RC10.FI

Yleiset => Polttisautot => Aiheen aloitti: Mika R - 16.04.04 - klo: 12.04

Otsikko: Kyosho Tr-15 2.0
Kirjoitti: Mika R - 16.04.04 - klo: 12.04
Tämä on jatkoa jo pitkäksi venyneelle edelliselle topicille
Otsikko: Kyosho Tr-15 2.0
Kirjoitti: ilej - 19.04.04 - klo: 21.10
millä ootte liimannu renkaat kiini vanteeseen, olen koittanut pika- ja kumiliimaa mutta ei ole pysynyt kiinni?
Otsikko: Kyosho Tr-15 2.0
Kirjoitti: kukkalapio - 19.04.04 - klo: 21.18
Ihan pikaliimalla on aina pysyny pureten alphassa, baja beetlessä, savagea en ole ite liimannu.
Otsikko: Kyosho Tr-15 2.0
Kirjoitti: Lagi - 19.04.04 - klo: 21.33
pikaliimalla on pysyny, antaa vain kuivia kunnolla.
Otsikko: Kyosho Tr-15 2.0
Kirjoitti: Sami L - 20.04.04 - klo: 08.21
Kontaktiliimalla neljä vuotta sitten, mutta nyt ajellessa alkanu irrota. Pikaliimaan olen itsekkin siirtynyt.
Otsikko: Kyosho Tr-15 2.0
Kirjoitti: Mika R - 20.04.04 - klo: 12.54
Lainaus käyttäjältä: "Kysymys"
Auto on siis Kyoshon TR-15 Stadium Truck ja ajattelin tilata etukäteen tasauspyörästön rattaita, koska luultavasti niitä kesän aikana menee sököksi. Eli millaisia rattaita suosittelet, teräksiset lienevät parhaita mutta kalliita? Onko siis jotain muuta vaihtoehtoa kuin teräksiset rattaat / alkuperäiset rattaat? Jos osaat kertoa mitkä olisivat hinta/laatu suhteelta mielestäsi hyvät ja niihin löytyisi vaikkapa linkki Tower Hobbies:n sivuilta niin olisin kovin kiitollinen.



Itsellä oli FW04 samat diffit ja Ossin Big Block 15RX :llä (1,3HP kisakone) ei saanut diffin rattaita rikki. Eli kyllä ne vakiotkin aikalailla kestää. Ainoa poikkeus oli kun laitoin kuuladiffit ja jarru otti liian tiukkaan kiinni joka tuhosi etudiffin rattaat helpolla. Mutta tämä tapahtui vain kuuladiffillä. Etenkin jos laitat paksua rasvaa sisään tai silikoniaöljyä ja tiivistät silikonilla niin varmasti kestävät pitkään. Oli mulla teräsdiffitkin, Hi Ratio malliset, huippukamaa mutta todella kalliit, olisko mennyt 100e niihin ainakin.

Eli suosittelen että vähintäänkin laitat vakiodiffeihin paksua silikonirasvaa täyteen (vaikka Kyoshon mutta on halvempiakin kuten Yokomon jota itse käytän) niin pitäs toimia hyvin ja kestää.
Otsikko: Kyosho Tr-15 2.0
Kirjoitti: ilej - 21.04.04 - klo: 09.54
saakohan tuohon kössin vakiomottiin vaihdettua toisen kaasarin sellaisen, jossa olis alakierrosten säätö?
Otsikko: Kyosho Tr-15 2.0
Kirjoitti: Juhani - 21.04.04 - klo: 10.41
Lainaus käyttäjältä: "ilej"
saakohan tuohon kössin vakiomottiin vaihdettua toisen kaasarin sellaisen, jossa olis alakierrosten säätö?

