RC10.FI
Kilpailut => Tulokset => Aiheen aloitti: Fullspeed RC - 08.12.19 - klo: 18.17
-
(https://www.dropbox.com/s/6uje8qgj5vvn7t5/FTT_logo_iso.jpg?raw=1)
FinTrack Tour I/2020 SM + Tamiya rekka harjoituskilpailu Vantaa 7.-8.12.2019
Lopputulokset
TSM-10
Rank Nr. Final Pilot
1 3 A Karri Salmela
2 37 A Iivonen Pekko
3 7 A Leevi Martikainen
4 2 A Chmigal Georgy
5 20 A Jere Saarinen
6 38 A Tomi Mairue
7 55 A Samppa Orhanen
8 29 A Lehto Kalle
9 39 A Jarno Siltanen
10 59 A TOMI Westén
11 12 B Valtteri Pausio
12 11 B Mikko Mäkelä
13 66 B Joonis Oksanen
14 4 B Eetu Pesonen
15 9 B Raikas Tony
16 99 B Juho Koskivuo
17 13 B Kim Elfström
18 25 B Oksanen Jona
19 51 B Hovi Jani
20 36 B Niko Vuorenmaa
21 30 C Trofimov Kirill
22 17 C Markku Seppälä
23 15 C Lasse Ilvessalo
24 50 C Heinonen Arto
25 24 C Joonatan Toivonoja
26 16 C Jyrki Malinen
27 19 C Vähäkuopus Marko
28 34 C Jari Paasikivi
29 76 C Hiski Rönkkönen
30 42 C Sisu Kuuslahti
TSS-10
1 61 A Kaapo Viskari ** Nuorten mestaruus
2 88 A Jethro Lehtojärvi
3 96 A Artti Viitaniemi
4 33 A Janne Koivisto
5 44 A Ville Ahola ** Nuorten mestaruus
6 90 A Joenna Oksanen ** Nuorten mestaruus
7 54 A Marko Aava
8 23 A Oscar Leino ** Nuorten mestaruus
9 43 B Tauno Meriläinen
10 98 B Toni Hynninen
11 46 B Ville Aalto
12 32 B Aapo Koivisto ** Nuorten mestaruus
13 89 B Titus Lehtojärvi ** Nuorten mestaruus
14 45 B Joona Aava ** Nuorten mestaruus
TSP-10
1 38 A Tomi Mairue
2 15 A Lasse Ilvessalo
3 50 A Heinonen Arto
4 7 A Leevi Martikainen
5 12 A Valtteri Pausio
6 51 A Jani Hovi
7 17 A Markku Seppälä
8 10 A Marko Vähäkuopus
9 99 A Juho Koskivuo
10 96 A Artti Viitaniemi
11 34 B Jari Paasikivi
12 61 B Kaapo Viskari
13 54 B Marko Aava
14 79 B Tuomas Murto
15 69 B Janne Kiiski
16 28 B Jaakko Huhmarsalo
17 40 B Aarre Sillanpää
Tamiya Rekka
1 3 A Rauno Kallionpää
2 1 A Martti Honkasalo
3 7 A Ville Paasto
4 4 A Ilpo Koivisto
5 8 A Antto Syrjänen
6 6 A Aleksi Otsavaara
7 5 A Riku Laukkanen
8 2 A Kai Jämsä
Tarkemmat tulokset löytyvät MyRCM-palvelusta (http://ibm.biz/Bdz7BX).
Kiitokset kaikille osallistujille, toimitsijoille ja tukijoille erinomaisesta FTT-kauden avauksesta!
(https://images.squarespace-cdn.com/content/v1/56499860e4b07010c6fb1469/1541602598200-22BNZPVJJR4FNLSH6WGD/ke17ZwdGBToddI8pDm48kGEC6hizzbQCflzS9pR4kbNZw-zPPgdn4jUwVcJE1ZvWQUxwkmyExglNqGp0IvTJZUJFbgE-7XRK3dMEBRBhUpx9RZmdKCFtJmMyFOJjOzUgtWhyuUQibiJ1v3bzNeI4BgWIjjQR1BdD63W8ynD5iU8/unnamed.jpg?format=400w)
-
Fintrack Tour -sarjan Facebook-sivuilta löytyy kuvia lauantailta:
https://www.facebook.com/FinTrackTour/photos/?tab=album&album_id=1348880931957831 (https://www.facebook.com/FinTrackTour/photos/?tab=album&album_id=1348880931957831)
Laittakaahan kuvia myös muiden kameroista jakoon jos sellaisia tuli räiskyttyä.
Tämä oli ensimmäinen FTT-osakilpailu uusilla Rush-yksityyppirenkailla ja HW-stanumoottoreilla. Kisatarinoissa olisi kiva kuulla miten pelittivät.
t. Mikko, FTT-sarjavastaava
-
Isot kiitokset Micsalle, Matille, Rempalle ja kaikille muille vapaaehtoisille jotka teitte leikit meille mahdolliseksi!
Rushit pelittää mun mielestä oikein hyvin. Hienosti lähti kausi käyntiin vaikka oma suoritus olikin aika hampaaton.
-
Ensimmäinen Fintrack Tourin osakilpailu takana, koskaan. Aamulla oli hieman logistisia haasteita saapua kilpailuareenalle, mutta kokonaisuutena ensimmäinen FTT-kilpailu meni ihan kohtuullisesti.
Alusta lähtien vauhti parani kokoajan erä erältä ja viimeinen alkuerätulos olisi jo kelpuuttanut A-finaaliin. Tällä kertaa oli kuitenkin tyytyminen B-finaalin 2. ruutuun.
