Kaivelin vanhan crossarin varastosta ja täytys kaasari johonki perus säätöihin saada. Ei vaan enään muista ollenkaan. Voisko joku valaista tota alaneulan säätöä, mistä toi yks kierros sisään? Cenin sivuilta löytyi tälläset ohjeet:
Top end: 3 – 3 ½ turns out
Bottom end: Flush – 1 turn in from flush
Idle gap: 1mm
Tuolta voi löytyä.
http://rc10.fi/index.php?topic=36963.3240 (http://rc10.fi/index.php?topic=36963.3240)
Jerzi
Lainaus käyttäjältä: cenracing - 06.06.13 - klo: 22.15
Kaivelin vanhan crossarin varastosta ja täytys kaasari johonki perus säätöihin saada. Ei vaan enään muista ollenkaan. Voisko joku valaista tota alaneulan säätöä, mistä toi yks kierros sisään? Cenin sivuilta löytyi tälläset ohjeet:
Top end: 3 – 3 ½ turns out
Bottom end: Flush – 1 turn in from flush
Idle gap: 1mm
1 turn in from flush tarkoittaa, että yksi kierros sisään siitä kun säätöruuvi on tasan päädyn kanssa.
jep, eli säädöt sain about kohilleen mut välillä vetää ja välillä ei. Hyvin lähtee käyntiin yms. Mutta yhtäkkiä veto häviää. Ihan kuin jäis iso vaihde päälle mutta ei jää. Eli kun kerää vauhtia/kierroksia tarpeeksi niin herää henkiin, välistä taas alhanakin herää..... oisko kaaasarin putsausta vailla?
Ei ne petys säädöt ole mitkään sellaset säädöt että kone olis kohdallaan. Itseasiassa aika kaukana siitä.
Ne tehtaan perus säädöt on vain säädöt joilla koneen saa käyntiin, eikä ole vahingossakaan laihalla.
Eli et vielä. Puhua koneen olevan säädöissä ja samaan hengenvetoon todeta ettei se toimi kunnolla... Eihän se silloin ole kohdallaan/säädöissä.