Kyllä saa, linkki. (http://rc10.fi/viewtopic.php?p=37837&highlight=#37837)
Otsikko: Kyosho Tr-15 2.0
Kirjoitti: ilej - 21.04.04 - klo: 13.53
tuolta löytyy gt-kaasari kyoshon 15 koneeseen: http://www2.towerhobbies.com/cgi-bin/wti0001p?&I=LXW780&P=7
Otsikko: Kyosho Tr-15 2.0
Kirjoitti: Lagi - 21.04.04 - klo: 14.58
edit: Örgh, enpäs puhukkaan vielä :P.
Otsikko: Kyosho Tr-15 2.0
Kirjoitti: ilej - 25.04.04 - klo: 17.43
Ostin tuota 10% Cool Powerii ja nyt ei tahdo kone kylmänä käynnistyä niin ajattelin vaihtaa tulpan. Mitä suosittelisitte tuon polttoaineen kanssa?
Otsikko: Kyosho Tr-15 2.0
Kirjoitti: Mika R - 26.04.04 - klo: 06.15
yleensä OS 8 on ihan ok, tai A3

(http://www.osengines.com/accys/osheatrange.jpg)
Otsikko: Kyosho Tr-15 2.0
Kirjoitti: ilej - 28.04.04 - klo: 19.31
Pitäis tilata hobbylinnan kautta towerista uudet renkaat vakiovanteille, mutta valikoimaa on ihan liikaa, niin mitä suosittelisitte monster touringiin? Ajan pääosin asfaltilla ja hiekalla.
Otsikko: Kyosho Tr-15 2.0
Kirjoitti: Danger - 10.05.04 - klo: 08.03
Nyt on Stadium Force saanut sisäänajon jälkeisen kasteensa, eli ajoa on kertynyt ihan kiitettävästi. Mutta muutama kiusalinen ongelma on ilmennyt samalla:

1. Kun polttoainetta on tankissa n. 1/4 niin auto alkaa sammuilemaan, koska välillä polttoaineletkuun pääsee ilmaa. Onko teillä ideoita miten tämä saadaan korjattua? Mieleastäni tankissa pitäisi olla pieni "kakkos" tankki, joka estäisi tällaisen.

2. Luulisin olevan Kyoshon vakiokamaa sellainen servo saveri eli se palikka mihin ohjaus servon tanko ensimmäiseksi kiinnittyy. Palikassa on sellainen jousi ja "halkaistu" muovi prikka. Tämän tarkoituksena lienee säästää servoa kovien iskujen aikana, mutta ilmeisesti tuo jousi on kuoleentunut heti alkuunsa ja nyt ohjauksessa on välys joka aiheuttaa sen, että suoraanajaminen on mahdotonta. Teenkö tästä servo saverista kiinteän, eli joko liimaan tai ruuvaan jäykäksi?
Otsikko: Kyosho Tr-15 2.0
Kirjoitti: Mika R - 10.05.04 - klo: 08.17
Lainaus käyttäjältä: "Danger"
Nyt on Stadium Force saanut sisäänajon jälkeisen kasteensa, eli ajoa on kertynyt ihan kiitettävästi. Mutta muutama kiusalinen ongelma on ilmennyt samalla:
1. Kun polttoainetta on tankissa n. 1/4 niin auto alkaa sammuilemaan, koska välillä polttoaineletkuun pääsee ilmaa. Onko teillä ideoita miten tämä saadaan korjattua? Mieleastäni tankissa pitäisi olla pieni "kakkos" tankki, joka estäisi tällaisen.


Kyllä se moottorin pitäs imee viimeisetkin pisarat sieltä tankista ongelmitta. Eli kyseessä on jonkin sortin säätö / paineistusongelma. Jos primerin olet jo poistanut, se ei voi olla syy. Entä letkut, ovathan ehjät? Koneen säätö, ei liian rikkaalla?
ps. tänään lähtee sun paketti postissa tulemaan
Otsikko: Kyosho Tr-15 2.0
Kirjoitti: Danger - 10.05.04 - klo: 08.53
Lainaus käyttäjältä: "Mika"


Kyllä se moottorin pitäs imee viimeisetkin pisarat sieltä tankista ongelmitta. Eli kyseessä on jonkin sortin säätö / paineistusongelma. Jos primerin olet jo poistanut, se ei voi olla syy. Entä letkut, ovathan ehjät? Koneen säätö, ei liian rikkaalla?
ps. tänään lähtee sun paketti postissa tulemaan



Eli primmeri oli varsinainen riesa aluksi, mutta se on nyt poistettu ja siltäosin kunnossa. Luulen, että pääneula on vielä liian rikkaalla, koska ajon jälkeen kone ei ole (sylkitestillä testattuna) kovin kuuma. Miksi liian rikkaalla ajaminen aiheuttaisi tämän ongelman?

