Ostin uuden TT DT-10:n. Suoraan paketista käynnistettynä, kone alkaa käydä väärinpäin, eli auto pakittaa kaasua painettaessa. Auto on vetokäynnisteinen, joten olisiko se väärinpäin, tms? Missä on vika?
Ite sain kerran auton pakittamaan laittamalla putsauksen yhteydessä diffit väärinpäin. Oli siinä ihmettelemistä, kun laitoin auton maahan ja kaasua -> "mites tää nyt näin."
Miten se voi pakittaa kerta ihan uuden ostit?huh huh :roll:
Kyllä mäkin ole auton saannut väärinpäin käymään...
Sammutin heti ja laiton uusiks käymään niin hyvin toimis.
En tiedä mistä minulle jo voisi johtu, koska autoa käynnistettiin viälä starttilaatikolla. Jos tuo on toistuvaa, niin kannattaa kyllä selvittaa mistä se johtuu. :D
Katohan tosiaan nuo diffit, jos oot käynnistänyt auton monestikkin niin että kone käy väärinpäin, niin mä ainakin luulen noiden diffien olevan väärin päin... Koska vetokäynnistyksellä kone ei voi käydä käsittääkseni väärinpäin, johtuen yksisuuntalaakerista. Se alkaa muuten kiskomaan vetonaurua rullalle, ja rullan kiristyttyä kone sammuu, on meinaan mullakin yrittäny koyshon kone käydä väärteppäin... :(
Mä laitoin kerran toisen diffin väärinpäin ja toisen oikeinpäin. :mrgreen: Oli siinä todella ihmettelemistä, ku ei aluks tuntunu tekevän mitää, kun painoin kaasua. Katoin, etteihän sielä voinut olla kiviä, ku just olin purkanu auton ja putsannu kaikki ja samalla korjannu diffin. Sit laitoin vaa lämät tiskii ja molemmat renkaat pyörii eri suuntiin. "Vähä" eka ihmettelin, mut sitte vähän ajan päästä sen hokasin.
Autossa tosiaan oli diffit väärinpäin. Nyt se kulkee normaalisti (eteenpäin). Nykyään tehtaan tyypitkään ei osaa näemmä koota näitä vehkeitä. :lol:
Lainaus käyttäjältä: "mixu"Autossa tosiaan oli diffit väärinpäin. Nyt se kulkee normaalisti (eteenpäin). Nykyään tehtaan tyypitkään ei osaa näemmä koota näitä vehkeitä. :lol:
Eli auto ei näemmä käynytkään väärippäin! :mrgreen:
Moottorin kampiakselin pitäisi pyöriä vastapäivään.
Tiedoksi vain...
Jo on tehas ryssiny... :x
Mitäköhän kone tykkää jos käy väärinpäin? Siis yleensä polttomoottorinen kone, ei vain rc-autojen. Mun mopon kone ainakin on käynyt pari kertaa väärinpäin. Kerran laskettelin mäkeä alas väärinpäin ja päästinkin kytkimen irti, kun olisin halunnut pysähtyä. Mopo käynnistyi ja oli kyllä vähän tuskaisen oloinen, mutta yritin sitten lähteä vähän ajamaan, mutta kun painoin kaasua ja päästin kytkimen, mopo repäisikin taakse päin. Oli siinä kuulkaa ihmettelemistä, kun mopo yhtäkkiä nykäsee taakke, eli moottori todellakin kävi väärinpäin.
Lainaus käyttäjältä: "kukkalapio"Mitäköhän kone tykkää jos käy väärinpäin? Siis yleensä polttomoottorinen kone, ei vain rc-autojen. Mun mopon kone ainakin on käynyt pari kertaa väärinpäin. Kerran laskettelin mäkeä alas väärinpäin ja päästinkin kytkimen irti, kun olisin halunnut pysähtyä. Mopo käynnistyi ja oli kyllä vähän tuskaisen oloinen, mutta yritin sitten lähteä vähän ajamaan, mutta kun painoin kaasua ja päästin kytkimen, mopo repäisikin taakse päin. Oli siinä kuulkaa ihmettelemistä, kun mopo yhtäkkiä nykäsee taakke, eli moottori todellakin kävi väärinpäin.
Joo, ei se vissiin hyvää sille koneelle tee, koska muistaakseen sytytysennakko menee ihan päälaelleen. Vähän offtopicia. :)
Nämä moottorithan ovat kaksitahtisia.. mInulla on monette kerrat auto suht korkeilla kierroksilla iskenytkin taakse päin. Ei siitä mitää haittaa pitäisi olla jos se nyt sattuu käymään väärin päin, ainakaan koneelle.
Kaksitahti koneet kun eivät ole kovin luotettavia käynninsuhteen :D