RC10.FI
Yleiset => Sähköautot => Aiheen aloitti: jopi73 - 12.07.12 - klo: 20.02
-
moro
tässä Lähes uutena auto harrastajana yrittänyt päästä sisään diffien toimintaan.
Ensinnäkin monessa paikassa ja myös kisa kuskeilta kopsaillyt speksejä nyt vähän ymmällään että mikä nyt sitten loppujen lopuksi on se pää vaikkuttaja mikä määrää käytettävän öljyn jäykkyyden.
yleisesti hyvänä setuppina eteen 5000cpt keskelle 7000cpt ja taakse 3000cpt ok.
mutta sitten törmäsin x-rayn päivitys kirjaseen ja siellä 20000cpt 10000cpt ja 10000cpt mikähän on vaikuttanut tehtaan valintaan ?
jukkis
-
Missä autossa on tuollaiset öljyt käytetty.
jerzi
-
Moro
X-ray 808 tänä vuonna hankittu. Siinä oli tullut mukana 20th eteen 10th keskelle ja taakse.
Jukkis
-
Olen siirtymässä polttiksesta sähkö puolelle auto pysyy samana mutta laitan konversio kitin jne.jne. Kysymykseni kuuluukin että olisiko järkevää muuttaa diffi öljyjen viskositeettia tällä hetkellä mennään tälläsillä set upeilla 3000 wtg takana 30000 wtg keskellä ja 10000 wtg edessä. Mitä mieltä??