Itse ajattelin, että kun tekee kovan jarrutuksen tai tiukan käännöksen, niin keskipakovoiman ansiosta polttoaine paiskautuu tankin seinämää vasten ja ilmaa pääsee letkustoon..... mutta hyvä kuulla, että ongelma on hieman maallisempi :D

Pitää varmaan vaihtaa kaikki letkut uusiin. Polttoaineen suodatin voi tietenkin olla ongelmakohta. Onkos polttoainetankin kansien kanssa ollut mitään ongelmia?

Kiitti Mika, odotellaan paketin saapumista.
Otsikko: Kyosho Tr-15 2.0
Kirjoitti: Mika R - 10.05.04 - klo: 09.15
Jep. Mulla oli "korkin" kanssa ongelmaa, O-rengas vuosi, mutta sen sai kiristettyä tuosta hobaon tankista korkin alta, onneksi.  Tosin se ei aiheuttanut "ilmakuplia" syötössä, ainostaan nitro roiskui ympäri autoa kun tankki oli täynnä.

Kekellä on vähän samaa vikaa T-15 koneen kanssa, joten sparratkaa toisianne jospa syy selviäsi. Keke epäilee syyksi vanhempaa tankkia, tosin varmuutta ei vielä ole.

Liian rikkaalla ajelu voisi aiheuttaa ongelman, koska painetta ei kehity tarpeeksi --> syöttö ei toimi.

Nyt lähden postiin :-D

-Mika
Otsikko: Kyosho Tr-15 2.0
Kirjoitti: henkka88 - 10.05.04 - klo: 16.03
Lainaus käyttäjältä: "Danger"
Nyt on Stadium Force saanut sisäänajon jälkeisen kasteensa, eli ajoa on kertynyt ihan kiitettävästi. Mutta muutama kiusalinen ongelma on ilmennyt samalla:
2. Luulisin olevan Kyoshon vakiokamaa sellainen servo saveri eli se palikka mihin ohjaus servon tanko ensimmäiseksi kiinnittyy. Palikassa on sellainen jousi ja "halkaistu" muovi prikka. Tämän tarkoituksena lienee säästää servoa kovien iskujen aikana, mutta ilmeisesti tuo jousi on kuoleentunut heti alkuunsa ja nyt ohjauksessa on välys joka aiheuttaa sen, että suoraanajaminen on mahdotonta. Teenkö tästä servo saverista kiinteän, eli joko liimaan tai ruuvaan jäykäksi?

  Tuo ongelma on kieltämättä tämän mallin riesa..
Sen voi ratkaista joko vaihtamalla alkuperäisen jousen tilalle tämmöset jäykemmät vastaavat:
http://www2.towerhobbies.com/cgi-bin/wti0001p?&I=LXV119&P=Z.
Jos haluat poistaa kokonaan tuon servoa säästävän kapistuksen niin tilalle voi asentaa tuommoiset osat:http://www2.towerhobbies.com/cgi-bin/wti0001p?&I=LXV282&P=Z.. :wink:
Noilla tarvikkeilla tuon vian saa pois päiväjärjestyksestä!
Itse vaihdoin vielä tuon jousisarjan lisäksi, kuulalaakerit muovisten helojen tilalle.
Ne poistivat vielä viimeisetkin väljyyden ripeet ohjauksesta!
Otsikko: Kyosho Tr-15 2.0
Kirjoitti: Danger - 10.05.04 - klo: 21.41
Lainaus käyttäjältä: "henkka88"
[  Tuo ongelma on kieltämättä tämän mallin riesa..
Sen voi ratkaista joko vaihtamalla alkuperäisen jousen tilalle tämmöset jäykemmät vastaavat:
http://www2.towerhobbies.com/cgi-bin/wti0001p?&I=LXV119&P=Z.
Jos haluat poistaa kokonaan tuon servoa säästävän kapistuksen niin tilalle voi asentaa tuommoiset osat:http://www2.towerhobbies.com/cgi-bin/wti0001p?&I=LXV282&P=Z.. :wink:
Noilla tarvikkeilla tuon vian saa pois päiväjärjestyksestä!
Itse vaihdoin vielä tuon jousisarjan lisäksi, kuulalaakerit muovisten helojen tilalle.
Ne poistivat vielä viimeisetkin väljyyden ripeet ohjauksesta!




