1. Sartesuo Juha, VAU, 68 kierrosta, 45:29.83
2. Mylläri Petri, SalonUA, 68, 45:30.32
3. Konka Jani, VAU, 68, 45:36.15
4. Airola Topias, TamUA, 60, 45:15.01
5. Torkkola Jussi, VAU, 59, 45:01.33
6. Saari Tommi, TamUA, 46, 39:34.58
7. Kurvinen Antti, VAU, 45, 38:10.83
8. Karvanen Teemu, RuKart, 45, 42:05.57
9. Vihmo Jukka, PoSUA, 40, 30:12.48
10. Björkman Tomi, TUA, 37, 34:07.49
11. Kaplas Jari, RuKart
12. Mertsola Aki, TUA
13. Lindqvist Jani, TUA
14. Rytsy Teemu, ÄkiUA
15. Suominen Petteri, SalonUA
16. Heinonen Jesse, SalonUA
17. Kyyrö Kalle, VAU
18. Helenius Arttu, SalonUA
19. Sihto Jussi, VAU
20. Quagraine Joseph, VAU
21. Laiho Jari, TUA
22. Riikonen Ilari, SalonUA
23. Lintula Tuomas, VAU
24. Kallio Jesse, RuKart
25. Lappi Ari, VAU
26. Koskimies Kai, KotkaUA
Junnut:
1. Airola Topias, TamUA
2. Saari Tommi, TamUA
3. Mertsola Aki, TUA
4. Lindqvist Jani, TUA
5. Rytsy Teemu, ÄkiUA
6. Suominen Petteri, SalonUA
7. Helenius Arttu, SalonUA
8. Laiho Jari, TUA
9. Riikonen Ilari, SalonUA
10. Lintula Tuomas, VAU
11. Kallio Jesse, RuKart
12. Lappi Ari, VAU
Rata ainakin pöllys oikeen kunnolla taas kerran, ku ei meinannu autojakaan edes välillä nähä. :o
1 ja 2 ero oli muuten noin 0.5 sekuntia. Hyvä kisa
Kovin hyviä kuvia tuolla pölyllä ei saanut, mutta tässä niitä nyt taas on:
http://rc-racing.info/kuvat/imatra_12.6.2004/
Videonpätkä huomenna(edit: siis tänään). Purkissa on mm. Myllärin ja Sartesuon lähes kaksi viimeistä läppiä. Tuosta näkyy hyvin miten pieni se ero oikeesti oli 45min ajamisen jälkeen..
JQ: mikä meni pieleen ku olit vasta 20:s
Kuvia lähetetty makelle.
Kivat kisat oli. nyt päästiin jopa joka heatissa maaliin mihin startattiinkiin :)
Ja jos jossitella vielä hauluaa, niin jos ei olis tulppa hajonnu 1/2 finaaliin viimesellä 5 minuuttisella, olis päästy 45min finaliin...ehkä :)
perinteiset:
+baana, ei liian isoaja hyppyjä
+aikataulu piti jotakuinkin
+fiilis varikolla
+kunnollinen vessa
+puffetti
-buffetti/vessat kaukana
-baanaa ei kasteltu finaaleihin --> paljon pölyä
-tuli isoja röykkyjä loppua koheks, joka on varmaan normaalia krossi kisoissa
siinä ^ nyt mitä äkkiä tuli mieleen
edit: Ja kiitos vielä tonylle ja joselle kytkin laakereista ym ;)
Reilu kuuden minuutin pätkä kisoista:
http://rc-racing.info/isot_videot/imatra12_6.wmv
Ja edellisessä viestissä olevaan osoitteeseen tullut lisää kuvia sivuille 3 ja 4, eli:
sivu 3: http://rc-racing.info/kuvat/imatra_12.6.2004/thumb3.html
sivu 4: http://rc-racing.info/kuvat/imatra_12.6.2004/thumb4.html
Perinteiset risut & ruusut!
Plus! :D
+Ei satanut vettä
+Varikko fiilis
+Poliisi otti nopeuksia
+Hyvä ruoka
Miinus! :(
-Moottori (väljä)
-Hehku
-Isot montut/kuopat
Kisat olisivat menneet paremmin, jos moottori ei olisi ollut väljä :? .
