Minkäkokoinen tankki sinulla on? Onko kysyttävää? Kysy se täällä!
Missä muuten polttoainetankissa on ryyppy? En löytänyt käyttöohjeesta yhtään kuvaa siintä...Pitäis päästä ajaa...
Lainaus käyttäjältä: "noob"Missä muuten polttoainetankissa on ryyppy? En löytänyt käyttöohjeesta yhtään kuvaa siintä...Pitäis päästä ajaa...
Sen pitäs olla sellanen "nappi" mutta sitä ei ole kaikissa tankeissa. Onhan muitakin ryypytys keinoja joita voi muut sanoa..
Jos sua tää tieto lohduttaa mul on 125cc tankki
Mulla on 160ml tankki. Ja mulla ei oo ryyppyä. Mä ryypytän aina puhaltamalla paineletkun kautta tankkiin, mutta siinä pitää olla erittäin varovainen, ettei polttoainetta joudu suuhun! Yksi tippakin voi jo tehdä melkoista tuhoa elimistössä. (sokeutuminen, ilman hoitoa kuolema)
Onko tää topicci vain suurille tankeille "suuri polttoainetankki keskustelu" vai sopiiko tänne kirjoittaa myös pienistä polttoainetankeista..? :mrgreen:
kaikille rc-polttoainetankeille tää on... :mrgreen:
Suurista tankeista...
Tossa pihalla olevasta Volvon F12 löytyy 185 litran tankki. Sillä ajaa 2 viikkoa...
Ja hyperissä on se vakiotankki. Vissiin 145ccl
Lainaus käyttäjältä: "kukkalapio"Mulla on 160ml tankki. Ja mulla ei oo ryyppyä. Mä ryypytän aina puhaltamalla paineletkun kautta tankkiin, mutta siinä pitää olla erittäin varovainen, ettei polttoainetta joudu suuhun! Yksi tippakin voi jo tehdä melkoista tuhoa elimistössä. (sokeutuminen, ilman hoitoa kuolema)
Just tuota mäkin ajattelin, mutta en viitsisi pelkästään rc-autojen takia vaarantaa henkeäni...Onko olemassa mitään muuta kuin tuo puhaltaminen tai rotolla pyöritys??
voiko muuten olla mahdollista että jos polttoaineensuodatin on väärin päin, niin auto ei lähde käyntiin?
Lainaus käyttäjältä: "noob"voiko muuten olla mahdollista että jos polttoaineensuodatin on väärin päin, niin auto ei lähde käyntiin?
ei
hyvä.
ainakin polttoainetankin aineen pinta on laskenut kun pyörittelin auto sormenpää pakoputkella...Meen taas nykimään...
Ei lähteny mihinkään. Pörähteli vaa. Neuvoja???
Joo...
Kohta soitan myyjälle ja se saa tulla näyttää...
1. Osta injektioruisku (apteekista)
2. Irrota paineletku pillistä.
3. Työnnä injektioruiskun pää (,jonka olet vetänyt täyteen ilmaa) sinne paineletkuun.
4.Paina injektioruiskua kunnes polttoaine on kaasarissa ja siitä vielä lyhyt sipasu, jotta bensa saavuttaa palotilan.
5.Nyi auto käyntiin ja laita paineletku takaisin pilliin, tai laita se takaisin pilliin ja nyi käyntiin.
6.Säästä näkösi ja henkesi.
Lainaus käyttäjältä: "Matias V"Suurista tankeista...
Tossa pihalla olevasta Volvon F12 löytyy 185 litran tankki. Sillä ajaa 2 viikkoa...
Ja hyperissä on se vakiotankki. Vissiin 145ccl
No meijä Iskä FH12, on yli <250 litran litran tankki!
Eik hyperissä ole 125 tankki?
Lainaus käyttäjältä: "Sami L"1. Osta injektioruisku (apteekista)
2. Irrota paineletku pillistä.
3. Työnnä injektioruiskun pää (,jonka olet vetänyt täyteen ilmaa) sinne paineletkuun.
4.Paina injektioruiskua kunnes polttoaine on kaasarissa ja siitä vielä lyhyt sipasu, jotta bensa saavuttaa palotilan.
5.Nyi auto käyntiin ja laita paineletku takaisin pilliin, tai laita se takaisin pilliin ja nyi käyntiin.
6.Säästä näkösi ja henkesi.
Eikös se injektioruisku oo sellainen lääkeruiskun tapanen, mutta siitnä ei oo terävää päätä? Mulla nimittäin on sellainen...
Lainaus käyttäjältä: "tux10"
No meijä Iskä FH12, on yli <250 litran litran tankki!
Yli (pienempi kuin) 250 litran tankki.
Mitenkäs tämä tulkitaan? :D
Tein niinkuin neuvoit, Sami. Ei siltikään sano mitään. Myyjälle soittaessani ei saanut yhteyttä siihen numeroon...
Lainaus käyttäjältä: "tux10"Lainaus käyttäjältä: "Matias V"Suurista tankeista...
Tossa pihalla olevasta Volvon F12 löytyy 185 litran tankki. Sillä ajaa 2 viikkoa...
Ja hyperissä on se vakiotankki. Vissiin 145ccl
No meijä Iskä FH12, on yli <250 litran litran tankki!
Eik hyperissä ole 125 tankki?
Mitä hittoa? Teiän isä on <250 litran tankki?!?!?! :mrgreen:
Lainaus käyttäjältä: "noob"Tein niinkuin neuvoit, Sami. Ei siltikään sano mitään. Myyjälle soittaessani ei saanut yhteyttä siihen numeroon...
Täytä se kone niinkun sami neuvoi ja sitten ota tulppa irti ja pistä vaikka jotain paperia kannen päälle ja nyvit konetta. Jos sieltä roiskii ainetta, niin testaa että tulppa hehkuu ihan kunnolla punaisena ja pistä takasin kiinni. Sitten vaan nykimään käyntiin ja sen kyllä pitäs lähteä jos sinne koneeseen ainetta tulee.
Eiköhän kaikki järkevä ole jo sanottu tämän asian tiimoilta.