Ensimmäinen finaali meni hieman kolistellessa ja siitä tulikin keskeytys iskarin alaosan rikkoonnuttua. Seuraaviin finaalieriin iskari kuntoon, sekä auto hieman parempaan säätöön ja auto menikin jo kohtuullisen mukavasti. Lopputulos olikin sitten B-finaalin voitto.
Kiitokset mainiosta profiilista ratalayoutin suunnittelijalle ja rakentajille. Kiitokset ajanottajille, kuuluttajalle, katsastussedille, reilulle tuomarille, muille kilpakumppaneille neuvoista ja vinkeistä. Ja ennenkaikkea kiitokset myös ravintolan pitäjille hyvästä lounaasta ja kahvista sekä kekseistä.
Ps. Uusi HW 21.5 stock moottori toimi mainiosta ja kesti hyvin kohtuullisen pitkää kokonaisvälitystä, 3.38, uupumatta sekä liikaa kuumenematta. Toki moottorissa oli tuuletin ja jäähdytyssiili takaamassa optimaalisemman toimintaympäristön. Uudet touringrenkaat toimivat mainiosti heti ensimmäisestä erästä lähtien.
-
Täällä mentiin stanu-koneella 3.23 välityksellä ja pelkällä tuulettimella, hyvin pelasi eikä lämmöt noussut liikaa. Tällä myös saavutettiin päivän nopein kierros kyseisessä luokassa, joten ei ole valittamista :azn:
Renkaista jäi heti positiivinen kuva kun niillä pääsi ekaa kertaa ajamaan kisakauden alussa. Eilisessä kisassa kuitenkin vasemman puolen renkaat eivät tykänneet uudesta rataprofiilista ja vaativatkin liimausta jo aika-ajoihin mentäessä.
Kaiken kaikkiaan itsellä ja pojalla jäi positiivinen kuva ensimmäisestä FTT kisasta ja odotellaan innolla sarjan seuraavaa osakilpailua :azn:
T. Janne Koivisto
-
Kiitoksia myös team RaumRC:n puolesta.
Me kaikki viihdyimme erinomaisesti.
Tasapuoliset kiitokset kaikille kisojen järjestämiseen osallistuneille!
Renkaat tuntuivat toimivan hyvin molempina päivinä.
Ei valittamista. Hyvin pienillä liimauksilla päästiin molempina päivinä.
Ilmeisesti viritkin ajoivat vain yhdellä rengas kerralla ?
Stanukone toimii hyvin kuten jo olen aiemminkin todennut.
Stanun voittaja taisi ajaa noin 3.4 välityksellä noin 0.030 hitaamman bestlapin joten ylivälittämisestä ei ilmeisesti saa mitään järin suurta etua edes noin nopealla radalla? Mutta kone tuntuu sietävän ylipitkää välitystä hyvin tosin kello ei aina tykkää...
Marko Aava , RaumRC
-
Jep. Viriin riitti hyvin yksi rengassetti. Ei ole tiedossa että kukaan olisi saanut rengasta puhki
-
.
-
Kiitokset rekkaluokan mukaanottamisesta.
Tykkäsin rataprofiilista. Vauhtiakin piisasi hyvin. Kisaaminen näytti hauskalta ja sopivan tasaiselta.
Mua vaivasi koko päivän kiusalliset radiohäiriöt. Pääosin suorilla samoissa kohdissa nappi laudassa auto veti käsijarrun pohjaan ja seinään. Lähtöruudukossakin servo kääntyili vaikka en käännellytkään rattia.
Kisan loputtua testasin viiden minuutin ajon, jolloin ei mitään häiriötä. Mysteeri jäi selvittämättä.
t. Kai
-
Mua vaivasi koko päivän kiusalliset radiohäiriöt. Pääosin suorilla samoissa kohdissa nappi laudassa auto veti käsijarrun pohjaan ja seinään. Lähtöruudukossakin servo kääntyili vaikka en käännellytkään rattia.
Kisan loputtua testasin viiden minuutin ajon, jolloin ei mitään häiriötä. Mysteeri jäi selvittämättä.
Kyllä nuo radiohäiriöt ovat olleet jo 1970-luvusta sellaiset että se vika on omissa laitteissa, poislukien jos joku joskus kideradiolla on ollut samalla taajuudella. En ole koko Hakkilan historian aikana kuullut että kellään olisi mitään radiohäiriöitä siellä. Kilpailupaikalla oli käytössä vain yksi langaton mikki mutta se on melkein 2000 Megahertsin päässä eri taajuusalueella. Tutkisin vastarin antennia ja vaikka ihan suosiolla vaihtasin sen kun ei paljon maksa. Ostaisin myös varalle toisen vastarin jos ongelmat jatkuvat uudella antennilla.
-
Kiitos kilpailijoille ja toimitsijoille.
Rushit pelasi nätisti alusta lähtien. Hakkilan "tahmapidolla" ei aina helpoin rengas ajaa, mutta pääasia että pitoa riittää alusta asti. Välillä sai pienesti liimailla, mutta ei isompia irtoamisia.
7min aamun treenit hyvä uudistus!
-
Kiitokset rekkaluokan mukaanottamisesta.
Tykkäsin rataprofiilista. Vauhtiakin piisasi hyvin. Kisaaminen näytti hauskalta ja sopivan tasaiselta.
Mua vaivasi koko päivän kiusalliset radiohäiriöt. Pääosin suorilla samoissa kohdissa nappi laudassa auto veti käsijarrun pohjaan ja seinään. Lähtöruudukossakin servo kääntyili vaikka en käännellytkään rattia.
Kisan loputtua testasin viiden minuutin ajon, jolloin ei mitään häiriötä. Mysteeri jäi selvittämättä.
t. Kai
Mikä ratti?
-
Sanwa M11x