Kiitti henkka88! Laitetaan jäykemmät jouset tilauslistalle.
Otsikko: Kyosho Tr-15 2.0
Kirjoitti: henkka88 - 10.05.04 - klo: 21.45
Joo, toi on ihan hyvä ratkasu vaihtaa ne jäykemmät jouset sinne.
Se ihan jäykkä ohajus vivusto saattaa olla viimenen  tikki servolle! :wink:
Otsikko: Kyosho Tr-15 2.0
Kirjoitti: sjoujoi - 17.05.04 - klo: 17.14
Kuinka nopeasti asfalttioajo syö nuo byggyn renkaat? Kannattaako ostaa erikseen asfalttikumit?
Otsikko: Kyosho Tr-15 2.0
Kirjoitti: ilej - 17.05.04 - klo: 17.40
mulla meni litra, kunnes olivat ihan sileät. Jätä ne nappularenkaat nurmikko käyttöön ja osta asfaltille slicksit.

Minkä voimaservon kannattaa hankkia?
Otsikko: Kyosho Tr-15 2.0
Kirjoitti: Sami L - 17.05.04 - klo: 17.54
Osta kallis digitaalinen, jos sinulla on budjettia.
Itse suosittelisin HS-625MG:tä Hiteciltä. Isompiin Infernoihin se "saattaa" olla turhan tehoton, mutta TR-15 kääntyy takuulla.
Nopeampi se ainakin olisi, kuin tuo 645:nen. Hinta on sama molemmissa.

Voimaservot: 50+€
Digiservot: 100+€

Valitse budjettisi mukaan!
625:nen on kumminkin aivan tarpeeksi tehokas, ellei ole ERITTÄIN vaativa, jolle kelpaa VAIN paras.

Aiheesta oli keskustelua Inferno MP topicissa. Lue sieltä lisää mietteitä!
Otsikko: Kyosho Tr-15 2.0
Kirjoitti: Pekka V - 23.05.04 - klo: 22.20
Kertokaapas kokemuksia tuosta tr-15 monster touringista.
Onko kannattava ostos?
Paljonko siinä koneessa on heppoja vakiona?
Otsikko: Kyosho Tr-15 2.0
Kirjoitti: Sami L - 23.05.04 - klo: 22.24
Ainakin Nikkarissa se oli tarjouksessa, Corvettena. Se Xanavi Skyline kori oli tyylikäs kataloogin kuvassa.

Infernoon se pohjautuu, että ei se ihan surkea voi olla. Kuuleman mukaan parempikin kuitenkin voisi olla. Uskon kuitenkin vakaasti, että  hyvän auton siitä saa, ellei ole tottunut Kanai tasoiseen, tai vastaavaan huippu kisapeliin. Pihakäytössä näppärän kokoinen ja hinnaltaan huokeampi. Kaikin puolin mahtaa olla hauska laite.
Otsikko: Kyosho Tr-15 2.0
Kirjoitti: ilej - 24.05.04 - klo: 19.19
onhan se ihan mukava peli, mutta suosittelen enemmän ralli-versiota tai sitten ihan oikeaa monsteria. Monster touring menee hyvin ruohikolla ja sannalla, asfaltilla ei niin kiva ajaa.
Otsikko: Kyosho Tr-15 2.0
Kirjoitti: Jessev - 26.05.04 - klo: 21.36
http://koti.mbnet.fi/cela/Videot/raddari.mpg

Siinä on vähän pihasudittelua tr-15:llä. Kokoo tuli n.20mt, lähinnä vaan testattiin kaverin uutta videokameraa tossa.
Otsikko: Kyosho Tr-15 2.0
Kirjoitti: miksu- - 26.05.04 - klo: 22.10
Lainaus käyttäjältä: "Jessev"
http://koti.mbnet.fi/cela/Videot/raddari.mpg

Siinä on vähän pihasudittelua tr-15:llä. Kokoo tuli n.20mt, lähinnä vaan testattiin kaverin uutta videokameraa tossa.


Onko tossa koneessa säädöt ihan kohallaan? Kuulosti vähän että on pikkasen laihalla.
Otsikko: Kyosho Tr-15 2.0
Kirjoitti: Mika R - 26.05.04 - klo: 22.19
Lainaus käyttäjältä: "Sami L"
Ainakin Nikkarissa se oli tarjouksessa, Corvettena. Se Xanavi Skyline kori oli tyylikäs kataloogin kuvassa.

