RC10.FI
Muut => Vapaa keskustelu => Aiheen aloitti: copter - 01.10.04 - klo: 16.27
-
Kun Italian ralli tänään alkoi, niin töissä kaverin kanssa hieman veikkailtiin kuinka kauan Grönholmin Peogeotti kestää tänä viikonloppuna ja mikä osa autosta pettää jos tien varteen jäädään?
Oma veikkaukseni on, että vaihdelaatikon kanssa on ongelmia viimeistään huomenna, mutta Grönholm kuitenkin kituuttaa auton maaliin sunnuntaina sijoittuen jonnekin parhaan viiden joukkoon. Voi olla että olen liian optimistinen. ;)
Mikä on oma veikkauksenne?
-
Lauantain ekalla pätkällä levii lukot..
-
Kolmas maalissa murheista huolimatta.
-
Ohjaustehostin hajoaa toisena päivänä sisäkaarteen kiveen, jota ei oltu nuotteihin merkattu. Sen jälkeen "on rankkaa, mutta eiköhän se tästä kun päästään huoltoon".
Viimeisenä päivänä ulosajo.
-
Gröönin Pöksylä sijoittuu ensimmäiseksi, mutta Sääntöjen vastaisen Ilmanpuhdistajan takia Diskataan.
Grönholm väittää sääntöjä vastaan, jotka koskevat ilmanpuhdistajaa ja hänet diskataan koko kaudelta pois :mrgreen:
-
Gröönin Pöksylä sijoittuu ensimmäiseksi, mutta Sääntöjen vastaisen Ilmanpuhdistajan takia Diskataan.
Grönholm väittää sääntöjä vastaan, jotka koskevat ilmanpuhdistajaa ja hänet diskataan koko kaudelta pois :mrgreen:
Näin tapahtuu.... :mrgreen:
-
Grönholmin töötti leipoo kiinni ja auto liukuu töötäten maaliin ensimmäisenä!
Tai sitten joku on Grönholmia nopeampi ja holmi ei saa voittoa.
-
Toisena päivänä hajoaa vaihdelaatikko tai ainakin vaihdelaatikosta joku kriittinen vaihde jolloin Markus kitkuttaa maaliin kahdella tai kolmella vaihteella. Tai ulosajo on myös toinen mahdollinen vaihtoehto. Markus ajaa mutkan liian pitkäksi jolloin peräpää liukuu ojaan ja auto pyörähtää rusinaksi ja ajo jää siihen. Tämä siis toisena päivänä :)!
-
Toisena päivänä kaasu hirttää kiinni ja Gröönholm ajaa koko p_skan
putkeen ja voittaa.
Mutta se tiskataan vääränlaisen kaasupolkimen päällisen tai liian ison vaihdekepinpään takia
-
Grönholm taitaa olla nyt 2-sijalla.