:mrgreen: On aika järee puskuri 8)
Yks vaihtelee noit koneita ku t-paitaa :o
Joka autossa mikä sulla on, ni oot varmaan vaihtanu koneen tai pari :wink: :shock:
Eiku mä vaihdoin "päittäin", laitoin EPICin Superiin ja Ossin Rallyyn kuten SNRT.comissa kerrotaan... ei sen kummempaa. Ei mulla ole kuin kolme myllyä, EPIC 18, OS 15 ja HPI 12R. HPIn kaasari on tossa EPICissä (slide) ja EPICin kaasari (rotary) HPIssä, mutta muuten HPI on vaan varalla ja jos joku tarvii uutta konetta nopeesti niin tänne vaan viestiä...!
Kulki muuten hyvin Rally tolla Ossilla ja 15T kellolla, lähti hätäsesti. Alupilli toi snadisti potkua lisää, vaikka suurempi etu on että kestää komposiittia paremmin mällejä. Mutta kyllä EPIC18 on omiaan Superiin radalle. Vaikka Rallyn kanssa baanailu oli hauskaa, niin kyllä Onroad radalla hakkaa 100-0 hiekan pöllytyksen...
Onhan noita koneita 3-4 vuoden aikana ollut varmaan 10 erilaista, mutta se on toinen tarina se.. ainakin on tullut testattua aika määrä läpi ja saanut kokemusta niistä.
Ai juu, vaihoit päiksee.
Toisaalta se on kyllä hyvä, että on ollu monenmoisia koneita, ni sit niistä tietää todella paljon.
Mä en oo ikinä ostanu mihinkään autooni uutta moottoria :mrgreen: Pyttymäntäsarjoja vaa joskus uusinu :P Ei oo varaa uusii moottoreihin, ku on niin kalliita.
http://www.snrt.net/speed.html
Entäs jos moottorin kierrosluku jää 38.000RPM :mrgreen:
No sitten se tietenkin on vähemmän. Venomilla on todistetusti mitattu 63 km/h 16T kellolla, joka minusta vastaa hyvin noita laskelmia. Kalibroinnista voi tietty olla kilsan parin heitto. Ei kai tämä nyt niin vakavaa ole, mutta suuntaa antavaa. Varmaan monia kiinnostaa tehdä vastaavia laskelmia, tämä niinkuin esimerkiksi. Tietty Monsteri puolella näillä laskelmilla ei tee mitään, mutta onroadissa onkin se hienous että kierrosajoilla, välityksillä jne on merkitystä :-D ON tää vaan hieno laji....
Onpa joku laittanut Superiin .26 koneenkin, mahtaa olla vauhtia:
"This car is perfect in many ways.
Mainly is, it can be converted to hold any size nitro engine.With this, racers can compete with the 1/8 scale on road cars.Almost every part can be coverted to adapt to hardcore racing.This car has inspired me into putting a .26 ofna engine with the Wolf pack conversion. Also i installed foam tires from the serpent 1/8 scales"
Tässä aika kolee Superi:
(https://rc10.fi/proxy.php?request=http%3A%2F%2Fwww.hpiracing.com%2Fgraphics%2Fgallery%2F2004-02%2Fweek1%2Fangleviewm.jpg&hash=7be36b17789bfc95dda96e377c35fef12f25c530)
OOTTEKO koskaan katsonut noita HPIn racer galleryn kuvia, ihan sairaan makeita maalauksia!
Ei paha tääkään Rally, osui silmään kun etsin infoa Stormista. Danger miten on?!
(https://rc10.fi/proxy.php?request=http%3A%2F%2Fwww.themirrorpool.com%2Fimages%2FRC%2Fsnr_2_600.jpg&hash=0f52796bb6a59d5bf85e9a553d322ed79e939fbc)
HPI autojen omistajia (Superit ja 1/10:t) saattaa kiinostaa tieto että Towerista saa nyt näitä erinomaisia alu Hex Hubeja jotka aiemmin ovat vaan olleet käytännössä vain myynnissä jenkeissä
http://www2.towerhobbies.com/cgi-bin/wti0001p?&P=IA&I=LXGWX4
(https://rc10.fi/proxy.php?request=http%3A%2F%2Fwww.saunalahti.fi%2F%7Ejillaine%2Fradalle8_5%2Fimages%2F125_2548.JPG&hash=864c202da6fcdb7280146e284b8e66dfebb068c5)
Aika magee :D Tosin en tiedä onko toi polttis vai sähkis, mutta hieno kori kuitekii.
Lainaus käyttäjältä: "Mika"Ei paha tääkään Rally, osui silmään kun etsin infoa Stormista. Danger miten on?!
Ihan jees, mutta ootahan vielä hetki..
Lainaus käyttäjältä: "fiesta6"
Aika magee :D Tosin en tiedä onko toi polttis vai sähkis, mutta hieno kori kuitekii.
Sähkis, ei ole jäähdytys kantta :D
Lainaus käyttäjältä: "Jartsa"Lainaus käyttäjältä: "fiesta6"
Aika magee :D Tosin en tiedä onko toi polttis vai sähkis, mutta hieno kori kuitekii.
Sähkis, ei ole jäähdytys kantta :D
Joo samaa aattelin kun korikin on umpinainen eikä näy tosiaan jäähdytys kantta.
