RC10.FI

Yleiset => Polttisautot => Aiheen aloitti: Tomppa - 18.07.04 - klo: 12.29

Otsikko: EK4-S2 moottorin vaihto?
Kirjoitti: Tomppa - 18.07.04 - klo: 12.29
Mitä raati on mieltä jos vaihtaa Kyoshon .21 moottorin tuon .70 Thunderin tilalle, liikkuuko auto vielä sen jälkeen mihinkään vai pitääkö välityksiä vaihtaa?

Syy on se että todella hankala säädettävä tuo kaasutin tuossa ja kulutus on liian suuri. Auto on kaverin ja itse ajelen MadForcella.

Mitä tuolla teholla tekee jos autoa joutuu tankkaan joka 5min välein?
Otsikko: EK4-S2 moottorin vaihto?
Kirjoitti: Jöördis - 18.07.04 - klo: 16.15
Onko isompi tankki mahdoton ajatus?
Otsikko: EK4-S2 moottorin vaihto?
Kirjoitti: Mika R - 18.07.04 - klo: 17.47
joutuuhan sitä muutenkin tankkaa melkein 5 min välein .21 koneella
Otsikko: EK4-S2 moottorin vaihto?
Kirjoitti: Tomppa - 18.07.04 - klo: 17.59
No ei mun MadForcea kyllä tarvi 5 min välein tankata...
Otsikko: EK4-S2 moottorin vaihto?
Kirjoitti: Keeloppi - 18.07.04 - klo: 18.30
Eihän tuo kallis kokeilu olisi  :D
Otsikko: EK4-S2 moottorin vaihto?
Kirjoitti: Tomppa - 20.07.04 - klo: 09.40
No niin kaverin EK4-S2 toimii nyt kun on nitroa 20% ja kulutus on mitä on, pyörät vaan tuppaa irtoileen tuosta....no katotaan auttaako ruuvilukite asiaa..

Video kaverin EK4-S2:sta (http://www.kolumbus.fi/toritu/ek4s2.wmv)