Tänään ku sain vihdoinkin kaikki tarvittavat osat Novarossiin (kiitos fiestalle) ja jopa käyntiinkin ihan helposti mutta ku kaasuttaa suunilleen yli 30000 kierrosta niin moottori tukehtuu heti, se savuttaa vähäsen ku on niin ja jos laittaa laihemmalle niin ku sillä kaasuttaa edes vähäsen niin se tukehtuu, mitä pitää kalibroida paremmin, tai voiko se olla sitä ku siinä on tavallinen tulppa ja eikö siinä pitäis olla turbo tulppa, tai muuten vaan väärän lämpöinen? :mrgreen: :roll:
No tulppa asiasta en tiedä, mutta koita laittaa sitten rikkaammalle. Jos se ei saakkaan polttoainetta tarpeeksi yläkierroksilla ja jos vielä laihennat, ni se ei saa enää alakierroksillakaan. Moniko neulainen se on?
Kolmineulanen se on niin se voi myös hyvin olla juuri siinä lowspeed neulassa niin jos ruuvvaa sitä auki ja sit vähän laihentaa pääneulalla niin sit vois myös käydä, koska en tiiä paljonko se saksalainen on koskenu siihen ku se oli vähän käytetty ku ostin sen. :mrgreen:
Olen havainnut omasta koneestani lähiaikoina samaa vikaa!
Yläalueen seosta olen rikastanut, mutta tuloksena siitä motti samuu lähes samantein! :roll:
Tukehtumista ilmenee kun kaasun vetää nopeasti pohjaan, mutta rauhallisesti kasutellessa se kiertää ihan hienosti! :|
Eeh, nyt myös vauhtipyörä tippu irti :mrgreen:, tai ei nyt ihan mutta se ruuvvi joka pitää kiinni vauhtipyörää irtos, mutta miten saa sen kiinni ku se on vähän "upotettu" vauhtipyörän sisälle ettei hylsyllä pääse sinne eikä tavallisellakaan meisselillä. Niksejä?! :mrgreen:
Lainaus käyttäjältä: "Philip"Eeh, nyt myös vauhtipyörä tippu irti :mrgreen:, tai ei nyt ihan mutta se ruuvvi joka pitää kiinni vauhtipyörää irtos, mutta miten saa sen kiinni ku se on vähän "upotettu" vauhtipyörän sisälle ettei hylsyllä pääse sinne eikä tavallisellakaan meisselillä. Niksejä?! :mrgreen:
Ettei olis vielä kytkinpalat paikallaan? Ei se mutteri voi olla upotettu :shock:
Niin kyllä ovat mutta se on kaikki yhessä vauhtipyörän kanssa niin en saa kiristettyä. No ei sitä voi selittää mutta se ei vaan onnistu. :mrgreen:
Siis miksei niitä kytkinpaloja saa irti?
Miten saa irti sen levyn joka on niitten edessä? :roll:
Ei lähe vaikka kuinka vedän, ja lyön :mrgreen:
Jos meinaat kytkinkelloa, niin se on sieltä ihan päästä kiinni yhdellä ruuvilla.
Kytkinpalat nostetaan pois tapeistaan sen jälkeen.
Onko se kytkin neljällä palalla? Ainakin Thunder Tigerin nelipalaisen kiristäminen ei oikein hylsällä onnistu koska se mutteri on tosiaan upotettu sinne vauhtipyörän sisään. Oman autoni mukana tullut ristikkoavain mahtui sinne kuitenkin hyvin.
Kolmipalanen se on, luultavasti samanlainen sit ku se thunderin.
Kuva Thunderin kytkimestä.
Onko saman näköinen?
(https://rc10.fi/proxy.php?request=http%3A%2F%2Fwnet.suomi.net%2Fkotisivu%2Fluosu%2Fkytkin.jpg&hash=df9ecded433f8aa1a813af552289260328f3ca13)
Jeez, mutta kolmipalanen!
Sitten sen saa kiinni tuommosella
http://www.jr-hobby.com/shop/catalog/product_info.php?cPath=30_64&products_id=186
Kyllä se on kiinni nyt mutta ku vaan sais säätöihin. :mrgreen: