Mitä raati on mieltä jos vaihtaa Kyoshon .21 moottorin tuon .70 Thunderin tilalle, liikkuuko auto vielä sen jälkeen mihinkään vai pitääkö välityksiä vaihtaa?
Syy on se että todella hankala säädettävä tuo kaasutin tuossa ja kulutus on liian suuri. Auto on kaverin ja itse ajelen MadForcella.
Mitä tuolla teholla tekee jos autoa joutuu tankkaan joka 5min välein?
Onko isompi tankki mahdoton ajatus?
joutuuhan sitä muutenkin tankkaa melkein 5 min välein .21 koneella
No ei mun MadForcea kyllä tarvi 5 min välein tankata...
Eihän tuo kallis kokeilu olisi :D
No niin kaverin EK4-S2 toimii nyt kun on nitroa 20% ja kulutus on mitä on, pyörät vaan tuppaa irtoileen tuosta....no katotaan auttaako ruuvilukite asiaa..
Video kaverin EK4-S2:sta (http://www.kolumbus.fi/toritu/ek4s2.wmv)