Infernoon se pohjautuu, että ei se ihan surkea voi olla. Kuuleman mukaan parempikin kuitenkin voisi olla. Uskon kuitenkin vakaasti, että  hyvän auton siitä saa, ellei ole tottunut Kanai tasoiseen, tai vastaavaan huippu kisapeliin. Pihakäytössä näppärän kokoinen ja hinnaltaan huokeampi. Kaikin puolin mahtaa olla hauska laite.


No, Infernoon pohjautuminen on hieman "väljä" ilmaisu.. siis 1/10 Infernoon, ei suinkaan MP75.een.  Kanai on tosta yhtä kaukana kuin kotka elefantista. Ja kyllä toi Xanavi valitettavasti aika väsynyt laite on vakiona, en tiedä johtuuko luonnottoman isoista renkaista TR:ään istutettuna. Yhden olen nähnyt livenä ja se riitti. MT2 on aivan eri auto!

Mutta jos piha on pieni niin mikä ettei.. voihan sitä sit päivitellä (isompi kone jne). Toivottavasti nyt kukaan ei loukkaannu kun sanoin "väsyneeksi" mutta itsehän kysyitte..

Lainaus käyttäjältä: "miksu-"
Lainaus käyttäjältä: "Jessev"
http://koti.mbnet.fi/cela/Videot/raddari.mpg


Onko tossa koneessa säädöt ihan kohallaan? Kuulosti vähän että on pikkasen laihalla.


Kyllä se aika laihalta kuulostaa joo, suosittelen rikastamista. Tai sitten se jotuu verrattain pienestä kytkinkellosta joka hämää. Epäilen kuitenkin liian laihaa säätöä. Vähän tuppaa huutaa jatkuvasti tuolla ylärekisterissä.
Otsikko: Kyosho Tr-15 2.0
Kirjoitti: Jessev - 26.05.04 - klo: 22.31
säädin tuossa ajon aikanakin jo rikkaammalle, mutta kai sitä tarttee vieläkin säätää. En ees tiennyt, että liian laihalla käy, mutta kun ei oikeen tyhjäkäyntiä saanu säädettyä pienemmäks niin ajattelin rikkaammalle laittaa.

Olipa hyvä että otin ton videon. :)
Otsikko: Kyosho Tr-15 2.0
Kirjoitti: miksu- - 26.05.04 - klo: 22.39
Tossa oli pari ihan selvää oiretta. Kun pistää kaasua niin se meinaa sammua ja välillä se tossa sammuki.
Otsikko: Kyosho Tr-15 2.0
Kirjoitti: Mika R - 26.05.04 - klo: 22.43
Lainaus käyttäjältä: "miksu-"
Tossa oli pari ihan selvää oiretta. Kun pistää kaasua niin se meinaa sammua ja välillä se tossa sammuki.

totta, itse en katsonut kovin kauaa...
Otsikko: Kyosho Tr-15 2.0
Kirjoitti: Niki - 27.05.04 - klo: 17.12
Anteeksi, että poikkean pikkuisen aiheesta...

On todella hienoa huomata, miten "ammattitaitoisia" kavereita täällä on! Ei edes tarvinnut kysyä, niin porukat osasivat jo kertoa, mikä autoa vaivaa! Minä itse olisin hakenut vikaa jostakin ilman putsarista, tai muualta... :D  

P.S. Kiitän kaikkia tuosta tiedosta, ehkäpä osaan "kuunnella" omaan autoani vähän toisella tapaa, miten se käy... :D
Otsikko: Kyosho Tr-15 2.0
Kirjoitti: Jessev - 27.05.04 - klo: 17.15
Niinpä. Ihan samaa tässä ajattelen.