Mutta hyvä mieli korjaa kaiken. :)
Plussaa:
+ rata, poislukien yksi hynda josta lähti arpomalla finaalistitkin
+ sää,
+ kahvion oikea ruoka
+ yleisesti ottaen mukava kisa
+ 20 minuutin finaalit
+ hyvä auton säätäjä
+ autourheilun ensimmäinen palkinto
Negaa:
- kuulutuksia saisi olla enemmän. Miksi karjua ettei autoja saa laittaa radalle, 5 min. kulunut, kun ei aikaa kuulutettu? Vai oliko tulpat korvissa?
- pöly (tosin parempi kuin sade)
Omat jossittelut:
- jos ei olisi radio/servo-ongelmia vapaissa harkoissa voisi harjoitella tuntematonta rataa. Yksi tankillinen ei oikein riitä.
- jos nousufinaalissa ei auto sammu 7 kertaa, vaihda tulppaa ja saa oikaisusta stopparia (täysin oikea tuomio) voi vaikka päästä seuraavaan finaaliin.
Patologian laitos raportoi koneesta:
- likaa tankissa ei fuilia koneelle ehkä tulppakin (kasvaa pippuria)
- sunnuntaina kone kävi loistavasti rempan jälkeen.
Lessons learned:
- noin pölyisissä olosuhteissa pitää olla ulkofiltteri ilman öljyä!
Noin pölyisissä oloissa pitää TODELLAKIN olla öljyä ulkofiltterissä
... ei sitten opittukaan mitään... Onko tässä nyt kaksi vaihtoehtoa? Joko tukehduttaa filtteri tai pölyttää kone?
Esim. Myllärillä ei ollut kone tukossa, ja filtterissä oli öljyä.
Löysinkin omista printtilistoista kierrokset ja ajat. Ne näkyvät nyt tuolla ylhäällä. Olivat jo menossa paperikeräykseen :oops: .
Nyt oot kyllä Jose väärässä. Myllärin ulommassa putsarissa ei nimenomaan ollu öljyä. Näin he ainakin mulle kertoivat. Käyttivät muuten sitä OS:n jumbokokoista sisäputsaria, jossa oli kunnon öljyt.
Pelkään, että suurin ongelmamme on väärällä kirjaimella alkavan kuskin nimi. Kokonaiskilpailutuloksissa kahdeksasta kuskista on viisi J alkuista. J:llä on kolmen kärki.
Onko pakko osallistua omalla nimellä? Voiko käyttää kisoissa taiteilijanimeä kuten jalkapallossa? Vai onko pakko vaihtaa nimi? :lol:
Lainaus käyttäjältä: "Tuukka"Pelkään, että suurin ongelmamme on väärällä kirjaimella alkavan kuskin nimi. Kokonaiskilpailutuloksissa kahdeksasta kuskista on viisi J alkuista. J:llä on kolmen kärki.
Onko pakko osallistua omalla nimellä? Voiko käyttää kisoissa taiteilijanimeä kuten jalkapallossa? Vai onko pakko vaihtaa nimi? :lol:
"Teukka Salama" lienee kuuluisin....
Sääntökirja yleinen osa :
33. Salanimen merkitseminen osanottajaluetteloon
Salanimi on viralliseen ohjelmaan merkittävä lainausmerkein. (67)
Lainaus käyttäjältä: "kallek"Nyt oot kyllä Jose väärässä. Myllärin ulommassa putsarissa ei nimenomaan ollu öljyä. Näin he ainakin mulle kertoivat. Käyttivät muuten sitä OS:n jumbokokoista sisäputsaria, jossa oli kunnon öljyt.
ölet oikeassa :lol:
Kuvia kisoista löytyy Rc-netistä
Hitto minun JOUNIN ja JULLEN olis pitänyt olla paikalla niin oltaisi saatu J alkavilla mukavan lopputuloksen, aaa unohdin viellä JOOSEPPIN. Pitäsisköhän laitaa pystyyn kisa kaikille jonka nimi alkaa Jllä olis monta kisaajaa.
Jerzi
Lainaus käyttäjältä: "jerzirccar"Hitto minun JOUNIN ja JULLEN olis pitänyt olla paikalla niin oltaisi saatu J alkavilla mukavan lopputuloksen, aaa unohdin viellä JOOSEPPIN. Pitäsisköhän laitaa pystyyn kisa kaikille jonka nimi alkaa Jllä olis monta kisaajaa.
Jerzi[/quot :lol: no salossa sitten . terve tuloa