RC10.FI
Yleiset => Polttisautot => Aiheen aloitti: saku123 - 25.11.12 - klo: 20.16
-
Eli kertokaapa pisimpään ja lyhyimpään kestänyt nitromoottorinne. Itsellä lyhyimpään kesti varmaan kyoshon gxr18, johtui varmaan todella huonosta sisäänajosta. Pisimpään kesti varmaan gx21 :)
-
Mulla kesti kössin gxr18 moottori 3 vuotta ahkeralla ajolla pelkillä tulpan vaihdoilla.
-
Mulla kesti kössin gxr18 moottori 3 vuotta ahkeralla ajolla pelkillä tulpan vaihdoilla.
Mulla on yks CMB kestäny 6 vuotta ilman tulpanvaihtoa. :huh:
-
Minulla taas -90 luvun alkuvaiheelta novarossi rex 350 kestänyr hyvin. En ole vaihtanut tulppia siihen pitkään aikaan :wink:
Oo pii ääs pro kesti 20min :embarrassed:
Jerzi
-
OS-WSPEC 3Tuntia ja kaasuhirttipohjaan ja konelaukesi tietysti siihen, (Radiohäiriö)
Uskotte varmaan kuin nopeasti tavarat oli autossa kun 250€ Menikäytännössä 2Tunnissa.
No Nokka kohti uusia pettymyksiä :)
-
6 - 32 litraa. Eikä tuo viimeksi mainittu edes kuollut, alapää vain impotenttiutu. Yritettiin sitä koneeta oikein ajamalla tappaa, mutta ei murha onnistunut. Moottoripatologian laitoksemme mukaan tasaisen koneet kuolee laakerivaurioihin, kiertokangen väljistymiseen, kiertokangen tapin väljistymiseen tai ilmanputsarivikaan. Aika harvoin on mäntäsylinterissä tiimat täynnä. Tämä noin 200 litran kokemuksella.
-
Kyosho .21 sisään ajo ja puoli tankkia. Traxxasin 3.3 noin 10 gallonaa ja sitten hajosi mäntä. Kössin kone meni takuuna onneksi koska ei ollut oma vika vaan lohkossa valmistusvirhe.
-
4-40 litraa.
Huonoin werks moottori hajosi melkein sisäänajon jälkeen,tiedä mitälie tapahtu mut metallihilua oli sisällä.
Parhaiten kesti RB ws7 ja hyvänä kakkosena hobaon halpiskiinamotti :azn:
Tuo RB:hän käy vieläkin,vaikka puristuksia ei enää juuri ole.