Olisin ihan tyytyväisenä varmaan ajellut tolla, kun en ollut tietoinen mistä tuo tyhjäkäynti ja sammuileminen johtuu.
Otsikko: Kyosho Tr-15 2.0
Kirjoitti: Niki - 27.05.04 - klo: 17.17
Meinasin antaa sinulle vinkin, että katso tosiaan ilman putsaria, mutta onneksi en nolannut itseäni aivan totaalisesti... :D

Leikki leikkinä, mutta saahan kone kunnolla ilmaa? Tuliko muuten tossa videolla nitroa putkesta, kun pyöritit siinä asfaltilla?
Otsikko: Kyosho Tr-15 2.0
Kirjoitti: Jessev - 27.05.04 - klo: 17.45
Jos tarkotit sitä zoomausta niin se oli ihan rengasta.  :P
Että kyllä se ilmaa saa. Ja jos se kerran on liian laihalla niin juuri ilmaahan siinä on liikaa. :)
Otsikko: Kyosho Tr-15 2.0
Kirjoitti: ilej - 02.06.04 - klo: 14.08
Pitäis saada jäykemmät jouset monster touringiin, mitkä kannattaa hankkia? 2-tomaatista hävisi jousi, saakohan niitä varaosina?
Otsikko: Kyosho Tr-15 2.0
Kirjoitti: Jessev - 25.07.04 - klo: 03.21
Hmm. Pitäis saada jäykemmät jouset tohon byggy-versioon ja parempi pilli ja renkaat, mutta mistä suomesta niitä saa?

Meinaa palaa käpy kun ei millään suomalaisilla kaupoilla ole edes renkaiden mittoja ilmoitettu ja pillejä ei näytä olevan missään. Kai nyt edes renkaat ja jouset löytyy jostain?
Otsikko: Kyosho Tr-15 2.0
Kirjoitti: ilej - 25.07.04 - klo: 13.39
itseasiassa kävin ihan valtuutetulla kyosho kaupassa kyselemässä jousia ja eivät osanneet siihen mitään suositella, siis oma-aloitteiseti vaan mittailemaan niitä jousia ja kokeilemaan eri jousia. Infernon jouset ovat aika lähellä tän auton. Pilliksi käy vaikka tuo kyoshon oma viripilli, maksaa vaan aika hunajaa mutta niinhän kaikki kyosholla :lol:
Otsikko: Kyosho Tr-15 2.0
Kirjoitti: Jessev - 25.07.04 - klo: 18.00
En oo ostamassa kyllä mitään kyoshon pilliä.  :wink:

Pitänee jostain saada ne jouset sitten.
Otsikko: Kyosho Tr-15 2.0
Kirjoitti: Jessev - 26.07.04 - klo: 20.00
En mä sit mitään kireempiä jousia hommaakaan. Renkaat tulevat, enää puuttuu pilli ja ehkä kuulalaakerit. :>

Mutmut, sanokaas mikä on kun, ei pysy käynnissä tyhjäkäynnillä tai sit on liian suuri tyhjäkäynti ja auto meinaa itekseen kulkea?

Mulla oli ennen liian laihalla ja nyt  laitoin jopa puoli kierrosta rikkaammalle ja silti kuumenee aikas paljon. Ehkä sekunnin voi pitää sormee, ja sit jo palaa.  :P Mut voisko se olla niin että toi on vieläkin liian laihalla ja tyhjäkäyntiongelmakin johtuis siitä?

Tosin, jos pysyy paikallaan ja auto pysyy jotenkin käynnissä niin se sammuu, jos laittaa kaasua. Mihis tämä viittaa?
Otsikko: Kyosho Tr-15 2.0
Kirjoitti: Kanke - 26.07.04 - klo: 22.27
Noihin jousiin liityen löysin tällaisen: http://www2.towerhobbies.com/cgi-bin/wti0001p?&I=LXV316&P=7 Mittasin omasta Xanavi Editionistani jousen ulkomitan suunnilleen, noin 1.6 cm, ja tuossa linkissä lukee, että jousien "Diameter" on 5/8 tuumaa, ja 5/8" = 1,5875 cm, joten nuo jouset voisivat hyvinkin käydä ainakin omaan autooni. Eivätpä ainakaan maksa paljoa, ja setissä tulisi viidet jouset (toki kutakin vain 2 kpl), eli valinnanvaraakin pitäisi löytyä.

Ilmoitelkaahan, jos jollakin on tietoa yhteensopivuudesta !