Nyt olis uudet osat Superiin vaikka mitä kivaa, pitäs vaan jaksaa kasata edellisten mällien jäljiltä ja laittaa sit juttua tonne snrt.net :iinkin
- Uusi racing alusta, on hieno!
- Uudet diffien teräs outdrivet (taakse) ja uudet vakiot rikkouteneen tilalle eteen
- Vakaajat eteen ja taakse
- Uudet hihnat 3 kpl
- Carbon tukivarret eteen ja taakse
- Uusi NovaRossi 15 kone (kampiakselista vääntyneen tilalle)
Siinähän sitä, käytännössä koko auto menee paloiksi ja siitä kasaan. Ei vaan m i l l ä ä n jaksais ja taas sisäänajot ja kaikki...ajot taitaa mennä eteenpäin muutamalla viikolla kun toi Stormikin tossa suorastaan pyytää ajoa :-D
-Mika
Meinaatko Mika alkaa ajaan tota uutta konetta kokonaan sisään,
vai vaihdakko vaan uuden kampiakselin vanhan tilalle?
Sama kai se on kummin päin sen tekee, mut aattelin vaan...
Noh jokatapauksessa, toivotaan Novalle tällä kertaa vähä pidenpää ikää! :wink:
Jep! kiitti Henkka :-D
Ajattelin ajaa tota uutta, se menis jotenkin helpommin. Toisesta saa sitten piston-sleeven ja kiertokangen tilalle, kun tää uusi on ajettu loppuun. Jäähän tossa "yli" sitten vielä kansi, keissi, laakerit ja kaasari. No varaosia nekin sitten..
Niin, ja sit sulla on vielä varalle kaasarikin, joka ei muuten oo halpa!!! 8)
Joo, eipä taida olla. Koskaan ei oo kaasari hajonnut, mutta onpahan nyt sellanenkin sit.
NONNII NYT on Superi taas iskussa, uusi alusta, moottori ym.
Tattarille taas ensi tilassa...
(https://rc10.fi/proxy.php?request=http%3A%2F%2Fwww.snrt.net%2F2004-06-25%2520085.JPG&hash=896d870af6671dbe9b6a47b0fb8e776dac3826f6)
(https://rc10.fi/proxy.php?request=http%3A%2F%2Fwww.snrt.net%2F2004-06-25%2520083.JPG&hash=db019bb61bb99abe69fc04b2fca8a4f4d668f28a)
Lisää saitilla lähiaikoina koko urakasta, paljon osia vaihdettu jne..
Jummi, mikä namu! Alkaa himottaan ratakiesiä. :mrgreen:
Thanks Jakke! Onroadit ovat himottavia :-D Tässä vielä kuva uudesta 3mm 7075S alustasta ja vanhasta vakiosellaisesta joka paitsi osoittaa kaikkiin ilmansuuntiin niin on ohentunut aina 0.5 milliä ajossa.
(https://rc10.fi/proxy.php?request=http%3A%2F%2Fwww.snrt.net%2F2004-06-25%2520048.JPG&hash=b8193f97234ad5d0e2fdf6af6378a1eaa91b7979)
(https://rc10.fi/proxy.php?request=http%3A%2F%2Fwww.snrt.net%2F2004-06-25%2520070.JPG&hash=50ac78435f1378f802af692f9b6e5e5df9b6be34)
Siis sää ostat koko ajan uusia moottoreita sun muuta autoon! Ei ees tarvis välttämättä ostaa niin ostampa tosta vaikka 15 uutta moottoria ja 2 uutta autoo.. :mrgreen:
Lainaus käyttäjältä: "jeejee"Siis sää ostat koko ajan uusia moottoreita sun muuta autoon! Ei ees tarvis välttämättä ostaa niin ostampa tosta vaikka 15 uutta moottoria ja 2 uutta autoo.. :mrgreen:
Niinkö? Pakkohan se oli ostaa kun kampiakseli vääntyi. Uuden hankinta italiasta asti olis lähes yhtä kallista kuin koko moottorin hankinta Hong Kongista. Nyt saa varaosat päälle. Autojahan mulla ei oo kuin 5 kpl, joista kolme Microja. Superi ja GS. Loput ovat Tonin :D Savage, Superi, TT, MT2
Lainaus käyttäjältä: "Mika"Lainaus käyttäjältä: "jeejee"Siis sää ostat koko ajan uusia moottoreita sun muuta autoon! Ei ees tarvis välttämättä ostaa niin ostampa tosta vaikka 15 uutta moottoria ja 2 uutta autoo.. :mrgreen:
Niinkö? Pakkohan se oli ostaa kun kampiakseli vääntyi. Uuden hankinta italiasta asti olis lähes yhtä kallista kuin koko moottorin hankinta Hong Kongista. Nyt saa varaosat päälle. Autojahan mulla ei oo kuin 5 kpl, joista kolme Microja. Superi ja GS.
Ai sulla on Microjakin, en tiennyt. Montako moottoria sulla on?
http://www.snrt.net/gallery.html
Moottoreita EPIC 18, HPI 12R (uusi), 2 x NovaRossi 15, GS b01 21
ei muita
jossain vaiheessa GS:ään niiden kisakone tai joku itsku esim Nova tai Sirio tmv