Muuten, miten olette leikanneet oman Xanavi-korinne ? Itseäni ei huvittaisi ruveta repimään koria irti joka kerta kun käynnistän auton, mutta jos haluan auton käyntiin kori paikallaan, pitää tehdä aika isot reiät käynnistämistä varten, käytännössä koko takaikkuna saa väistyä vetostartin tieltä, ja autosta tulee kuin reikäjuusto... vinkkejä ?
Otsikko: Kyosho Tr-15 2.0
Kirjoitti: ilej - 30.07.04 - klo: 06.43
Jokunen aika sitten joku oli modannut monster touringista ralliversion, mutta en löydä haulla sitä. Haluaisin vaan tietää mitä osia siihen tarvitaan ja kokemuksia siitä.
Otsikko: Kyosho Tr-15 2.0
Kirjoitti: Mika R - 30.07.04 - klo: 08.00
Lainaus käyttäjältä: "Kanke"
Muuten, miten olette leikanneet oman Xanavi-korinne ? Itseäni ei huvittaisi ruveta repimään koria irti joka kerta kun käynnistän auton, mutta jos haluan auton käyntiin kori paikallaan, pitää tehdä aika isot reiät käynnistämistä varten, käytännössä koko takaikkuna saa väistyä vetostartin tieltä, ja autosta tulee kuin reikäjuusto... vinkkejä ?


Laita vetarin tilalle HPIn rotostart tai TigerDrive http://www2.towerhobbies.com/cgi-bin/wti0095p?FVPROFIL=++&FVSEARCH=TigerDrive&FVPROFIL=++&search=Go
Tai ota vetari pois ja laita päätylevy tilalle ja hanki starttiboxi; saat tehoakin lisää. Kampiakselista vain dremelillä se vetarin nipukka pois jotta päätylevy mahtuu tilalle. Vaikka en kyllä edes tiedä saako tohon GS15R mottiin päätylevyä; ehkä ei.
Otsikko: Kyosho Tr-15 2.0
Kirjoitti: Jessev - 30.07.04 - klo: 19.13
Käykö tähän gs15r:ään muut kytkinkellot kuin kyoshon?
Otsikko: Kyosho Tr-15 2.0
Kirjoitti: Joel P - 12.09.06 - klo: 18.21
Mitkähän renkaat passaisivat kyseiseen autoon? Saa ehdotella sekä crossi-/asfalttirenkaita. Ajattelin molemmat ostaa, että pääsee ajelemaan kuitenkin asfaltillakin kunnolla.
Otsikko: Kyosho Tr-15 2.0
Kirjoitti: juzo - 12.09.06 - klo: 18.48
Itelläni on nyt koneessa kiini asfaltirenkaat. Missä on muuten vika kun jostain päin mottia on tuota fuelia sattunut ruikkimaan? Ite en tiedä mistä.
Otsikko: Kyosho Tr-15 2.0
Kirjoitti: Mika R - 12.09.06 - klo: 21.17
letkut tulee ekana mieleen, niihin tulee reikiä usein
Otsikko: Kyosho Tr-15 2.0
Kirjoitti: juzo - 13.09.06 - klo: 10.56
Ku fuelii on eniten motin takana. Faija epäilee et se tulis kampiakselist.
Otsikko: Kyosho Tr-15 2.0
Kirjoitti: Joel P - 13.09.06 - klo: 17.15
Niin...

Mitkäs renkaat passaavat tuohon autoon/mistä voisi ostaa? Ajattelin ostaa sekä crossi-/asfalttirenkaita. Pääsis ajelemaan yhdelle koululle jossa on asfalttia pihassa, ja kentällä olisi sitten soraa, eli voisi vaihtaa renkaita...Vaikka ei suurta merkitystä ole, ei silti tarvisi kuluttaa crossirenkaita kokonaan asfaltilla  :wink:



Edit: Paketti saapui, auton sain. Mutta kun yritettiin ajella niin ei pysynyt käynnissä ja sen jälkeen saatiin käymään pienessä ajossa, kaasua kun lisäsi ei pysynyt millään käynnissä vaan sammu, mikä olisi vikana?  :|
Otsikko: Kyosho Tr-15 2.0
Kirjoitti: juzo - 18.09.06 - klo: 20.57
Mulla olis ongelma noiden iskareiden kanssa. Meinaa jäädä pohjaan kun on jostain hypystä ajanut. Uudet iskarinöljyt oon vaihtanut. Vähän autto mut ei paljoo. Niin autaisiko uudet jouset vai onko peli menetetty?